تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۲۶
کد مطلب : ۴۶۳۷۲۱
گزارش ویژه کبنانیوز؛

اعتراضات شدید مردمی در نبود خیابان‌های مناسب در شهر و عدم توجه شهرداری لنده

۰
کبنا ؛یکی از مهمترین مشکلاتی که مردم لنده با آن دست و پنجه نرم میکنند و دقیقه ای آنها را لمس می کنند وضعیت بد خیابان ها و کوچه هاست.

​​​​​​به گزارش کبنا نیوز؛ در حالی که نزدیک به دوسال از دوره شهردار فعلی لنده میگذرد اما روز به روز شاهد اعتراضات مردم در رابطه با آسفالت نامناسب معابر و خیابان‌ها و جدول های شهر هستیم.
معابر و خیابانهای شهر لنده اکثرا تخریب و دارای چاله چوله های عجیب و غریبی هستند و عملا عزمی از طرف شهرداری لنده برای رفع این مشکلات نمی بینیم.
اهالی دو شهرک بزرگ شهید رجایی و فجر که تقریبا جمعیت وسیعی از شهر را تشکیل می دهند به شدت از نبود آسفالت مناسب در خیابانها و معابر رنج می برند و تا کنون شهرداری لنده پاسخی به این مطالبه آنها نداده است.

خیابانها، معابر و حتی جداول شهر لنده در حد و اندازه شهری به وسعت نام این شهر که به نام شهر اولین ها بر سر زبان هاست نیست و شهرداری لنده توجهی به این موضوع و اعتراضات مردم ندارد.
در این شرایط بد اقتصادی و گرانی سرسام آور لوازم یدکی خودروها داد مردم و رانندگان از خیابانها و کوچه هایی با این همه خرابی و چاله و چوله و حتی در جاهایی بدون آسفالت در آمده و تاکنون اقدامی از سوی شهردار لنده طی این دوسال انجام نگرفته که مردم امیدوار باشند.
با پیگیری هایی که ما به عنوان رسانه انجام دادیم و با توجه به وجود کارخانه آسفالت شهرداری مقدار بسیار زیادی قیر رایگان در اختیار شهرداری قرار گرفته تا تحولی در سطح شهر و خیابانها و نهضت آسفالت انجام گیرد اما با گذشت این مدت زیاد شهرداری لنده انگار توجهی به این موضوعات ندارد.

بارها در فصل زمستان شاهد اعتراضات مردمی نسبت به عدم آسفالت خیابانها و معابر شهر بودیم و مسئولان شهرداری قول دادند که با شروع فصل گرما و فضای مناسب برای آسفالت این مهم صورت گیرد اما با گذشت سه ماه از فصل گرم سال و شرایط مناسب برای آسفالت عملا اقدام خاصی را از طرف شهردار لنده شاهد نیستیم.
به عنوان رسانه و صدای مردم در این شهرستان از مسئولان استانی و مدیر کل امور شهری استانداری.استاندار محترم،فرماندار شهرستان و مدیر کل بازرسی استانداری تقاضا داریم که از شهرداری لنده بخواهند که چرا با وجود کارخانه آسفالت،قیر موجود و مصالح لازم در شهر هیچ اقدامی جهت آسفالت و بهسازی خیابانها و معابر شهر لنده انجام نمی‌گیرد.
مردم شهرستان لنده از یاد نخواهد برد زمانی که کارخانه آسفالت تعطیل بود و چه هیاهویی به پاشد و تمام مسئولان شهر از جمله فرماندار،رئیس دادگستری،دادستان،شورا و دیگر مسئولان بسیج شدند تا این کارخانه راه اندازی شد و مردم امیدوار به تغییر در نهضت آسفالت شهری بودند که امروز شاهد به خواب رفتن شهرداری و نهضت آسفالت این شهر هستیم.
لازم به ذکر است در این یکی دو سال مقدار کمی در ورودی شهر و شهرک های سرآسیاب و بهاران آسفالت شد که اگر نبود بنیاد علوی و تامین اعتبار این آسفالت عملا شهرداری لنده چیزی برای گفتن نداشت که به عنوان رسانه از این نهاد انقلابی تقدیر و تشکر می گردد.
نام شما

آدرس ايميل شما

فردین
Iran, Islamic Republic of
نسبت به مرکزاستان خیلی بهتره
United States
پیاده رو داخل شهر در بعضی از خیابانها هنوز سنگفر ش نشدند و لنده فقط اسم شهر رو یدک میکشد و از لحاظ مبلمان شهری خیلی ضعیف هست
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1