تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۱۴
کد مطلب : ۴۵۹۳۳۸
در جلسه شورای ترافیک شهرستان بویراحمد مطرح شد؛

انتقاد فرماندار بویراحمد از کمیسیون ماده 100 : کمیسیون ها را تعطیل کنید؛ هر ساخت و سازی باید همراه با ساخت پارکینگ باشد

۰
کبنا ؛مهدوی مطلق با انتقاد از کمیسیون ماده 100 شهرداری گفت: کمیسیون های ماده ۱۰۰ و ۹۹ و بقیه کمیسیون ها تعطیل شوند، جریمه کردن هیچ فایده ای ندارد، شورا و شهرداری ادارات و ساخت و سازها را وادار به ساخت پارکینگ کنند، مجوز ساخت باید بر اساس ساخت پارکینگ داده شود.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، شهرام مهدوی مطلق_ فرماندار شهرستان بویراحمد_ امروز یکشنبه (۱۴ اسفندماه ۱۴۰۱) در جلسه شورای ترافیک شهرستان بویراحمد، اظهار داشت: شهر یاسوج مهاجرپذیری بالایی دارد و مزید بر علت ترافیک می شود، لذا بخشی از این بار ترافیکی اجتناب ناپذیر است.
مهدوی مطلق با بیان اینکه شورای ترافیک وظیفه تسهیل ترافیک و روان‌سازی را دارد، و دستگاه های مختلف در این زمینه وظیفه دارند، گفت: در عید امسال با حجم بالایی از ترافیک مواجه خواهیم بود، همه بخشدارها و شهرداریها آمادگی صددرصد برای مسئله ترافیک را داشته باشید.
مهدوی طلق با انتقاد از کمیسیون ماده 100 شهرداری گفت: کمیسیون های ماده ۱۰۰ و ۹۹ و بقیه کمیسیون ها تعطیل شوند، شورا و شهرداری ادارات و ساخت و سازها را وادار به ساخت پارکینگ کنند، مجوز ساخت باید بر اساس ساخت پارکینگ داده شود.
فرماندار بویراحمد گفت: جریمه کردن ساختمان های بدون پارکینگ چه کمکی به شهرستان می کند؟ فرمانداری بویراحمد از چنین ایراداتی نمی گذرد و جلوی این تخلفات را می گیرد ولی دستگاه های متولی و دستگاه قضا نیز باید به این موضوع ورود کنند.
وی بیان کرد: در قانون کمیسیون ماده صد اینطور آمده که در صورتی که ساختمان ها پارکینگ نداشته باشند یا باید تخریب شوند یا اگر امکان اصلاح وجود دارد جریمه و اصلاح شود، ولی آیا تاکنون دیده اید ساختمانی بخاطر نداشتن پارکینگ تخریب شود؟
مهدوی مطلق خاطرنشان کرد: در جلسه بعد شورای ترافیک اعضای کمیسیون ماده 100 دعوت و به ارزیابی بحث پارکینگ ساختمان های شهر یاسوج خواهیم پرداخت.
مهدوی مطلق اظهار کرد: بخش هایی از جاده های شهرستان نیاز به نیوجرسی و سرعت کاه یا روشنایی دارند، نصب نیوجرسی در ۵ نقطه شهرستان در دستور کار قرار گرفته است.
وی گفت: هر گونه حفاری توسط دستگاه های خدمات رسان در ایام عید نوروز از ۱۵ اسفندماه تا ۱۵ فروردین ماه ممنوع خواهد بود.
بخشدار شهرستان بویراحمد نیز در خصوص اهمیت پارکینگ ساختمان ها گفت: در شهرهایی مثل اصفهان اصلا کمیسیون ماده 100 وجود ندارد و هر ساخت و سازی که بخواهد انجام گیرد توسط متولیان برای میزان زیربنا و پارکینگ تصمیم گیری می شود، ساخت پارکینگ در این شهرها بین مردم جاافتاده است و بحثی درباره آن وجود ندارد.
اکبری تبار افزود: به عنوان یک پیشنهاد بهتر است جلساتی با حضور اعضای کمیسیون 100 تشکیل و در خصوص پارکینگ ساختمان های شهری اظهارنظر و تصمیم گیری شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
Iran, Islamic Republic of
دستت درد نکنه جناب فرماندار این شهردار و دار دسته چند ساله چنبره زدن بر ایشهر ،درامد شهرداری جهت حقوقو و پاداشهاشونه نه فکر اباد کردن شهر و خیابونا
مهدی
Iran, Islamic Republic of
فکر کرده قانون گذاره
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1