کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گزارش ویژه کبنانیوز؛

حال ناخوش خیابان‌ها و معابر شهر لنده / نهضت آسفالت شهری لنده به کما رفت

28 خرداد 1402 ساعت 17:26

مردم شهرستان لنده از یاد نخواهد برد زمانی که کارخانه آسفالت تعطیل بود و چه هیاهویی به پاشد و تمام مسئولان شهر از جمله فرماندار،رئیس دادگستری،دادستان،شورا و دیگر مسئولان بسیج شدند تا این کارخانه راه اندازی شد و مردم امیدوار به تغییر در نهضت آسفالت شهری بودند که امروز شاهد به خواب رفتن شهرداری این شهر هستیم.


یکی از مهمترین مشکلاتی که مردم لنده با آن دست و پنجه نرم میکنند و دقیقه ای آنها را لمس می کنند وضعیت بد خیابان ها و کوچه هاست.

​​​​​​به گزارش کبنانیوز؛ در حالی که نزدیک به دوسال از دوره شهردار فعلی لنده میگذرد اما روز به روز شاهد اعتراضات مردم در رابطه با آسفالت نامناسب معابر و خیابان‌ها و جدول های شهر هستیم.
معابر و خیابانهای شهر لنده اکثرا تخریب و دارای چاله چوله های عجیب و غریبی هستند و عملا عزمی از طرف شهرداری لنده برای رفع این مشکلات نمی بینیم.
اهالی دو شهرک بزرگ شهید رجایی و فجر که تقریبا جمعیت وسیعی از شهر را تشکیل می دهند به شدت از نبود آسفالت مناسب در خیابانها و معابر رنج می برند و تا کنون شهرداری لنده پاسخی به این مطالبه آنها نداده است.

خیابانها، معابر و حتی جداول شهر لنده در حد و اندازه شهری به وسعت نام این شهر که به نام شهر اولین ها بر سر زبان هاست نیست و شهرداری لنده توجهی به این موضوع و اعتراضات مردم ندارد.
در این شرایط بد اقتصادی و گرانی سرسام آور لوازم یدکی خودروها داد مردم و رانندگان از خیابانها و کوچه هایی با این همه خرابی و چاله و چوله و حتی در جاهایی بدون آسفالت در آمده و تاکنون اقدامی از سوی شهردار لنده طی این دوسال انجام نگرفته که مردم امیدوار باشند.
با پیگیری هایی که ما به عنوان رسانه انجام دادیم و با توجه به وجود کارخانه آسفالت شهرداری مقدار بسیار زیادی قیر رایگان در اختیار شهرداری قرار گرفته تا تحولی در سطح شهر و خیابانها و نهضت آسفالت انجام گیرد اما با گذشت این مدت زیاد شهرداری لنده انگار توجهی به این موضوعات ندارد.

بارها در فصل زمستان شاهد اعتراضات مردمی نسبت به عدم آسفالت خیابانها و معابر شهر بودیم و مسئولان شهرداری قول دادند که با شروع فصل گرما و فضای مناسب برای آسفالت این مهم صورت گیرد اما با گذشت سه ماه از فصل گرم سال و شرایط مناسب برای آسفالت عملا اقدام خاصی را از طرف شهردار لنده شاهد نیستیم.
به عنوان رسانه و صدای مردم در این شهرستان از مسئولان استانی و مدیر کل امور شهری استانداری.استاندار محترم،فرماندار شهرستان و مدیر کل بازرسی استانداری تقاضا داریم که از شهرداری لنده بخواهند که چرا با وجود کارخانه آسفالت،قیر موجود و مصالح لازم در شهر هیچ اقدامی جهت آسفالت و بهسازی خیابانها و معابر شهر لنده انجام نمی‌گیرد.
مردم شهرستان لنده از یاد نخواهد برد زمانی که کارخانه آسفالت تعطیل بود و چه هیاهویی به پاشد و تمام مسئولان شهر از جمله فرماندار،رئیس دادگستری،دادستان،شورا و دیگر مسئولان بسیج شدند تا این کارخانه راه اندازی شد و مردم امیدوار به تغییر در نهضت آسفالت شهری بودند که امروز شاهد به خواب رفتن شهرداری و نهضت آسفالت این شهر هستیم.
لازم به ذکر است در این یکی دو سال مقدار کمی در ورودی شهر و شهرک های سرآسیاب و بهاران آسفالت شد که اگر نبود بنیاد علوی و تامین اعتبار این آسفالت عملا شهرداری لنده چیزی برای گفتن نداشت که به عنوان رسانه از این نهاد انقلابی تقدیر و تشکر می گردد.


کد مطلب: 463721

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/463721/2/حال-ناخوش-خیابان-ها-معابر-شهر-لنده-نهضت-آسفالت-شهری-کما-رفت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1