تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۱۶
کد مطلب : ۴۶۵۶۲۴
در دیدار امام جمعه، شهردار و اعضای شورای شهر سرفاریاب با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد؛

مشکلات سرفاریاب در دیدار با نماینده ولی فقیه کهگیلویه و بویراحمد بیان شد / خط انتقال لوله گاز مانعی برای توسعه بخش است / جاده ما جان می گیرد ولی خودش جان نمی گیرد / معادن استخراج می شود و هیچ درصدی از آن به بخش نمی رسد

۰
کبنا ؛شورای بخش سرفاریاب به همراه امام جمعه این بخش با نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد دیدار کرد.
به گزارش کبنا نیوز، رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تشکر و قدردانی از نماینده ولی فقیه در استان گفت: مظلومیت و محرومیت سرفاریاب در مسوولان این بخش دیده می شود و ما هر چقدر فریاد زدیم فریادمان به جایی نرسید.
کیانی باوند با اشاره به مشکل کم آبی سرفاریاب گفت: خط انتقال لوله گاز مانعی برای کم آبی و توسعه شهر سرفاریاب شده است.
کیانی باوند اظهار کرد: این خط لوله موجب تلفات جانی شده و هر سال خسارت های زیادی به جاده وارد می کند.
وی گفت: ما خواستاریم که مسوولان شرکت گاز و پروژه خط انتقال لوله گاز با شورای شهر سرفاریاب جلسه برگزار کنند و درباره این موضوع بحث شود.
کیانی باوند با اشاره به استخراج معادن این بخش بیان کرد: براساس قانون باید درصدی از معادن به بخش سرفاریاب برگردد، ولی هیچ درصدی اختصاص نیافته و از طرفی طبیعت منطقه را از بین می برد، دام مردم را از بین می برد، جاده ها را خراب می کند و هیچ نفعی برای ما ندارد.
وی گفت: یک سال است که می گویند می خواهیم پالایشگاه بزنیم، ولی هیچ اتفاقی هم نیفتاده است و این وعده ها فقط برای آرام کردن مردم بوده است.
عضو شورای شهر سرفاریاب با انتقاد از اینکه در سفر رئیس جمهوری به سرفاریاب بی‌توجهی شد، اظهار کرد: خواسته ما این است که مسئله معادن و خخط لوله گاز حل شود.
وی اظهار کرد: سرفاریاب در آنتن دهی مشکل دارد و بیشتر روستاهای ما فاقد جاده مناسب هستند، گلزار شهدای بخش جاده دسترسی ندارد.
وی با بیان اینکه جاده سرفاریاب هر روز جان جوانان را می گیرد، افزود: آقای استاندار قول دادند که 55 میلیارد تومان برای رفع نقاط حادثه خیز جاده سرفاریاب قرار دهند ولی هنوز این جاده جان می گیرد و خودش جان نمی گیرد.
وی گفت: جاد‌ه‌ای داریم که استاندار قول دادند جاده احداث شود، که در حال بیس ریزی هستند، این جاده هیچ علائم رانندگی ندارد.
کیانی باوند بیان کرد: درمانگاه بخش سرفاریاب مشکلات متعددی دارد، بخش های مختلف از جمله آزمایشگاه و دندانپزشکی این درمانگاه موقتی هستند و اصلا آزمایشگاه بخش زنان ندارد.




 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
من هرچه فکر می کنم نمی فهمم چرا امام جمعه ها در مسایل اجرایی استان ها دامان می کنند
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1