تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۰۳
کد مطلب : ۴۷۰۲۷۰
در دیدار امدادگران جمعیت هلال احمر لنده با نماینده ولی فقیه در اداره‌کل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

تسریع در راه‌اندازی نمایندگی هلال‌احمر لنده تا استخدام جوانان

۱
کبنا ؛نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد در سفر به لنده با امدادگران و مسئولان این شهرستان دیدار کرد.
به گزارش کبنا نیوز؛ نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد ابتدا همراه با عیسی محتشم مدیر جمعیت هلال احمر لنده و امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان با حضور در گلزار شهدای شهرستان به مقام والای شهدا ادای احترام کردند.
حجت الاسلام موسوی‌امجد با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان با حجت‌الاسلام محمودی‌اصل دیدار و گفتگو کرد.
امام جمعه لنده در این دیدار مجموعه هلال‌احمر شهرستان را جمعیتی خدمتگزار دانست که همواره در رویدادهای متعدد از جمله رویدادهای معنوی همچون ایام فاطمیه، مراسمات مذهبی، اربعین حسینی و دینی برای خدمت بی منت به همنوعان را شایسته وقابل تحسین دانست.
همچنین حجت الاسلام محمودی اصل هلال‌احمر شهرستان لنده را یک قطب فرهنگی و آموزشی در لنده دانستند و از زحمات امدادگران و مسئولین شعب تقدیر و تشکر کردند.



همچنین در دیدار حجت الاسلام موسوی امجد با جلال دانش، فرماندار لنده، ضمن خیر مقدم به ایشان گفت: جمعیت هلال احمر یک ارگان عام المنفعه و مردمی است اما مجموعه جمعیت شهرستان در حوادثی که پیش می‌آید به سرعت جهت کمک رسانی به مردم وارد عمل می‌شوند و خدمات بسیارخوبی ارائه می دهند.
دانش افزود: در یکی دو سال گذشته موارد و بحران هایی در شهرستان اتفاق افتاد که حقیقتا هم مدیر و هم امدادگران جمعیت هلال احمر لنده پا به پای مسئولان به کمک ما آمدند و به خوبی مدیریت بحران کردند.
در این نشست ها محتشم مدیر جمعیت هلال احمر لنده ضمن ابراز خشنودی وخرسندی از دیدار حاصله، فعالیتهای انسان‌دوستانه جمعیت هلال احمر در امدادرسانی به حوادث داخلی و منطقه ای را تشریح و از  تلاش‌های مستمر و قابل تحسین مدیر عامل محترم و نماینده محترم ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر استان قدردانی کرد.


حجت الاسلام سید جواد موسوی امجد هم در این دیدار ها از فعالیتهای فرهنگی، آموزشی و امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان لنده تقدیر کرد و گفت: در سطح  استان به فعالیت های انجام شده از سوی هلال‌احمر شهرستان لنده به عنوان انقلابی در حوزه آموزش و امور فرهنگی نگاه می شود.
در پایان مسئولان و امداد گران مهم ترین مطالبات جمعیت هلال احمر لنده را پیگیری برای استخدام جوانان بومی لنده در آینده نزدیک، اختصاص ناوگان امدادی و خدماتی به شهرستان لنده، تسریع در راه اندازی نمایندگی هلال‌احمر در بخش موگرمون و اختصاص پایگاه امداد جاده ای برای بخش موگرمون و مرکزی دانستند.
همچنین با توجه به نیاز منطقه درخواست کمک های درمانی و اقلام امدادی جهت تجهیز جمعیت هلال احمر شهرستان از سوی مسئولان و امدادگران مطالبه شده است.
...........................................
خبرنگار/ صابر عظیمی
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
بنده خدا شما به نام انقلابی گری چه نکردید همه خواهزاده هات و و پسر برادرات وآوردی هلال احمر بعد روزی از یک کاندید /شبانه روز تومسیر کرمانی و خودروهای هلال احمر دست اینیکی و اونیکی هستند خونت کرمانه هرروز تومسیر کرمانی بنام انقلاب و ضربه به انقلاب کبنا نیوز مدیونی به خون شهدا وامام زمان (عج) اگه اینو نزنی
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1