تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۲۴
کد مطلب : ۴۵۹۵۳۲
کبنا گزارش می‌دهد:

کتابخانه‌گردی جمعی از مسوولین در کتابخانه مرکزی یاسوج

۰
کبنا ؛به گزارش کبنا در آستانه روز هفدهم اسفند و نوزدهمین سالروز تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، طرح «کتابخانه‌گردی» در کتابخانه‌‌های عمومی سراسر استان برگزار شد. اداره کل کتابخانه های استان کهگیلویه و بویراحمد، کتابخانه مرکزی آیت الله ملک حسینی(ره) یاسوج، میزبان طرح ملی کتابخانه‌گردی بود و اقشار مختلف مردم و مدیران استانی و شهرستانی به همراه همکاران شان از بخش‌های مختلف این کتابخانه بازدید کردند.
 این برنامه با حضور آیت‌الله سید نصیر حسینی _امام جمعه یاسوج و نماینده ولی فقیه در استان_ شهرام مهدوی‌مطلق _فرماندار بویراحمد_ ، شایان نادری_ مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره)_ ، مسعود نوری_ مدیرکل دفتر اموراجتماعی و فرهنگی استانداری_ ،حجت‌الاسلام حمزه پیشقدم _دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر و کبری اخلاقی‌نیا_ مدیرکل کانون پرورش فکری استان_ برگزار شد.
در این بازدید که از ساعات اولیه صبح آغاز شد،مدیران استانی و شهرستان و روحانیت معظم و سایر اقشار مردم از بخشهای نابینایان،ناشنوایان،کودک و نوجوان،مخزن کتاب،بخش خدمات فنی و سایر بخشهای کتابخانه مرکزی یاسوج بازدید داشتند و ضمن آشنایی با کتابخانه و بخشهای مختلف آن،درطرح عضویت رایگان،به مدت یکسال عضو کتابخانه مرکزی شدند.
از نکات جالب توجه در این بازدید،طرح زیبای هفت سین با کتاب بود،که به همت کتابداران خلاق کتابخانه مرکزی یاسوج تهیه شده بود و مورد استقبال و توجه بازدید کنندگان شد
در این بازدید که از ساعات اولیه صبح آغاز شد، مدیران استانی و شهرستان و روحانیت معظم و سایر اقشار مردم از بخش‌های نابینایان، ناشنوایان، کودک و نوجوان، مخزن کتاب، بخش خدمات فنی و سایر بخش‌های کتابخانه مرکزی یاسوج بازدید داشتند و ضمن آشنایی با کتابخانه و بخش‌های مختلف آن،درطرح عضویت رایگان،به مدت یکسال عضو کتابخانه مرکزی شدند.
از نکات جالب توجه در این بازدید،طرح زیبای هفت سین با کتاب بود،که به همت کتابداران خلاق کتابخانه مرکزی یاسوج تهیه شده بود و مورد استقبال و توجه بازدید کنندگان شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1