تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۳۰
کد مطلب : ۴۶۵۹۷۹
کبنا گزارش می دهد؛

حاشیه مسابقات هندبال دانش آموزی کشور در یاسوج / گفت و گو با مربیان و بازیکنان / احیای مسابقات دانش آموزی کشور پس از چندین سال تعطیلی / سرمربی تیم اصفهان: کهگیلویه و بویراحمد تلاش خود را برای بهترین میزبانی انجام داد

۰
کبنا ؛مسابقات هندبال دانش آموزی کشور با شرکت 19 تیم در یاسوج و با قهرمانی تیم کهگیلویه و بویراحمد به کار خود پایان داد.
به گزارش کبنا نیوز، استان کهگیلویه و بویراحمد برای اولین بار میزبانی این مسابقات را برعهده داشت و مسوولان آموزش و پرورش و معاون تربیت بدنی و ورزش آموزش و پرورش تلاش زیادی برای برگزاری این دوره مسابقات در استان داشتند. قطعا برگزاری این دوره مسابقات، آغازی خوب برای میزبانی کهگیلویه و بویراحمد در دیگر مسابقات کشوری خواهد بود و پیشرفت و توسعه همه جانبه ای را در استان ایجاد خواهد کرد.
 
  
پارسایی سرمربی تیم فرازبام دهدشت گفت: قهرمانی نماینده ما ثمره یک کار آکادمیک و علمی و ممارست در استان بوده و امیدواریم این قهرمانی ها تکرار شود و از این بازیکنان در تیم ملی استفاده شود.
   
میردامادی مربی تیم هندبال اصفهان گفت: بعد از چندین سال عدم برگزاری مسابقات رشته های مختلف در آموزش و پرورش، این مسابقات شور و نشاط را برای دانش آموزان فراهم می سازد، این مسابقات نیز با کیفیت بسیار خوب و تعداد تیم قابل قبول شرکت کرده بودند و مستعدین رشته ورزشی برای رشته هندبال سال آینده انتخاب می شوند.
وی در خصوص میزبانی مسابقات اظهار کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد اولین بار بود که میزبانی مسابقات را برعهده داشت و همه تلاش کردند تا بهترین میزبانی را داشته باشند.
میردامادی در خصوص اهمیت مسابقات دانش آموزی خاطرنشان کرد: به عنوان نماینده کمیته فدراسیون هندبال و دانش آموزی این مسابقات را فرصت بسیار خوبی برای رشد و شکوفایی هندبال کشور می دانم.
  
مربی تیم استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: قهرمانی تیم ما نتیجه تلاش و تمرین های زیاد است و دور از ذهن نبود که به قهرمانی دست پیدا کنیم.
وی افزود: بازیکنان ما عضو تیم فرازبام هستند که در همین رده قهرمان کشور شدند، به تیم اصفهان تبریک می گویم، مسابقه فینال سطح فنی بالایی اشت، ان شاالله هر سال مسابقات برگزار شود و شاهد ارتقای کیفیت هندبال کشور باشیم.
  
نام شما

آدرس ايميل شما

مم
Iran, Islamic Republic of
آقا ما هم ولایتی معاون اداره آموزش و پرورش هستیم ،،
Iran, Islamic Republic of
مدیرانی که با دولت سنخیت ندارند عبارتند از مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد و معاون پرورشیش شرکت گاز مدیرکل راه معاونان آموزش و پرورش عشایر یکی از معاونان نوسازی یا رئیس دفتر شهامت ها و مدیرانی دیگری که فقط به دلیل نسبت فامیلی با شما و استاندار این کرسی ها را اشغال کزده اند
Iran, Islamic Republic of
چرا امسال ازرتبه های تک رقمی واول کشور خبری نیست پارسال خانم حسن زاده که محصول عملکرد زارع پور ودکتررضایی بود بوق وکرنا کردید و من من می کردید امسال که نتیجه عمل کرد مدیرکل ومعاونینش است کدوم رتبه برترکشوری را درکنکورداشتید
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1