تاریخ انتشار
شنبه ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۰۷
کد مطلب : ۴۶۶۷۶۸
در نشست هماهنگی پروژه مهر دانش‌آموزان عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

سبحانی‌‎نژاد، معاون آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد: فوق‌العاده ویژه فرهنگیان به‌زودی در حکم معلمان عشایر اعمال می‌شود

۱
کبنا ؛نشست هماهنگی پروژه مهر دانش‌آموزان عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد و دوره آموزشی بصیرتی و دانش‌افزایی راهبران و مدیران مدارس با حضور امین سبحانی_ معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره‌کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد_، علی رحیمی‌انور_ رئیس آموزش و پرورش عشایر استان_ و جمعی از مسوولان برگزار شد.
به گزارش کبنا، ایمان سبحانی‌نژاد_ معاون برنامه‌ریزی و توسعه اداره‌‍کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد_ در این نشست، اظهار داشت: چنانچه اولیایی برای ثبت نام دانش و ثبت کتب درسی دانش‌آموزان‌شان اقدامی انجام نداده باشند در این دو هفته باقی مانده هرچه سریعتر اقدام کنند تا با مشکلاتی همچون تکمیل ظرفیت کلاس‌ها روبه رو نشوند.

 سبحانی‌نژاد با تأکید بر اهمیت بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید در خوابگاه شبانه روزی گنجه‌ای عشایر، اظهار کرد: تمامی اقدامات و برنامه‌ریزی‌های این اداره کل به منظور خلق مدرسه‌ای اثربخش برای دانش‌آموزان باشد و در سایه شعار معلم تمدن ساز، مدرسه اثربخش و ایران قوی، مدیران و معلمان نقش هویت‌سازی فرهنگی خود را به درستی ایفا کنند.
وی افزود: پروژه مهر یکی از ابرپروژه‌های آموزش و پرورش استان بوده و تلاش بر این است که پروژه ماندگاری نسبت به سال‌های گذشته اجرایی شود.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: اقدامات مؤثری در دولت مردمی ایران قوی نسبت به جایگاه آموزش و پرورش در این ۲ سال انجام گرفته است.



سبحانی نژاد تأکید کرد: یکی از اقدامات خوب دولت اجرای قانون نظام رتبه‌بندی معلمان بود که حرکتی انقلابی در این دولت محسوب می‌شود که توانست دغدغه‌های مقام معظم رهبری را نسبت به جایگاه و‌شان معلمان در سطح کشور اجرایی و عملیاتی کند.
وی ادامه داد: در راستای رفع دغدغه‌های مالی و اقتصادی معلمان گام‌های خوبی برداشته شده البته باید در نظر داشت که سیاست این دولت، کیفیت بخشی به امر آموزش و تربیت در مدارس است.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سراسر استان جرقه ستاد پروژه مهر تقریباً بیش از سه ماه پیش‌زده شده است و کمیته‌ها فعالیت‌های خود را آغاز کرده‌اند و در مناطق عشایری هم این مهم به قوت در حال فعالیت است.
وی عنوان کرد: سامانه ثبت نام دانش‌آموزی ( سیدا) در سطح استان فعال شده است. همچنین پایگاه‌های سنجش سلامت در استان برای شناسایی قابلیت‌های دانش‌آموزان و جای دهی آن‌ها در مدارس دولتی و استثنایی فعال است.
سبحانی‌نژاد درباره فوق العاده ویژه فرهنگیان توضیح داد و گفت: طبق نشستی که با وزارت آموزش وپرورش برگزار شد، ان شاء الله به زودی در حکم تمامی فرهنگیان عشایر زده می‌شود.
رئیس آموزش و پرورش عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تلاش انجام شده در آموزش و پرورش عشایر، نیز گفت: سال ۱۴۰۱ کسب رتبه‌های برتر در سطوح دانش‌آموزشی و معلمان محقق شد و به اهداف مطلوبی رسیدیم و امسال هم بنا داریم برنامه‌های تحولی در مدارس عشایری استان اجرایی شود.


علی رحیمی‌انور افزود: دانش‌آموزان مستعد از سردسیر تا گرمسیر باید شناسایی شوند و یک دانش‌آموز هم نباید از تحصیل باز بماند حتی اگر در مناطق سخت گذر و دورأفتاده باشد و تلاش ما تحقق عدالت آموزشی در تمام مناطق استان است.
استان کهگیلویه و بویراحمد با ۷۲۶ هزار نفر جمعیت، هشت شهرستان و۱۷ بخش و یکهزار و ۶۷۰ روستای دارای سکنه و حدود ۱۷۲ هزار دانش‌آموز و بزرگسال و در بیش از ۳۰۱۸باب آموزشگاه زیر نظر ۱۴ هزار نفر معلم تحصیل می‌کنند که از این تعداد دانش‌آموز، ۱۲هزار در پیش دبستانی و مهدکودک استان حضور دارند.
۷۰ هزار نفر از جمعیت ۷۲۶ هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد بصورت عشایری زندگی می‌کنند و سه هزار و ۷۰۰ نفر در سه مقطع تحصیلی (متوسطه اول و دوم و مقطع ابتدایی) در مدارس عشایری استان مشغول به تحصیل هستند.
مناطق عشایری گچساران، زیلایی، پشت کوه جلیل و عشایر استان‌های بوشهر، فارس، چهارمحال و بختیاری و اصفهان زیر پوشش مدارس عشایری استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارند.

نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
چرا فوق العاده فقط برای عشایر ایجاد میشه بقیه چی
Iran, Islamic Republic of
قسم ایخروم نونه فوق العاده یعنی چه.
مه ایابو فقط سی عشایر بزننش.
اگر قراره بزنن سی همه ایزننش
گچساران
Iran, Islamic Republic of
مدیران بیسوادی که هنوزم باورشان نشده است. دراین جایگاه قرار گیرند.
واقعیت
United Arab Emirates
در اداره آموزش و عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد،جایی برای استعداد یابی نگذاشتند ،فقط باند گرایی ولیدر بازی ،کدام استعداد،کدام پروژه مهر ، ؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
واقعا این معاون ضعیفه
اصلا در این حد نیست
عزت خواه کجایی
United States
فوق دیپلم اموزش ابتدایی معاون پشتیبانی.اونروزایی که با موتور راهنمای نهضت بوو
United States
معاون
United States
عامل بدبختی و پس رفت آموزش وپرورش بی برنامگی وفامیل بازی معاونت پشتیبانی است
United States
کم تجربگی وناپخته بودن معاون پشتیبانی و زود عصبانی شدنش درگفتار و رفتارش برای ارباب رجوع اثبات شده است
Iran, Islamic Republic of
پس بقیه معلما چی؟
مارگون
Iran, Islamic Republic of
بدبختی روشنفکر گرهته که کسینه نهایه معاون که ککایلش و فامیلش نباشن
Iran, Islamic Republic of
پروژه ی مهر ابر پروژه😂
خرمشهر
Iran, Islamic Republic of
نظرات شماها راخوندم ولی شخصی رسید خدمت امام علی گفت کتابی بهم معرفی کن امام گفت کتاب نمیخواهد یک جمله رابدان همه نکات اخلاقی در آن است آن یک جمله این است الله اعلم حال خدا بهتر می داند که یکی از خستگی نا پذیرترین معاونین حال حاضر معاون پشتیبانی کاش می شد رفراندوم بین مناطق وشهرستانها برگزار کرد تا ببینید که بیشترین موفقیت ها در دوران این تیم مدیریتی بوده وهست شما مغرضین را با کلاس بصیرتی حالتان خوب نمی شود شماها باید در بزرگترین داد گاه کخ وجدتنتان می باشد بازخواست شوید افلا تعقلون
فرهنگی حقگو
Iran, Islamic Republic of
دکتر سبحانی ،گوهر گرانبهایی که الحق و الانصاف واجب احترام است، خدا میدونه برای اولین بار خدمت ایشون رسیدم ، انسانی نجیب ،مردمدار، با شخصیت ،بااخلاق ،کاردان ، من احساس میکنم جایگاه ایشون باید فوق این جایگاهها باشد ،و اگر من جای وزیر آموزش و پرورش بودم دکتر سبحانی را بعنوان معاون اول انتخاب میکردم
حق گو جان
Iran, Islamic Republic of
ایشان لیسانس آموزش ابتدایی دارد
در حال حاضر کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور تحصیل می کنند
محل حوزه ی امتحانی اش پیام‌نور مارگون بوده
حق شناس
Iran, Islamic Republic of
آخی بنده خدا چرا معاون وزیر ایشان حقشون خود وزیر هست😂
United States
این دوران نیز بگذرد جناب سبحانی
همش ۶ماه دیگه اونجایی
کم‌وزیادش را خودت حساب کن
داوطلب
Iran, Islamic Republic of
آقای سبحانی هرگز فراموش نخواهیم کرد آن بی عدالتی هایی که در فرایند آزمون استخدامی اخیر انجام دادید
به خدای متعال واگذارت میکنیم
پشیمون و دلوم
Iran, Islamic Republic of
آموزش و پرورش عشایر، مأمن اصلاحطلبان.
رئیس و معاونین.
دوره رئیسی، دوره پیشرفت اصلاحطلبان است.نیروی اصلاحطلبی که در دوره روحانی آموزگار یا مربی پرورشی بوده در دوره رئیسی شده معاون اداره.
دولت انقلابی؟؟؟؟
خواهش
Romania
سبحانی آدم خوبیه ولی دنبال منفعت هستند
سرباز سید علی
Iran, Islamic Republic of
کر خوب دشمن یاوه گو زیاد داره طبیعیه
🇮🇷
Iran, Islamic Republic of
قیمت کر خوب دنیایه
بدخواهان هم ایشان را تحسین میکنند
خیلی زوده بفهمید که ....
این مدت برابر تاسیس استان در آموزش و پرورش کار شده
صُمٌّ بُكمٌ عُميٌ فَهُم لا يَرجِعونَ
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1