تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۵
کد مطلب : ۴۵۵۹۰۱
بازدید مهدی روشنفکر، نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون از دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد بازدید کرد

صدای دامپزشکی در تریبون مجلس هستم/ از ابراز تأسف از پایین بودن حقوق و دستمزد در دامپزشکی تا پیگیری اعزام دامپزشکان به خارج از کشور جهت نظارت بر گوشت‌های وارداتی

۱
کبنا ؛در دیدار «دکتر مهدی روشنفکر» نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با کارکنان دامپزشکی، مسائل و مشکلات این بخش مورد بررسی قرار گرفت.
به گزارش کبنا و به نقل روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد، «مهدی روشنفکر»، نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با حضور در اداره کل دامپزشکی استان و بازدید از واحد‌های مختلف اداری و ستادی با مدیرکل، معاونین و کارکنان این اداره کل دیدار و گفت‌وگو کرد.
در این نشست صمیمی، سیدمختار رجائی فر_ مدیرکل دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد_ ضمن تقدیر و تشکر از حضور ارزشمند نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و دیدار با کارکنان دامپزشکی بمنظور بررسی مشکلات، چالش‌ها و درخواست‌های همکاران تقدیر و تشکر کرد و به تشریح وظایف دامپزشکی در ابعاد بهداشتی، سلامت، اقتصادی، اجتماعی و... پرداخت.
وی گفت: وظایف دامپزشکی در جوامع شهری و روستایی در موضوع ایمنی و سلامت جامعه بخوبی برای مردم و برخی از مسئولین بخوبی تبیین نشده است و این موضوع بعنوان یکی از چالش‌های اصلی فراروی دامپزشکی در استان و حتی کشور است.
مدیرکل دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد کمبود نیروی انسانی، مستعمل بودن اکثر ساختمان‌های اداری، پائین بودن حقوق و مزایای کارکنان و... را از دیگر مشکلات فراروی این اداره کل برشمرد و گفت: انتظار می‌رود که نمایندگان محترم مجلس، در نشست‌های تخصصی با مسئولین موضوعات مطروحه در حوزه دامپزشکی را بررسی تا ان شاءالله راه کار‌های لازم و تصمیمات لازمه اتخاذ گردد.
مهدی روشنفکر، نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز خرسندی از حضور در بین کارکنان دامپزشکی به مسئولیت‌های مهم و حساس این حرفه اشاره کرد و گفت: دانش اطلاعات شغلی شما عزیزان را تا حدود زیادی داشته و به مسئولیت‌های مهم و ارزشمند دامپزشکی واقف و آگاه هستم.
وی ادامه داد: بیمه سلامت استان‌ها، به فعالیت‌ها و نقش ارزنده شما عزیزان بستگی دارد و اگر قرار است غذایی سالم به دست مردم برسد، بستگی به رسالت شما داشته و دارد.
رئیس مجمع نمایندگان کهگیلویه بویراحمد گفت: خیلی از مردم و حتی خواص در رابطه با کار و وظایف کارکنان دامپزشکی آگاهی ندارند که شایسته است در این خصوص بصورت جهادی عمل شود و عامه مردم و مسئولین را به وظایفتان واقف سازید.
وی ادامه داد: آموزش و پرورش و دامپزشکی به نوعی در استان‌سازی رسالتی مشترک دارند چراکه آموزش و پرورش در بعد تربیت و آموزش انسان‌ها تلاش می‌کند و دستگاهی به نام دامپزشکی در بعد امنیت غذایی و رشد جسمی افراد در بحث غذای سالم ایفای نقش می‌نماید پس قدر علم، دانش و کار خود را بدانید.
نایب رئیس کمیسیون عشایر مجلس شورای اسلامی خطاب به کارکنان دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد گفت: قطعاً مشکلات و تنگنا‌های موجود را پیگیری خواهم کرد و به نوعی صدای شما در تریبون مجلس خواهم بود.
روشنفکر گفت: در مجلس شورای اسلامی به نمایندگان مجلس از لحاظ وقت و نوبت سخنرانی بدهکار هستم ولیکن از آن‌ها خواهش خواهم کرد تا زمانی را برای بیان مشکلات و چالش‌های دامپزشکی در صحن علنی مجلس به اینجانب اختصاص دهند.
وی با ابراز تأسف از پایین بودن حقوق، دستمزد و مزایا در دامپزشکی گفت: سعی خواهم کرد ضمن برگزاری جلسه با مسئولین سازمان برنامه و بودجه و همچنین امور اداری و استخدامی کشور و با حضور ریاست سازمان دامپزشکی کشور، موارد مطرح شده به استحضار آن‌ها رسانده شود و از همین جا از ریاست سازمان دامپزشکی کشور برای سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد دعوت بعمل می‌آورم.
روشنفکر از مدیران دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد درخواست نمود تمامی مشکلات و چالش‌ها را از جمله عدم اعزام دامپزشکان به خارج از کشور به منظور واردات گوشت را جهت طرح در وزارت جهاد کشاورزی و کمیسیون‌های کشاورزی بصورت مکتوب در اختیار دفتر خود قرار دهند.
در پایان این نشست، نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی از واحد‌های مختلف اداری، ستادی و از جمله آزمایشگاه مرکزی و مرجع دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد بازدید و از نزدیک با فعالیت‌های دامپزشکی آشنا شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

دامپزشکی
Iran, Islamic Republic of
یزدان پناه کارمند دانشگاه یاسوج اینجا چکار میکنه؟
Iran, Islamic Republic of
آمده که بگوید من هم هستم
دردمند
Iran, Islamic Republic of
به احتمال زیاد حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا صاحب 2 کرسی در مجلس میشن با این حال از ورود افراد نالایق تا حدودی جلوگیری میشه
کارمندبهزیستی
Iran, Islamic Republic of
هرگلی به سربهزیستی زدید باوعده ووعیدانشالا برسردامپزشکی هم خواهیم دید...دلتون خوشه والا...
Iran, Islamic Republic of
افرین دکتر بخدا اولین نماینده ای هستی که فرمودین صدای دامپزشکی هستم خدا خیرت بده کاش بقیه نماینده ها هم صدای یکی بودن
Iran, Islamic Republic of
صدای دامپزشکی؟
Iran, Islamic Republic of
دور دور آخر
Iran, Islamic Republic of
عقده ای ...میبینی که دکتر چندین دوره نماینده هستن
نیلو
Iran, Islamic Republic of
احتمالا جناب نماینده غرق شعر مرحوم پناهی شده که گفته دیونه کیه عاقل کیه..
تحلیل مشاور رهبر انقلاب از اعتراضات ایران /جنگ هیبریدی بود

تحلیل مشاور رهبر انقلاب از اعتراضات ایران /جنگ هیبریدی بود

کمال خرازی گفت: آنچه در ایران رخ داد یک جنگ هیبریدی بود. که در آن جنگ سیستم خبری و عملیات ...
از انتخابات ۹۸ روشن بود ماجرا تمام شده است

از انتخابات ۹۸ روشن بود ماجرا تمام شده است

عباس عبدی نوشت: از همان میزان مشارکت در انتخابات مجلس در سال ۹۸ می‌شد حدس زد که دچار ...
حاکمیت اجازه بدهد اصلاح‌طلبان وساطت کنند

حاکمیت اجازه بدهد اصلاح‌طلبان وساطت کنند

اصلاح‌طلبان چگونه می‌توانند در عبور کشور از شرایط کنونی نقش ایفا کنند؟ آیا حاکمیت چنین ...
1