تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۶
کد مطلب : ۴۶۲۰۷۱
روابط عمومی شهرداری باشت منتشر کرد

عملکرد شهرداری باشت در 8 ماه گذشته با وجود 25 میلیارد تومان بدهی از قبل + تصاویر

۰
کبنا ؛مسول روابط عمومی شهرداری باشت طی اطلاعیه‌ای عملکرد کاری شهردار باشت طی ۸ ماه گذشته را به شرح زیر اعلام کرد.
۱- از پل شهید کلانتری - بلوار ملک آباد؛ ورودی شهر تا بلوار  ۴۵ متری، بلوار شفا، ایثارگران کم نور و یا تاریک بود که با پیگیری‌های شهردار پرتلاش و با حضور مدیرعامل اسبق برق استان کهگیلویه و بویراحمد در فرمانداری باشت تشکیل جلسه داده شد و روشنایی بعد از سال‌ها بصورت نسبی برقرار شد. جاده پارک تپه‌ای تاریک مطلق بود که روشنایی ان با خرید ملزومات و تعمیر و... برقرار شد.  
بلوار شهید درخشان سال‌ها در تاریکی کامل و تیر برق هم نداشت که توسط شهردار کلیه تجهیزات خریداری و بعد از سال‌ها روشنایی برقرار شد همچنین خرید و نصب المان‌های نوری در سطح شهر که شب هنگام زیبایی خاصی به مرکز شهر داده است.
۲- برای اولین بار در حوزه فضای سبز از ورودی تا خروجی شهر با حجم بسیار بالا و به ارزش بیش از ۱۰میلیارد ریال، گل و گیاه چمن و درخت کاشت شده است که چهره شهر بسیار زیبا و جز زیباترین‌های استان می‌باشد طوریکه مهمانان نوروزی و اکثریت مردم عزیز شهر در این زمینه راضی هستند.
۳- جاده ورودی شهر باشت درحوزه ملک آباد سال‌های متمادی هنگام بارش باران محل تجمع آب‌های سرگردان که مورد نقد و اعتراض شهروندان بود با تلاش شبانه روزی شهردار و همکارانش کانال دفع اب‌های سطحی ملک اباد با اعتباری بیش از ۵میلیارد ریال کلنگ‌زنی و افتتاح شد و یکی از مشکلات قدیمی و جدی آن حوزه برطرف شد. همینطور کانال حاشیه فلکه امام که در بارندگی مشکل ساز بود و...
۴- ورودی شهر، از پل کلانتری تا انتهای پارک ولایت نیوجرسی بتنی بود که با طراحی و ایجاد بلوار جدید و کاشت گل و گیاه و درختچه و المان زیبایی خاصی به ورودی شهر بخشیده است.
۵- ساخت منبع اب زیر زمینی با حجم ۹۰ متر مکعب ذخیره آب جنب فلکه پرستار که آماده بهره‌برداری‌ست و برای اولین بار حدود ۴۰ درصد فضای سبز شهر بصورت قطره‌ای آبیاری و سیستم دستی و تانکر و کارگر حذف خواهد شد.
۶- ساخت بیش از ۶۰ پل فلزی که مشکل کوچک بودن و کسری پل‌ها و خرابی آن‌ها که خواست مردم خصوصاً رانندگان بود حل و چند مورد باقی مانده نیز در شرف انجام است.
۷- یکی از مشکلات اساسی و اعتراضات‌های مردمی، کمبود و قطعی آب قبرستان شهر بود که پنجشنبه جمعه‌ها بشدت مشکل ساز شده بود با پیگیری‌های لازم مجوز و امتیاز اب گرفته شد و از بیمارستان تا قبرستان مجدداً لوله‌گذاری و رفع مشکل گردید.
۸- جدول‌گذاری برخی کوچه و خیابان‌ها که قبلا‌ها دیده نشده بود و ترمیم بخشی از جداول و شروع  موزاییک کاری بخشی از معابر و پیاده روها.
۹- کسب مجوز و کلنگ زنی وتأمین اعتبار تعریض و ساخت بزرگترین پروژه خدمات شهری در تاریخ شهر باشت؛ کانال دفع آب‌های سطحی مرکز شهر از چهار راه کتاب تا ابتدای بلوار تل مویزی.
 شامل ۲ بخش که فاز اول آن با بودجه بیش از ۱۰۰میلیارد ریال بزودی شروع خواهد شد. از مشکلات چند ده ساله مرکز شهر در فصل بارندگی به دلیل عدم کشش کانال‌های فعلی، جمع شدن آب در جاده و سرریز شدن به مغازه‌های مردم و خواسته اصلی بازاریان و مردم بود که انشاءالله این مشکل دیرینه ظرف چند ماه‌ آتی حل خواهد شد. 
کانال به عرض و ارتفاع ۱/۲ در۱/۲ و طول بیش از ۲ کیلومتر ایجاد که بیشتر آن با گریتینگ پوشانده خواهد شد انگاه روی گریتینگ با گلدون و گل و درختچه کار خواهد شد و زیبایی خاصی به مرکز شهر خواهد داد.
۱۰- با پیگیری شهردار محترم یکدستگاه بیل مکانیکی به ارزش ۷۰میلیارد ریال برای اولین بار به شهرداری باشت اختصاص داده شد. یک دستگاه کمپرسی و یکدستگاه ماشین پرسی حمل زباله جمعا به ارزش ۶۰میلیارد ریال (جمعا ۱۳۰میلیارد ریال) بزودی به ناوگان شهرداری اضافه خواهد شد.
۱۱- بروز کردن حقوق پرسنل شهرداری باشت با وجود ۷ماه عقب افتادگی از گذشته؛ تنها شهرداری در استان که حقوق‌ها بروز و برای اولین بار عیدی هفته اول اسفند پرداخت و حقوق فروردین ماه پرسنل نیز پرداخت شده که در نوع خود بی‌سابقه هست.
۱۲- یکی از نیاز‌مندی‌های شهر باشت عدم تابلو‌های راهنمایی، آدرس‌دهی و مسیر نما، انتظامی و ... می‌باشد که با همت شهردار سختکوش و پیگیر کار طراحی و جایابی با حضور کارشناسان خبره انجام و قرارداد آن به ارزش ۳۰میلیارد ریال منعقد و بزودی با اجرای آن   چهره شهر دگرگون خواهد کرد.  
همه این کار‌ها، ماحصل ۸ماه تلاش و پیگیری‌های دلسوزانه شهردار دلسوز و پاکدست وجهادی با همراهی شورای اسلامی شهر می‌باشد که شهرداری باشت را با میزان بدهکاری حدوداً ۲۵میلیارد تومانی تحویل گرفته است، اما با وجود مشکلات و بدهی‌ها، انشاءالله جهاد همچنان ادامه دارد و برای خدمتگزاری و نوکری مردم سراز پا نمی‌شناسند.
البته جا دارد از تلاش‌ها و پیگری‌های استاندار پرکار و خدوم که از همه شهرداری‌ها حمایت می‌کنند و نماینده دلسوز و پرتلاش  شهرستان که تاکنون همکاری صمیمانه‌ای با شهرداری باشت داشته‌اند تشکر و قدردانی نمود.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1