تاریخ انتشار
پنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۴۸
کد مطلب : ۴۵۷۵۸۴
با حضور مسئولان آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد صورت گرفت:

افتتاح زمین چمن مصنوعی دبیرستان حیدر آباد لوداب

۱
کبنا ؛
طی آیینی با حضور معاون پژوهش برنامهریزی و منابع اداره کل آموزش وپرورش استان، معاونت تربیت بدنی و سلامت و معاون سوادآموزی و جمعی از مسئولان محلی زمین چمن مصنوعی دبیرستان حیدرآباد لوداب (طرح شهید سلیمانی) افتتاح و مورد بهرهبرداری قرار گرفت.
به گزارش کبنا، فرشید کرمی معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در این آیین گفت: تا امروز 25 چمن مصنوعی از 42 جمن مصنوعی طرح شهید سلیمانی در استان با هدف سلامت و شادابی نسل جوان و گسترش فضا‌های فرهنگی و ورزشی به بهره‌برداری رسیده است.
وی اظهار داشت: پیشرفت‌های خوبی در حوزه ورزش صورت گرفته است که امیدواریم بتوانیم 42 طرح چمن مصنوعی شهید سلیمانی را هرچه سریع‌تر افتتاح کنیم تا بخش قابل توجهی از مدارس از این فضای مناسب بهره‌مند شوند.
معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد نیز با تقدیر از فعالیت‌های خوب حوزه تربیت بدنی گفت: تربیت بدنی بخش عملی تعلیم و تربیت است و باید با یک نگاه تربیتی، تربیت بدنی در مدارس را دنبال کنیم.
ایمان سبحان نژاد افزود: تربیت بدنی بهترین ابزار برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و از ارکان اصلی تحقق اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.
سید حمزه باقری نژاد معاون سواد‌آموزی آموزش وپرورش استان نیز در این آیین گفت: افتتاح چمن مصنوعی در روستا‌ها شور ونشاط و شادابی را در میان دانش‌آموزان در مدارس فراهم می‌آورد.
سید سعادت الله پوردانش مدیر آموزش وپرورش لوداب نیز با تقدیر از فعالیت‌های خوب معاونت تربیت بدنی کفت: 3 چمن مصنوعی در طرح شهید سلیمانی به لوداب اختصاص پیدا کرده بود که 2 موردآن به افتتاح شده و یک چمن دیگر بزودی افتتاح خواهد رسید.
در آیین افتتاحیه این چمن مصنوعی بازی بین دو تیم پیشکسوتان فرهنگی استقلال و پرسپولیس حیدرآباد برگزار شد که پیشکسوتان پرسپولیس یا نتجه 3 بر یک حریف خویش را مغلوب کردند.
حضور اهالی روستا‌های اطراف این دبیرستان در افتتاحیه چمن مصنوعی طرح شهید سلیمانی از نکات قابل توجه در این آیین بود که در کنار مسئولان استانی حضور یافته بودند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

دشترومی
Iran, Islamic Republic of
برای منطقه ی ما هم اگر وقت کردید و بودجه اضافی آوردید از این کارها بکنید
ما هم در حوزه ی انتخابیه نماینده همتیم
فرهنگی
Russian Federation
مردم بافرهنگ و با اصالت طایفه میرزا از ایل سادات ک قبلا افتخار حضور در این جمع را داشتم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
اون در رو هم یه رنگی می زدین
مثل اینه یه کت کردیت وورش بی تومبون خشایاری
لوداب
Iran, Islamic Republic of
خخخخ
جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
1