تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۵
کد مطلب : ۴۷۰۴۶۷
کبنا گزارش می‌دهد

تشییع شهید گمنام در یاسوج / آیت‌الله حسینی: وقتی شکم‌ها از حرام پُر شد، آن وقت نه چشمان‌ شماها حق را می‌بیند و نه گوش‌های شما ندای حق را می‌شنود

۰
کبنا ؛مراسم تشییع شهید گمنام در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد. این شهید گمنام بعد از بدرقه مردم در محل استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم به خاک سپرده شد.
به گزارش کبنا، صبح امروز (یکشنبه 26 آذرماه 1402) همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (سلام‌الله علیها) مراسم تشییع شهید گمنام در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.
سید علی احمدزاده، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، در این آئین با بیان اینکه شهدا چراغ هدایت جامعه هستند، اظهار کرد: امروز یکی از شهدای گمنام در استانداری کهگیلویه و بویراحمد به خاک سپرده می‌شود. لذا همه کارکنان این را قدر بدانند و از مرقد مطهر این شهید بهره ببرند. شهدا زنده و نظاره‌گر رفتار و اعمال ما هستند.
وی افزود: باید سیره عملی شهدا را در زندگی شخصی و اجتماعی خود پیاده کنیم.
آیت‌الله سید نصیر حسینی، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: شهادت بزرگترین پاداش خداوند متعال به بندگان مومن و مخلص خود است.
وی افزود: چقدر زیبا است که انسان با بدن پاره پاره در دفاع از آرمان‌های الهی به سمت خداوند برود.
آیت‌الله حسینی با بیان اینکه عده‌ای قصد داشتند، جای جلاد و شهید را باهم عوض کنند، تا راه شهدا را گم کنیم، گفت: راه روشن شهدا را جوانان ما گم و فراموش کنند. تلاش می‌کنند که فضا را تاریک کنند و در تاریکی حق را تشخیص ندهند. کسانی که با پیروی از رسانه‌های منحرف غربی علیه ارزش‌های دینی و اسلام به میدان می‌آید و کشته می‌شود، می‌گویند؛ شهید است.
وی گفت: بهترین راه مرگ سعادتمند است که با افتخار بمیرد و با افتخار در بهشت خدا جای بگیرد. این راه را حضرت زهرا (س) و ائمه اطهار نشان ما دادند. اگر ما می‌خواهیم به این راه دست پیدا کنیم باید ببینم که ارزش‌های فاطمی چیست؟ حجاب، عفاف، معنویت و رعایت احکام الهی مسیر دستیابی به این راه است. وقتی انسان وارد فحاش و زشتی شد راه خداوند را گم می‌کند.
آیت‌الله حسینی در بخش دیگری از صحبت‌هایش، گفت: وقتی شکم‌ها از حرام پُر شد، حرام سراسر وجود انسان را می‌گیرد، آن وقت نه چشمان‌ شماها حق را می‌بیند و نه گوش‌های شما ندای حق را می‌شنود. اما وقتی صدای بی‌بی‌سی و صدای نتانیاهو و بایدن می‌آید، می‌شنوند.
مهدی روشنفکر، نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون، در حاشیه این آئین، اظهار کرد: وظیفه همه مسوولان و مردم این است که برای پاسداشت ارزش‌ها و اهداف انقلاب اسلامی گام بردارند. 
وی ضمن قدردانی از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه بویراحمد بزرگ در استقبال از شهدای گمنام، گفت: ما تا پای جان باید حافظ آرمان‌های شهدا باشیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
تورا به امام زمان شعار ندهید کاش این استخوانهای شکسته را در همان سرزمینهای مقدس که خون خودشان مقدس کرده می گذاشتند گرچه عده ای از این راه نان خورده اندو می خورند و به نام و نان و نوایی رسیده اند و بدانید که این استخوانهای شکسته هم خدایی دارند سوء استفاده کنندگان و ریاکاران اعتقاد به خدا ندارند تا چه رسد به شهید و شهادت ریاکاران و فریبکاران و منفعت طلبان از خدا و بندگی خدا رهایی یافته اند و بندگان و فرزندان شیطانند و استماد و استمرار زندگی خود را از شیطان و زرنگی خود میدانند و تا کنون هم کسی معجزه ای از خدا در این دنیا در مبارزه و مقابله به شیطان ندیده که آنها را متنبه به ظلم و ریایشان کرده باشد
علی
Iran, Islamic Republic of
روح همه شهدای عزیزوطنمون شادالهی شفاعت شهداشامل حال همه مابشه به امیدپیروزی دکترروشنفکرعزیزکه خودش برادرشهیدوروستازاده است دردمردم رومیدونه وانصافاکارای زیادی هم انجام داده خداوشهداازکسایی نگذرن که بیخودوبی جهت فقط ازسرحسادت وکینه این عزیزروتخریب میکنن
Iran, Islamic Republic of
درود بر حضرت آیت الله حسینی
Iran, Islamic Republic of
احسنت حضرت آیت الله واقعا درست فرمودید
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1