تاریخ انتشار
جمعه ۱۶ تير ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۱۲
کد مطلب : ۴۶۴۴۴۱
در بازدید استاندار از شهرستان لنده؛

تصاویر جاده روستای گرَگ لنده / استاندار به همراه مادر شهید به دیدار شهید نوری رفتند

۱
کبنا ؛
در روزهای اخیر جاده دسترسی به روستای گرَگ لنده، محل مرقد شهید نوری آسفالت شد و استاندار به همراه مادر شهید از این جاده بازدید کرد.
به گزارش کبنا نیوز، سال گذشته سید علی احمدزاده_ استاندار کهگیلویه و بویراحمد وقتی به دیدار مادر «شهید نردعلی نوری» رفت و مادر شهید درخواست کرد که جاده دسترسی به گلزار شهید روستای گرَگ درست شود. چند ماه از اولین دیدار استاندار با مادر شهید نوری نگذشته بود که زیرسازی و آماده سازی این جاده دسترسی انجام گرفت. احمدزاده روز (پنجشنبه 15 تیرماه 1402)  دوباره به دیدار این مادر شهید رفت و بعد از احوال پرسی با مادر شهید گفت؛ جاده دسترسی به مرقد شهید نوری آماده است و می‌خواهیم با هم سر قبر آن شهید بزرگوار حاضر شویم. مادر شهید نوری بعد از 30 سال دیگر به‌راحتی می‌تواند بر سر مرقد مطهر فرزند شهیدش حاضر شود.
استاندار این دیدار اظهار کرد: مادر شهید نردعلی نوری نابینا شدند و با توجه به اینکه جاده دسترسی به مزار شهید نوری در روستای «گَرَگ» وجود ندارد دستور دادیم که مسیر احداث و آسفالت شود تا به سال‌ها چشم انتظاری مادر شهید پایان دهیم که مسیر آماده شده و امروز می‌توانیم مادر شهید را برای زیارت مزار فرزندش به روستا ببریم ضمن اینکه مسیر به زودی آسفالت می‌شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: جاده‌ها در لنده با مشکل مواجه هستند و در نشست چند روز گذشته در هیأت دولت بر به نتیجه رسیدن جاده لنده به تراب اصرار داشتیم که باید به نتیجه برسد، ضمن اینکه در موگرمون و مسیر شهید طیب کار‌هایی باید انجام شود.
احمدزاده به پروژه برق‌رسانی پایدار به لنده اشاره و عنوان کرد: کار برق‌رسانی پایدار و مطمئن در منطقه در دست انجام است.
گفتنی است استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه برنامه‌های خود از جاده تراب به لنده به طول ۳ کیلومتر بازدید کرد، این پروژه دارای ۹۷ میلیارد تومان اعتبار است و در صورت تأمین اعتبار در سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1