تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۶ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۲
کد مطلب : ۴۶۴۸۴۰
کبنا در جریان سفر رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد گزارش می دهد؛

حواشی سفر رئیس جمهور به مارگون / مردم پلاکارد به دست چه می خواستند ؟ / از درخواستی که 12 سال به آن توجهی نشده تا گلایه عشایر درباره ممنوعیت دامپروری در دامنه کوه دنا

۱
کبنا ؛در حاشیه دیدار مردمی رئیس جمهور در مارگون جمعی از مردم درخواست های خود را روی پلاکاردهایی نوشته و خواستار توجه مسوولان شدند، بعضی از مردم از نامناسب بودن جایگاه سخنرانی گلایه می کردند، برخی از مردم با فریاد می خواستند درخواست خود را به رئیس جمهور اعلام کنند، در این بین یکی از مردم جلوی ماشین حامل رئیس جمهور را گرفت تا درخواست خود را به رئیس جمهور برساند.
به گزارش کبنا نیوز از حواشی مراسم سخنرانی رئیس جمهور در دشت سقاوه شهرستان مارگون، در ادامه حواشی دیدار مردمی با رئیس جمهور، یکی از عشایر بلند شد و می خواست حرف خود را بزند که حسن رضایی یکی از دست اندرکاران جشن عشایر او را به آرامش دعوت کرد و اطمینان داد که درخواست او را به رئیس جمهور می رساند. برخی افراد پلاکارد در دست می خواستند جلوی جایگاه حضور پیدا کنند که اجازه حضور پیدا نکردند.
بطور کلی مردم حضور آیت الله رئیسی را به عنوان گشایشی برای حل مشکل خود می دیدند، همه نامه در دست داشتند و عده ای هم مشغول نوشتن نامه بودند. همچنین در حاشیه سخنرانی رئیس جمهور عده ای از مردم با رسانه ها گفت و گو کردند.
  
دهیار روستای بهرام بیگی در گفت و گو با خبرنگار کبنا نیوز گفت: ما درخواست سد خاکی بالای آبشار بهرام بیگی داریم، سالانه به مدت 6 ماه آبشار با تراکم زیاد پایین می آید، ولی روزهای تابستانی درختان ما از بی آبی خشک  می شوند.
وی گفت: 12 سال است که این مشکل را پیگیری کرده ایم و نامه نگاری های زیادی انجام دادیم، هیچ کس پیگیری نمی کند و توجهی به مشکل نمی کند.
دهیار بهرام بیگی بیان کرد: با اداره آب منطقه ای، با نمایندگان درخواست داشتیم و مکاتبه داشته ایم ولی پگیری نمی شود.
وی گفت: یک بار نامه مستقیم به دست آقای لاریجانی رئیس مجلس دادم ولی هیچ فایده ای نداشت.
بر روی یکی از بنرهایی که مردم در حاشیه حضور رئیس جمهور حمل می کردند نوشته شده بود «ما مانند مردم غزه خدایی داریم، رئیس جمهور محترم، ما اهالی روستاهای حاشیه دنا شهر سی سخت، آب باشه و زمین هم باشه، اما کشت و دامپروری ممنوع؟»
یکی از مردم عشایر گفت: از کوخدان تا میمند ما عشایر نیمه سیار بوده ایم، در زمستان و پاییز دام در طویله بودند و در بهار و تابستان به حاشیه دام برای چرا می رفتند، ولی از سال 1370 منطقه را قرق کرده اند و امروز و فردا می کنند.
   
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1