تاریخ انتشار
يکشنبه ۱ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۴۲
کد مطلب : ۴۵۳۶۴۸
با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت استان کهگیلویه و بویر احمد؛

افتتاح المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در گچساران + تصاویر

۲
کبنا ؛
با حضور فرشید کرمی معاونت تربیت بدنی و سلامت،مهدی یزدانمنش رئیس اداره ی تربیت بدنی،شهرام قشقایی رئیس اداره سلامت و تندرستی،جمعی از مسئولین و سرگروه های اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد و همچنین انوشیروان قیطاسی مدیر،معاونین و کارشناسان آموزش و پرورش شهرستان گچساران هفته تربیت بدنی در آموزشگاه دخترانه شاهد امام علی (ع) این شهرستان افتتاح شد.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان گچساران، پس از سخنرانی انوشیروان قیطاسی مدیر آموزش و پرورش شهرستان گچساران مراسم رژه تیم ها و رشته های شرکت کننده و داوران در رشته های مختلف نظیر هندبال، دوچرخه سواری و ... انجام شد. در ادامه پرچم کشور و پرچم المپیاد توسط دانش آموزان تیم اسکیت در مدرسه چرخید و مشعل این المپیاد توسط دانش آموزان روشن شد.
انوشیروان قطاسی گفت:هدف از المپیاد ورزشی درون مدرسه ای بالا بردن سطح آمادگی جسمانی دانش آموزان،ایجاد انگیزه،افزایش گرایش دانش آموزان به مدرسه،شادابی و نشاط در بین دانش آموزان با رویکرد روان شناختی و تربیتی،افزایش مشارکت پذیری ،تقویت هویت ملی و اسلامی دانش آموزان،توسعه ورزش همگانی و مشارکت پذیری تمامی دانش آموزان،معلمان و اولیا دراین طرح است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1