تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۵۱
کد مطلب : ۴۵۵۴۰۷
کبنا گزارش می دهد؛

بازدید سرزده فرماندار شهرستان بویراحمد از اداره دامپزشکی + تصاویر

۳
کبنا ؛
فرماندار بویراحمد همراه با مدیرکل دامپزشکی و معاون سیاسی امنیتی فرمانداری بویراحمد از اداره دامپزشکی شهرستان بویراحمد بازدید کرد.
به گزارش کبنا از یاسوج، صبح امروز  (پنج‌شنبه 17 آذرماه 1401)، شهرام مهدوی مطلق، فرماندار شهرستان بویراحمد به همراه رجایی فر، مدیرکل دامپزشکی استان و حقیقت، معاون سیاسی امنیتی فرمانداری بویراحمد  ضمن حضور در مراسم زیارت عاشورا ، از واحد های مختلف اداری و فنی دامپزشکی شهرستان بویراحمد بازدید نمودند.
بنابر این گزارش در حاشیه این بازدید، دکتر سید مختار رجایی فر، ضمن تقدیر و تشکر از حضور فرماندار و معاون ایشان در محل دامپزشکی گزارش کاملی در خصوص کنترل و پیشگیری بیماری های دامی و مسائل و مشکلات دامپزشکی ارائه و خواستار توجه ویژه مسئولین شهرستانی بویژه فرماندار در موضوع تخصیص اعتبارات عمرانی به دامپزشکی شد.
شهرام مهدوی مطلق ، فرماندار شهرستان بویراحمد ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه خدوم دامپزشکی و اعلام رضایت از عملکرد این اداره خدمات رسان در بحث کنترل و پیشگیری از بیماری های دامی و تامین بهداشت عمومی جامعه  گفت : جامعه دامپزشکی در سیاست گذاری، تحقیقات، نظارت، برنامه های کنترل و پیشگیری بیماری ها و حفاظت از محیط زیست نقش بسزایی دارد.
وی تأمین سلامت و امنیت غذایی را مرهون خدمات دامپزشکی دانست و افزود: دامپزشکی در خط مقدم شناسایی و پیشگیری مخاطرات سلامت عمومی و آموزش‌های بهداشت عمومی قرار دارد و مجموعه فرمانداری سعی خواهد کرد در بخش تخصیص اعتبارات عمرانی ، دامپزشکی را بطور ویژه مدنظر قرار دهد.
تامین اعتبار لازم جهت  تجهیز و بهسازی ساختمان اداری و پوشش واکسیناسیون دام  در قالب خرید خدمت، پیش بینی تامین اعتبار جهت استقرار دوربین مداربسته در محوطه اداری با توجه به وضعیت قرار گیری دامپزشکی در مجمتمع ادارات شهرستان ، بهسازی و تجهیزات اداری از جمله رایانه و ... از مهمترین مطالبات کارکنان دامپزشکی شهرستان بویراحمد از فرماندار بود.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

احمدزارع
Iran, Islamic Republic of
جون ختو ای بساط اخبار شهرام مهدوینه جمع کنید اسم یکینه بیارید..
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1