تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۰۷
کد مطلب : ۴۶۸۱۸۷
کبنا گزارش می‌دهد

نماینده رهبر انقلاب و مسئولان به دیدار خانواده چهار قلو‌ی بویراحمدی رفتند (+ تصاویر و فیلم)

۱
کبنا ؛هدیه مقام معظم رهبری که از طریق بنیاد ۱۵ خرداد تهیه شده بود، به دست چهار قلو‌های بویراحمدی رسید.
    

به گزارش کبنا، آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج، فرماندار شهرستان بویراحمد، مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان به همراهی جمعی از مسئولان شهرستانی روز دوشنبه از خانواده این چهار قلو‌ها در بویراحمد دیدار و هدایای لبخند مهربانی مقام معظم رهبری را که از طریق بنیاد ۱۵ خرداد اهدا و ارسال شده بود، تقدیم پدر و مادر این چهار قلو کردند.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: قدرت سیاسی، اجتماعی و اقتصادی جامعه با کاهش آمار جمعیت از بین می‌رود و می‌طلبد موضوع فرزندآوری به عنوان یک وظیفه شرعی و ملی مد نظر قرار گیرد.
آیت الله حسینی تأکید کرد: جمعیت باید افزایش یابد زیرا رشد منفی جمعیت زیان‌های بسیاری را در پی دارد البته این خانواده‌ها که به فرزندآوری اقدام می‌کنند باید مورد حمایت قرار بگیرند.
وی تأکید کرد: افزایش نرخ جمیت موجب قدرت نظام ما می‌شود باید تلاش کنیم جمعیت‌مان را زیاد کنیم و از سوی دیگر ظرفیت اشتغال و توسعه اقتصادی در کشور وجود دارند که باید بالفعل شوند.
فرماندار بویراحمد گفت: امروز در منزل زوجی جوان که صاحب چهارقلو شده بودند حضور یافتیم و این چهار قلو‌ها سه پسر و یک دختر هستند.
هدیه مقام معظم رهبری به دست چهار قلو‌های بویراحمدی رسید (+  تصاویر و فیلم)
شهرام مهدوی مطلق افزود: هدیه‌ای را ستاد اجرایی فرمان امام ره تدارک دیده بود اهدا شد البته هدف از این سرکشی تکریم خانواده به پاس حریم و حرمت خانواده بود.
وی تأکید کرد: خانواده و فرزندآوری مرکز و منشأ هویت و قدرت و شناسنامه یک جامعه محسوب می‌شود و جامعه‌ای که دارای خانواده است پایدار خواهد بود و هیچگاه متزلزل نخواهد شد.
فرماندار بویراحمد ابراز کرد: این زوج ادعا می‌کنند از زمانی که فرزندان‌شان متولد شده خیرات و برکات زیادی به آن‌ها رسیده علی رغم اینکه تمکن مالی خیلی خاصی هم نداشتند.
مهدوی مطلق بیان کرد: این خانواده بسیار راضی هستند و کانون بسیار گرمی شکل گرفته است و لطف خدا را در این خانواده مشاهده می‌کنیم.
هدیه مقام معظم رهبری به دست چهار قلو‌های بویراحمدی رسید (+  تصاویر و فیلم)
معاون ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ستاد اجرایی از سه قلو‌ها و فرزند سوم به بعد به طور جد حمایت می‌کند و این دوازدهمین خانواده‌ای بود که در قالب پویش ایران جوان مورد حمایت بنیاد ۱۵ خرداد قرار گرفت.
ابوذر صناعی افزود: امروز چهار بسته لبخند مادری با ارزش هر بسته ۷۰ میلیون ریال و ۴۰ میلیون ریال کارت هدیه اهدا شد و تأمین پوشک این نوزادان به مدت ۶ ماه انجام گرفت و در مجموع ۴۴۰ میلیون ریال ارزش بسته تقدیم شده به این خانواده بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

حسن
France
زمین ماشین بخدا ۴ قلو خیلی خرج داره ...
Iran, Islamic Republic of
خدایا شکرت
Iran, Islamic Republic of
ان شالله این ۴ قلوها عاقبت بخیر بشند
Iran, Islamic Republic of
درود👏👏👏👏عالی🌹🌹🌹
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
فایل های مرتبط
1