تاریخ انتشار
يکشنبه ۱ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۱۱
کد مطلب : ۴۵۳۶۴۵
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد

اینکه برخی دوستان گفته‌اند دانشگاه آزاد شبه جزیره‌ای است، به دل نگرفته‌ایم / کرسی‌های آزاداندیشی امسال تقویت می‌شود / درب اتاقم به روی دانشجویان باز است

۰
کبنا ؛رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در جشن گفت: بیش از ۱۰ هزار دانشجوی آقا و خانم در سه واحد یاسوج، دهدشت و گچساران و یک مرکز لیکک مشغول به تحصیل هستند. همچنین سه هزار دانش‌آموز در مدارس سماء این دانشگاه تحصیل می‌کنند.
به گزارش کبنا از یاسوج، رحیم اکرامی با بیان اینکه دانشگاه آزاد بزرگترین مرکز آموزشی استان کهگیلویه و بویراحمد است، افزود: دانشگاه آزاد به شیر نفت و مالیات وابسته نیست، در بین مردم جایگاه ویژه‌ای دارد، با مردم غریبه نیست و اقبال عمومی نسبت به این دانشگاه در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.
اکرامی اظهار کرد: ذات دانشجو مطالبه‌گری و حق خواهی است، وظیفه ماست که دانشجو را با این حق‌ها آشنا کنیم، دانشجویان مهارت‌ها را باد بگیرند چرا که آینده کشور به دست دانشجویان سپرده می‌شود.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: وظیفه داریم که خدمات آموزشی و خدمات رفاهی با کیفیت و مطلوب به دانشجویان ارائه دهیم و از اساتید توانمند و امکانات و تجهیزات مناسب استفاده کنیم.
اکرامی تصریح کرد: بیش از ۲۲۰ دانشجوی غیربومی دانشگاه آزاد یاسوج در خوابگاه‌های ملکی و خودگردان اسکان داده شدند.
وی در ادامه در خصوص برخی از امکانات رفاهی دانشگاه اظهار کرد: سلف سرویس این دانشگاه از هفته آینده راه‌اندازی می‌شود.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج در خصوص ایاب و ذهاب دانشجویان دانشگاه عنوان کرد: امسال به دلیل معیوب بودن ناوگان اتوبوسرانی شهرداری یاسوج ناچار شدیم از برخی خط واحد‌ها استفاده کنیم و در تلاش هستیم که این مشکل را هر چه زودتر ولو از طریق استقرار آژانس مسافربری در جلوی دانشگاه رفع کنیم.
اکرامی تصریح کرد: آمادگی برگزاری برنامه‌ها و فعالیت‌های دانشجومحور را در این دانشگاه داریم و دانشجویان می‌توانند برنامه‌های پرسشگری برگزار کنند و مسئولان را به چالش بکشند.
وی اظهار کرد: این انتظار را داریم که دانشجویان از ضوابط و قوانین دانشگاه تبعیت کنند، به برگزاری منظم کلاس‌های درس توجه ویژه‌ای داریم، از طرفی آموزش مفید، کارآمد و اثرگذار در دانشگاه لازمه‌اش محیط امن و آرام است.
اکرامی با بیان اینکه «درب اتاقم به روی دانشجویان باز است و آماده شنیدن حرف‌های دانشجویان هستم» گفت: در اداره امور دانشگاه به ما کمک کنید، چرا که برای بهبود وضعیت دانشگاه، مدیریت جمعی باید وجود داشته باشد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج افزود: صدای همه دانشجویان با هر سلیقه، نگاه و گرایشی را می‌شنویم.
وی با بیان اینکه باشگاه دخترانه را در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج به زودی راه‌اندازی خواهیم کرد، خاطرنشان کرد: کرسی‌های آزاداندیشی امسال تقویت می‌شود و نتیجه این گفت‌وگو‌ها و کرسی‌های آزاد‌اندیشی، تقویت قدرت تفکر در بین دانشجویان است.
اکرامی با اشاره به اینکه «دانشگاه آزاد باید نقشش در جامعه دیده شود» اظهار کرد: دانشگاه خودش را مکلف کرده که در سطح جامعه حضور داشته باشد و نقش ایفا کند. ‌
وی گفت: اینکه برخی دوستان گفته‌اند دانشگاه آزاد شبه جزیره‌ای است، به دل نگرفته‌ایم، چون ما هم اعتقاد داریم که باید نقش خودمان را در جامعه ایفا کنیم و باید دانشگاه آزاد در تمام مناسبت‌های اجتماعی، فرهنگی و پژوهشی دیده شود، مکرراً این مسأله را با مقام‌های ارشد استان و کشور در میان گذاشته‌ایم.
به گزارش کبنا، در این جشن برنامه‌های متنوع فرهنگی و شاد برگزار شد، همچنین موسیقی سنتی، محلی و پذیرایی از دانشجویان انجام گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
؛این همه حق کشی و اجحاف و تبعیض در معاونت ها در حق دانشجویان و جذب اسانید حق التدریس و هیئت علمی با دستور مستقیم و خط گیری از نمایندگان مزبور صورت می گیرد.
به دانشجوهای سفارشی کمک های متفاوتی می کنند و دانشجویان مخالف را ماهها حتی برای یک انتخاب واحد پشت خط نگه می دارند برای بعضی نورچشمی مقاله و کنفرانس ردیف می کنند و دیگران را ماهها و بلکه سالها به خاطر یک مقاله ایراد می گیرند.
در جذب اساتید اجحاف کاملا"آشکار است؛فقط نیروهای همسو و سفارشی نمایندگان که اصلا"اصول انقلتب و حتی دین را قبول ندارند،پذیرش می کنند.
مدیر گروهها و مخصوصا"مدیر گروه ادبیات فارسی که مقطع ارشد و دکترا دارد،یک فارغ التحصیل شیمی را گذاشته اند به عنوان مدیر گروه
از رسانه ی کپنا که شجاعانه به نقد مسولین نشسته است،می خواهم این نظر و دیدگاه را به نپایش بگذارد؛در مراجع رسمی مصداق ها را موبه مو و آشکار جهت بررسی نهادهای مسئول بیان خواهیم کرد.
Iran, Islamic Republic of
درود بر این متن تمام نیروهای دانشگاه آزاد به عنوان نیروهای خدماتی استخدام شدند الان در بالاترین سطح دارن کار میکنند تمام نیروهای که مسولیت دارند...
مهقلی
Iran, Islamic Republic of
جناب اکرامی دانشگاه را طایفه ای کردید و بعضا معاونين ضعیف و سطحی و دور از شان دانشگاه انتخاب نموده
متاسفانه این به دانشگاه آسیب می زند
Iran, Islamic Republic of
من دانشجوی ورودی ۹۵ برق هستم. به خدا یک ماه میام و میرم مدیر گروه رو نمیبینم. میگن باید شبها بهشون زنگ بزنی برای یک امضا الان یک ماه معطلم. خدایی اون موقع هم که باهاش درس داشتم اصلا سر کلاس نمیومد. یکی نیست هم بگه آخه تو که نمیتونی چرا استاد میشی. همش سر کلاس از مالزی حرف میزد و بعد نیم ساعت هم کلاس رو تعطیل میکرد . انگار فقط خودش از خارج مدرک گرفته. بار علمی هم که الحمدالله صفر بود.
Iran, Islamic Republic of
دیگه مگه دانشگاهی هم مونده عزیزم؟!!!!!
Iran, Islamic Republic of
ایول اینو خوب اومدی، اصلا مگه دانشگاهی رو گذاشتن آباد بمونه،
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1