تاریخ انتشار
دوشنبه ۶ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۴
کد مطلب : ۴۶۶۳۴۴
با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در هفته دولت انجام گرفت

آغاز افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان بویراحمد / افتتاح مدرسه شبانه‌روزی عشایر گنجه‌ای بویراحمد / قدردانی روشنفکر از دو مدیرکل / کارهای نادری نادر است / کلنگ‌زنی احداث پل رودخانه مهریان (پل دوم بنسنجان) / روشنفکر به چه کسی کنایه زد؟ / فرماندار بویراحمد زندگی‌اش را وقف مردم کرده است / آیین افتتاحیه و کلنگ‌زنی پروژه‌های مدیریت توزیع نیروی برق شهرستان بویراحمد

۰
کبنا ؛صبح امروز، مراسم افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان بویراحمد با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی و استانی آغاز شد.
به گزارش کبنا، صبح امروز (دوشنبه، 6 شهریورماه 1402) همزمان با هفته دولت، مراسم افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان بویراحمد از جمله: تخریب و بازسازی هنرستان شبانه‌روزی دخترانه یاسوج (واقع در گنجه‌ای بزرگ)، احداث پل رودخانه مهریان (پل دوم بنسنجان)، اجرای شبکه سیم بکابل خیابان‌های شاهد یاسوج، احداث سایت جدید فناوری، اجرای روکش آسفالت خیابان‌های امیرکبیر یاسوج، کارگاه تولید و بسته‌بندی قارچ در امیرآباد دشتروم، کارگاه تولید شوریجات و ترشیجات در امیرآباد دشتروم، احداث راه اصلی باغچه سادات - سرفاریاب - سه راهی سپیدار با حضور مهدی روشنفکر _ نماینده‌ی مردم شریف بویراحمد، دنا و مارگون، شهرام مهدوی‌مطلق _ فرماندار شهرستان بویراحمد، سید جواد هاشمی‌مهر_ معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و جمعی دیگر از مسئولان استانی و مدیران شهرستان بویراحمد آغاز شد.
مهدی روشنفکر_ نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در آئین افتتاح پروژه هنرستان شبانه روزی برکت نخبگان عشایر سردار شهید سلیمانی اقدام مسئولان را در این شرایط جهادی و انقلابی دانست و اظهار داشت: با وجود این همه مشکلات اعتباری، تحریم‌ها، محدودیت‌ها و کاستی‌ها اقدامات مسوولان در افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌ها انقلابی و جهادی است.
وی افزود: یکی از استان‌های که در بحث فضای آموزشی مشکلات عدیده‌ای دارد، استان کهگیلویه و بویراحمد است که الحمدالله مسوولان برای رفع این مشکل خوب کار کردند که به آنها خدا قوت عرض می‌کنم.
روشنفکر گفت: در هفته دولت بیش از 217 پروژه در سطح شهرستان بویراحمد کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود و شاهد رکورد پروژه‌های عمرانی چه از لحاظ افتتاحی و چه از نظر کلنگ‌زنی هستیم که مایه افتخار است.
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در ادامه به اثربخشی و کارآیی مدیر در نظام اداری و جامعه اشاره کرد و گفت: وقتی می‌خواهند، اثربخشی و کارآیی یک مدیر را محاسبه کنند، چند آیتم را مدنظر می‌گیرند؛ مدت زمان، محدودیت‌های مسیر و اثربخشی. در اوج این همه محدودیت‌ها و این مدت زمان شاهد کارآیی مدیران در ساخت مدرسه هنرستان شبانه روزی برکت نخبگان عشایر گنجه‌ای بزرگ هستیم.
روشنفکر اضافه کرد: این پروژه یکی از نیازهای اساسی فرزندان عشایر بود که الحمدالله کار به خوبی انجام گرفت.
وی در ادامه از مدیران به طور ویژه قدردانی کرد و گفت: باید از آقای نادری_ مدیرکل ستاد اجرائی فرمان امام خمینی(ره)_ به طور ویژه قدردانی کرد که در این مدت کوتاه این پروژه را به سرانجام رساندند، کارهای عمرانی وی نادر است.
روشنفکر همچنین از حسینی‌نیک_ مدیرکل نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد قدردانی کرد و گفت: بیشترین پروژه‌ها را در سطح شهرستان بویراحمد دارند.
آیین کلنگ‌زنی احداث پل رودخانه مهریان (پل دوم بنسنجان) برگزار شد
محمد راستا _  مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه وبویراحمد، 
در این آیین اظهار داشت: پروژه‌ی احداث پل رودخانه مهریان (پل دوم بنسنجان) به طول 90 متر، در محور یاسوج - سمیرم و با اعتبار 89 میلیارد تومان کلنگ‌زنی و قرار است که در مدت 24 ماه به بهره‌برداری برسد.
وی خطاب به مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: ما در اجرای این پروژه با معارضات اجتماعی از جمله پایه‌های برق مواجهیم که از شما انتظار داریم در جهت رفع این معارضات اقدامات لازم را انجام دهید.
سید جواد هاشمی‌مهر _ معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، در آیین کلنگ‌زنی احداث پل رودخانه مهریان (پل دوم بنسنجان) اظهار داشت: مدیران تلاش‌های زیادی دارند و استان بر روی ریل توسعه قرار گرفته است و شما شاهد خواهید بود که تحولات عظیمی شکل خواهد گرفت.
وی افزود: پروژه‌های بزرگ و کوچکی در استان در حال انجام است و با وجود کمبودهایی که وجود دارد تحولات خوبی در حوزه‌های زیرساختی انجام گرفته است و این مسیر نیازمند هماهنگی و تعامل همه دستگاه‌های دولتی است و نباید شاهد اختلاف در این دستگاه‌ها و در انجام این پروژه‌ها باشیم.
    
مهدی روشنفکر _نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون، در این آیین گفت: کارها، کارهای زیبایی هستند و مدیران در خدمات‌رسانی به مردم نباید سهل‌انگاری کنند.
وی با بیان اینکه برخی تصمیمات غیرکارشناسی استان را عقب نگه می‌دارد به برخی مدیران گذشته کنایه و اظهار داشت: این پل نیاز اساسی مردم بود. من شنیدم که فردی که در راس مدیریت ارشد اجرایی قرار داشت می‌گفت این پل نیاز نیست و اگر در همان سال‌ها ساخته می‌شد با هزینه کمتری احداث و نیاز نبود الان ۸۹ میلیارد تومان هزینه شود.
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی خطاب به معاون سیاسی و امنیتی استانداری افزود: پیگیری کنید که مدیر ناکارآمد نباید در دولت ایران قوی وجود داشته باشد.
روشنفکر در بخش دیگری از سخنانش از شهرام مهدوی‌مطلق تشکر کرد و گفت: فرماندار بویراحمد زندگی‌اش را وقف مردم کرده است.
آیین افتتاحیه و کلنگ‌زنی پروژه‌های مدیریت توزیع نیروی برق شهرستان بویراحمد برگزار شد
کاظم رزمه _ مدیر برق شهرستان بویراحمد، در این آیین اظهار داشت: همزمان با هفته‌ی دولت در شهرستان بویراحمد 15 پروژه با مبلغی حدود 23 میلیارد تومان افتتاح و 9 پروژه‌ی دیگر به مبلغ 24 میلیارد و 300 میلیون تومان توسط شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان بویراحمد کلنگ‌زنی خواهد شد.
رزمه افزود: امروز با همراهی مسئولان و مدیران شهرستان بویراحمد، پروژه‌ی تغییر سیم به کابل خودنگهدار منطقه شاهدها به نمایندگی از 24 پروژه‌ی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد.
آیین افتتاحیه پروژه‌های عمرانی
شهرام مهدوی‌مطلق _ فرماندار شهرستان بویراحمد
گفت: اجرای پروژه‌ی آسفالت محله‌های اکبرآباد و نجف‌آباد، خیابان‌های امیرکبیر (نقاره خانه) 23 هزار متر مربع، فرعی منشعب از خیابان امیرکبیر 19 هزار متر مربع، بلوار شهید هرمزپور از نجف‌آباد تا میدان آریوبرزن 12 هزار متر مربع با مساحتی حدود 54000 متر مربع با مبلغ 190000000000 ریال افتتاح شد.

افتتاح و بهره‌برداری از طرح تولید انواع ترشیجات، شوریجات و زیتون
شهرام مهدوی‌مطلق _ فرماندار شهرستان بویراحمد در این زمینه اظهار داشت: طرح تولیدی انواع ترشیجات، شوریجات و زیتون با همراهی جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد و صندوق کارآفرینی امید در روستای امیرآباد دشتروم با تسهیلات 9600000000 و مبلغ کل سرمایه‌گذاری 40000000000 ریال، امروز و همزمان با هفته دولت افتتاح شد.



این خبر تکمیل می شود. ...
 
نام شما

آدرس ايميل شما

روان
Iran, Islamic Republic of
اینایی که به دستن...از اینا بترسین...لیم لیم
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
فایل های مرتبط
1