تاریخ انتشار
شنبه ۳۱ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۱
کد مطلب : ۴۶۵۰۶۰
با حضور اقشار مردم و مسوولان؛

آیین تشییع شهدای نیروی انتظامی یاسوج برگزار شد + فیلم و تصاویر

۴
کبنا ؛آیین تشییع شهدای مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز، امروز شنبه (۳۱ تیرماه ۱۴۰۲) مراسم تشییع شهیدان ستوان دوم سیروس درخشان فر و ستوان دوم مهدی امینی‌مهر با حضور اقشار مختلف مردم و مسوولان از میدان هفتم تیر تا میدان امام حسین (ع) برگزار شد.
.  
گفتنی است؛ شهیدان درخشان فر و امینی مهر در درگیری روز پنجشنبه ۲۹ تیرماه با قاچاقچیان مواد مخدر به شهادت نائل شدند. 
مردم شهید پرور شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد، صبح شنبه، پیکر شهیدان سروان «مهدی‌امینی» و ستوان یکم «سیروس درخشان فر» را از ستاد شماره ۲ انتظامی کهگیلویه و بویراحمد پایین‌تر از میدان امام حسین (ع) به سمت میدان هفت تیر، خیابان طالقانی و سپس در بلوار جمهوری، میدان امام حسین (ع) تشییع و دوباره با آرمان‌های شهیدان انقلاب اسلامی بیعت کردند.

سرهنگ جهانبخش محمدی سیرت_ معاون هماهنگ‌کننده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد_ در این آیین گفت: بعد از برگزاری آئین تشییع این دو شهید مدافع وطن و اقامه نماز و سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان، پیکر مطهر شهدا در گلزار مطهر شهدای یاسوج به خاک سپرده می‌شود.
سروان «مهدی‌امینی» و ستوان یکم «سیروس درخشان فر» روز پنج‌شنبه ۲۹تیرماه در مبارزه با سوداگران مرگ در جاده یاسوج به اصفهان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
       



          
در این آیین پیکر مطهر شهدا در مسیر تشییع توسط بالگرد گلباران شد.
جانشین فرماندهی کل فراجا در این آیین گفت: حضور با شکوه مردم امروز در تشییع شهدا به همه نشان داد که انقلاب و آرمان‌های آن زنده است و این دو شهید بزرگوار راهشان زنده است و ادامه خواهد داشت.
سردار سرتیپ قاسم رضایی افزود: اقدامات شیطان بزرگ، اشرار، دشمنان، هنجار شکنان و هرچه در مسیر استکبار باشد، با حضور ملت خنثی خواهد شد.
وی با تقدیر و تشکر از حضور حماسی مردم کهگیلویه و بویراحمد در مراسم تشییع این دو شهید، افزود: همین است که اینگونه رزمنده پرورش می‌دهید.
سردار رضایی ادامه داد: امروز اینجا هستم تا از همه همرزمان در سپاه همیشه در صحنه پاسداران، بسیج مقتدر و پرسکارکنان جان برکف فراجا تشکر کنم.
وی با عرض تبریک و تسلیت دوباره به خانواده شهیدان‌امینی مهر و درخشان فر ادامه داد: پدر و مادر و فرزندان هر دو شهید ما را شرمنده کردند و به ما درس ایثار، استقامت، شجاعت و بصیرت دادند.
سرتیپ رضایی با بیان اینکه امروز فراجا استوار‌تر از گذشته به وظیفه خود عمل خواهد کرد، بیان کرد: امروز همه از استکبار جهانی تا اشرار و هنجار شکنان عفاف و حجاب بدانند ما در مقابل آن‌ها خواهیم‌ایستاد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد هم در این آیین گفت: نیرو‌های انتظامی استان به قاچاقچیان‌امان نداد و در کمتر از دو ساعت قاتل شهدای نیروی انتظامی استان را به سزای اعمالش رساند.
سردار مصطفایی افزود: روز پنجشنبه بیست و نهم تیر در اقدامی غرورآفرین از سوی مجموعه انتظامی استان در مقابله با اشرار و گروه‌های مسلح مواد مخدر دو نفر از بهترین نیرو‌های انتظامی استان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
وی با بیان اینکه شهادت آن‌ها داغی است که بر دل ما خواهد ماند، اضافه کرد: مجموعه انتظامی استان با اقتدار کامل در کنار مردم، مقابل هنجارشکنان می‌ایستد.
شهیدان‌امینی و درخشان فر پنج‌شنبه ۲۹ تیرماه در عملیات مبارزه با سوداگران مرگ در منطقه سرنجلکل یاسوج به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.



آیین تشییع شهدای نیروی انتظامی یاسوج برگزار شد + فیلم و تصاویر

آیین تشییع شهدای نیروی انتظامی یاسوج برگزار شد + فیلم و تصاویر

آیین تشییع شهدای نیروی انتظامی یاسوج برگزار شد + فیلم و تصاویر


 
نام شما

آدرس ايميل شما

جواد بهرامی بازنشسته نیروی انتظامی
Iran, Islamic Republic of
از فرماندهی نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویر احمد کمال تشکر و قدردانی داریم که توانستند کمتر از دو ساعت قاتلین شهدای عزیز را به سزای اعمالشان رساند و آنها را دستگیر و یکی از آنها را به هلاکت رساند
Iran, Islamic Republic of
اون فرمانده ه. شما مسؤل جون این پلیس هابودین، شما هم مقصرید، وقتی محموله مواد جابجا میشه و شما خبر دارین، لابد هم میدونین محموله بدون اسکورت نیست، پس ایستادین تا قاچاقچی ها بیان و مأمورا رو به رگبار ببندند، یعنی ابتدایی‌ترین شیوه برخورد با مجرمان رو شما زیر سوال بردین. چرا مأمورا مجهز به جلیقه ضد گلوله نبودن؟ چرا تک تیراندازهانبودن قبل شلیک اونا رو نابود کنند؟ چرا ماشین ها ضدگلوله نبود و چرا.....
علی
Iran, Islamic Republic of
داداش فیلم زیاد می بینی؟! تا حالا اسلحه اصلا دیدی؟! مگه فیلم هندیه!
امیرعلی
Iran, Islamic Republic of
روحتان شاد از جان گذشتگان با شهامت، باید خونهای پاکتان بر زمین ریخته شود تا خداوند بوسیله آن ریشه ها فسادها را در زمین بخشکاند ...!! بی تفاوتها به خود بیایند و در قبال خون این شهدا احساس مسئولیت کنند ...آسایش و آرامش اتفاقی نیست...!!
در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

اگرچه برخی مسئولان تاکید دارند که قیمت قبر‌ها به ویژه در تهران نجومی نیست، اما بازار‌های ...
جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
1