تاریخ انتشار
شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۱۷
کد مطلب : ۴۵۵۴۹۰
در آیین تکریم و معارفه مدیران عامل سابق و جدید شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد؛

موسوی جهان‌آباد: مرا حلال کنید / عسکری: استان در مسیر جهش اقتصادی قرار گرفته است / مرادی‌نژاد: عزم من در مبارزه با فساد کاملاً جدی است

۱
کبنا ؛
مراسم تکریم و معارفه مدیران عامل سابق و جدید شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا، ظهر امروز (19 آذر 1401) مراسم تکریم و معارفه مدیران عامل سابق و جدید شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد با حضور جمعی از مسئولین استانی و معاونت توسعه مدیریت، صنایع و امور استان‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور برگزار شد.
به گزارش کبنا، سید هاشم موسوی جهان‌آباد _مدیرعامل پیشین شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد_ در این نشست به وضعیت این شرکت در دوران مدیرعاملی خود و آینده پیش روی صنعت در استان اشاره کرد.
هاشمی با اشاره به اشاره به وجود تنش و بحران آب در استان، از ساخت سد سقاوه برای شهرک‌های صنعتی دفاع کرد.
وی در ادامه گفت: من دو دوره در شرکت شهرک‌ها فعالیت داشته ام؛ در دوره نخست از سال 1380 تا 1385، این شرکت را  با 125 هکتار زمین و 135 میلیون تومان دارایی تحویل گرفتم و در سال 1385 با 1700 هکتار زمین و اعتباری چهار میلیارد تومانی تحویل دادم.
وی در ادامه اظهار داشت: کهگیلویه و بویراحمد با توجه به وضعیت توپوگرافی آن در آینده با بحران زمین روبرو خواهد شد.
موسوی با تشکر از عسکری معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر منطقه ویژه و صنعتی اتفاق بیفتد، استان در آینده بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرد.

وی افزود: اتفاقی که در این 4 سال دوم افتاده این است که به اندازه تمام سال‌های گذشته قریب به 40 میلیارد تومان کمک بلاعوض به این استان آورده‌ایم.
 موسوی در ادامه با اشاره به اینکه مرادنژاد از دوستان خوب ماست، گفت: وی تجارب بسیار خوبی در زمینه شهرک‌های صنعتی دارد و ما بعد از 30 سال کار، باید جا را برای جوانان خالی کنیم.
مدیرعامل پیشین شرکت شهرک‌ها گفت: اگر اجحافی در حق کسی صورت گرفته است، از او حلالیت می‌طلبم و خدا را شاکرم که در خدمت مردم استانم بوده‌ام.
در ادامه این آیین، احسان عسکری _معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد_ با اشاره به اینکه روند تغییر و تحولات مدیریتی، امری طبیعی است گفت: همان‌طور که عمر ما محدود است، این سمت‌ها نیز محدود و موقتی هستند.
وی ادامه داد: موسوی از جمله مدیرانی بود که با حوزه معاونت اقتصادی هماهنگی داشت و در دوره مدیرعاملی او، افزایش مساحت زمین‌ها اتفاق افتاد و به همین خاطر از او سپایگزاریم.
عسکری در ادامه به مدیرعامل جدید شرکت شهرک‌های صنعتی اشاره کرد و گفت: سهیل مرادی‌نژاد را هم سال‌هاست که می‌شناسم؛ او هم صاحب تحربه در این شرکت است و هم به لحاظ علمی در فضای آمکادمیک کار کرده است.
وی گفت: در دولت انقلابی انتظار ما از مدیران اقتصادی این است که کفش‌های چرمی خود را دربیاورند و کفش‌های آهنی بپوشند؛ یعنی شبانه‌روزی کار کنند.
عسکری با بیان اینکه شرایط استان کهگیلویه و بویراحمد از نظر جایگاه اقتصادی در خور مردم و متناسب با منابع استان نیست، ادامه داد: اما استباط من این است که در شرایط جهش قرار گرفته‌ایم.
وی با اشاره به طرح‌های جهش‌زای استان گفت: 20 طرح‌ ما در حوزه گردشگری در فرایند ساخت قرار داد؛ در نفت و گاز مجوزهای خوبی از وزارت نفت گرفته‌ایم، سه پتروشیمی در دست اقدام داریم، پلی اتیلن هم به سرعت در حال حرکت است؛ در خصوص اوره و آمونیاک هم قول یک مجوز گرفته‌ایم؛ فعال کردن معدن فسفات کوه لار را نیز در برنامه داریم که اگر بتوانیم آن را به سرانجام برسانیم حداقل هزار اشتغال را خواهیم داشت.

وی در ادامه به رونق و افزایش گلخانه‌ها در بخش کشاورزی اشاره کرد و گفت: صنعت هم به روال گذشته در حال اجرا است.
عسکری یکی از موضوعات مهم در شهرک‌های صنعتی را زمین‌های اختصاص داده شده عنوان کرد که هنوز تعیین تکلیف نشده‌اند و باید پس گرفته شوند و یا هر چه زودتر تعیین تکلیف شوند.
معاون اقتصادی استاندر در ادامه به نیاز برق شهرک‌ها اشاره کرد و گفت: منطقه ویژه و شهرک سپیدار به پست برق نیاز دارند که  از لولویت‌هایی است باید در اسرع وقت در درسترسی قرار گیرند.
در ادامه، رحیمی _معاونت توسعه مدیریت، صنایع و امور استان‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور_ گفت: با وجود اینکه کهگیلویه و بویراحمد دارای یک درصد از جمعیت کشور است، یکی از غنی‌ترین سرمایه‌های استانی در کشور را دارد و این موضع در تاریخ اثبات شده است.
رحیمی در ادامه به ظرفیت‌های استان در حوزه‌های نفت و گاز، آب، روان‌آب‌ها، جنگل‌ها و موقعیت جغرافیایی استان اشاره کرد و گفت: میزان بارندگی برف در اینجا از همه جای کشور بیبشتر است و کهگیلویه و بویراحمد شمالی است که در حنوب کشور واقع شده است.
وی در ادامه به دو مأموریت اساسی سازمان اشاره کرد و گفت: حمایت از واحدهای کوچک و صنعتی و فعال کردن واحدهای راکد از مأموریت‌های اساسی ماست.
رحیمی با مخاطب قرار دادن مرادی‌نژاد اظهار داشت: خوشه‌های صنعتی یکی از موضوعات مهم است و باید در کهگیلویه و بویراحمد پیگیری شود.
وی با بیان اینکه باید کاری کنیم که قیمت تمام شده محصول در استان پایین بیاید گفت: خواهش ما از سازمان‌های اقتصادی این است که خدمات برق، آب و اینترنت، تا دم در شهرک‌ها بیاید تا واحدهای صنعتی استان توان رقابت با واحدهای صنعتی باسابقه سایر استان‌ها را پیدا کنند.
رحیمی گفت: اگر زمین هزار هکتاری پیدا نکردید فعلاً با زمین‌های کوچک‌تر کار کنید تا از منابع موجود استفاده بهینه شود.
در پایان آیین، سهیل مرادی‌نژاد _مدیرعامل جدید شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد_ با تشکر از استاندار و نمایندگان استان گفت: از استاندار و سه نماینده استان در مجلس و در رأس آنها حاج‌آقا موحد نهایت تشکر را دارم.
وی با بیان اینکه در این سال‌ها افتخار این را دارم که فعال حوزه‌های صنعت و دانشگاه باشم، گفت: عزم من در مبارزه با فساد کاملاً جدی و اجرایی است.
مرادی‌نژاد ادامه داد: با حمایت از فعالیت‌های صنعتی در همه شهرستان‌های استان به تکلیف خود عمل خواهم کرد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گفت: امیدوارم بتوانیم ضمن رونق اشتغالزایی در نقطه به نقطه استان، با رویکرد ایجاد زیرساختِ باکیفیت و با توجه به شعار خاص سال، حرکت کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

همکار
United States
جناب آقای دکتر مرادی نژاد دوست و همکار ارجمند

پیروزی، پرشی دارد به اندازه بلندای آسمان که همواره دل را شاد و لحظه‌ها را ماندگار می‌سازد. فرصت را مغتنم دانستیم؛ ارتقای شغلی‌تان را صمیمانه تبریک عرض نموده و از یکتا هستی‌بخش جهان برایتان سلامتی و سعادت همراه با موفقیت‌های‌ بی‌شمار را خواستاریم.
از درگاه ایزد منان مزید توفیقات شما برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی ایران اسلامی مسئلت داریم.

عضو کوچکی از شهرک صنعتی خسرو صیدالی
صیدالی
United States
با تشکر از سایت خبری کبنا نیوز جا داره تقدیر و تشکر کنیم از زحمات و تلاش‌های جناب آقای دکتر موسوی و خوش آمد گویی به محضر محترم دوست و مدیر جدید شرکت شهرکهای صنعتی جناب آقای دکتر مرادی نژاد انتخاب بجا وشایسته ایشان و همچنین تشکر از کسانی که دراین خصوص همکاری لازم را داشتند و تبریک به صنعتگران محترم قطعا با توجه به سبک و سیاق و سابقه قبلی دکتر مرادی نژاد ،پیگیر و مطالبه گر، با پیشینه کاری که از ایشان داریم قطعا ایشان لیاقت رهبری این سازمان را دارد ایشان پرقدرت با اعتماد به نفس و باسواد هستند ممنون از این انتخاب و تبریک مجدد خدمت دکتر مرادی نژاد .
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
شیر فقط موحد
مرد فقط موحد
نترس فقط موحد
صادق فقط موحد
////
...
عسکر
Iran, Islamic Republic of
آقای عسکری قرار بود اتمسفر استان را تغییر دهید چه خبر از گرانی و توذم فقر وفلاکت الان کجایی دقیقا کجایی اتمسفر ریل توسعه و کتابهای تئوریک پیام نور ودیگر هیچ😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃
Iran, Islamic Republic of
جوک میگه استان در مسیر جهش اقتصادی قرار گرفته.دلش خوشه مردم چیزی رو احساس نمیکنن
Iran, Islamic Republic of
آره جون خودت. از همون تقدیر و تشکرت از نماینده ها معلومه چقد برای مقابله با فساد جدی هستی‌. بیچاره مملکت در این شرایط
احمدی
Iran, Islamic Republic of
تبریک به دکتر مرادی نژاد
ان شالله که موفق و سربلند باشتد
صداقت
Iran, Islamic Republic of
سهیل عزیز تبریک و آرزوی موفقیت دارم برای آن برادر ارزشمند
Romania
یعنی ا ونهای قبلی فساد داشتند که شما می خوای با فساد مبارزه کنی احسن
سید
Iran, Islamic Republic of
تا خودت نروی درست نمیشه
همشهری
Iran, Islamic Republic of
واقعا اقدام آقای دکتر مرادی نژاد در اهدا کادو و گل به اقای موسوی اقدام اخلاقی پسندیده و جالبی بود
ان شالله ایشان در کارشون موفق باشتد
Hamid
Iran, Islamic Republic of
اخوی تقدیر و تشکر از نماینده ها امری طبیعی است
زیاد به خودت فشار نیار میسوزی
تو که فقط بلوف میزنی چی داری
Iran, Islamic Republic of
سلام، دیروز رفتم برنج کوبی بلکو گفتند خرابه ، یه دور توشهرک زدم یاد جنگ افتادم وویرانیهایی که صدام به جا گذاشته بود ، من جز چند سگ ولگرد نشانی از رونق در شهرک ندیدم ، سوله ها همه مستهلک شده بودند وخبری از تولید ندیدیم، فقط جای ادما عوض میشه حالا اینکه آقای موسوی میگن کار کرده یه مستند اگه از شهرک وفعالیتهاش پخش بشه مردم بهتر درجریان قرارمیگیرند
اسلام
Iran, Islamic Republic of
امری طبیعی نیست
وقتی نماینده های ما کل هنرشون اینه یه کارمندی رو جابه جا کنن وضع همینه
Iran, Islamic Republic of
مبارزه با فساد مرد خودشو میخواد. شعار کشکی ندیم
Iran, Islamic Republic of
واویلا همه شون منجی کنیت که قیامت ایکنن.
صنعتگر
Romania
ناصرحسینی درکجای این استان قرارداره موحدوروشنفکرمردی قدرتمندناصرمردی ضعیف که عزت گچساران وباشت رانابودکرد قول این مسولیت روبه ۵نفرداده بود واقعامتاسفم برای ناصروتبریک میگم به دونماینده یاسوج ودهدشت ارزوی موفقیت برای دکترمرادنژاد
مدرس
Iran, Islamic Republic of
گپ راست فقط عسکری ایزنه .استان در مسیر جهش .
Iran, Islamic Republic of
تو‌تنها‌نیستی‌همه‌ عزم‌خود‌را‌در‌مبارزه‌با‌فساد‌جزم‌کرده‌اند
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1