تاریخ انتشار
شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۰۳
کد مطلب : ۴۶۲۵۵۴
 مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کهگیلویه و بویراحمد:

بیش از ۸۰۰ نفر از محلات کم برخوردار شهر دوگنبدان از مزایای درمانی توانمندسازی بهره‌مند شدند

۰
کبنا ؛ مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کهگیلویه و بویراحمدگفت: بیش از ۸۰۰ نفر از مزایای درمانی توانمندسازی محلات کم برخوردار کیامرثی و لبنان در شهر دوگنبدان بهره‌مند شدند.
شایان نادری عصر روز شنبه درحاشیه بازدید از نحوه خدمات‌رسانی به بیماران در محلات مسکونی لبنان و کیامرثی شهر دوگنبدان در گفت و گو با ایرنا افزود: گروه جهادی شهید آشتیانی بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد تهران با حمایت قرارگاه تحول و توانمندسازی محلات ۲۰۲۰ معاونت اجتماعی ستاداجرایی فرمان امام (ره) در این اردوی جهادی که در مدت زمان ۲ روز برگزار شد به افراد نیازمند خدمات‌رسانی کردند.
وی بیان کرد: در این اردوی جهادی خدمات پزشکی، دندانپزشکی، شنوایی سنجی، بینایی سنجی، مامایی و غربالگری، آزمایشگاه، آموزش پزشکی (عمومی، فردبه فرد، کودکان، مصرف دارو) با حضور پزشکان متخصص به ارزش چهار میلیارد ریال ارائه شد.
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: کادر پزشکی و درمانی در این گروه جهادی در محله لبنان مستقر و مراجعان محلات مذکور را ویزیت، معاینه و درمان کردند.
به گفته نادری گفت: در حوزه بینایی سنجی ۲۵۱ بیمار مراجعه کردند که ۱۵۲ نفر از این افراد نیاز به عینک داشتند.
وی اضافه کرد: عینک مورد نیاز این افراد پس از انتخاب فرم مورد نظر توسط بیمار از سوی گروه جهادی مذکور تهیه و بصورت رایگان تحویل بیماران می‌شود.
نادری از همکاری پزشکان و کادر اردوی جهادی، مسئولان دستگاه‌های اجرایی تأمین اجتماعی، آموزش و پرورش، شهرداری دوگنبدان و اداره کل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد برای خدمات‌رسانی در این اردوی جهادی قدردانی کرد.
 همچنین به کمک اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان برای کودکانی مراجعه‌کننده همراه والدین در این اردو برنامه‌هایی مانند قصه خوانی و اهدای جوایز انجام شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1