تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۷
کد مطلب : ۴۵۲۶۹۴
کبنانیوز گزارش می‌دهد

رژه مشترک نیروهای مسلح استان کهگیلویه و بویراحمد ( + تصاویر) / نماینده ولی فقیه: انقلاب اسلامی در تمامی جهان نفوذ کرده و در حوزه‌های مختلف در حال پیشرفت و ثمر دهی است / سردار خرمدل: دستگاه استکبار درحال فروپاشی تدریجی است، به موازات اینکه سقوط می‌کنند خطرناک‌تر خواهند بود

۰
کبنا ؛
در اولین روز هفته دفاع مقدس، رژه مشترک نیروهای مسلح استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور نماینده ولی فقیه در استان، فرمانده سپاه فتح، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، رئیس کل دادگستری، دادستان یاسوج و اعضای شورای تامین استان برگزار شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، امروز پنج شنبه (31 شهریورماه 1401) سردار خرمدل فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در این برنامه به سخنرانی پرداخته و گفت: اگر کسی بخواهد به حریم کشور ما تجاوز کند حتما دفاع خواهیم کرد و این دفاع حتما مقدس خواهد بود.
وی گفت: فرمانده دفاع ما حضرت امام خمینی (ره) با صدام حسین قابل مقایسه نیست، اهداف رژیم بعث از حمله به جمهوری اسلامی تصرف خاک ما و از بین بردن انقلاب اسلامی بود. اما دفاع ما، دفاع از خاک و انقلاب و ناموس ما بود که حتما مقدس هست.
سردار خرمدل اظهار کرد: رژیم بعث هنگام حمله به ما، امکانات و نیروی انسانی بیشتر از ما داشت و در اواخر جنگ نیز این امکانات چندین برابر شد، در حالی که امکانات و تشکیلات ما کمتر شد، اما ما به پیروزی رسیدیم، این یکی از شاخص های مقدس بودن دفاع ما است.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دفاع مقدس در سال 1367 به پایان نرسید، از ابتدای انقلاب اسلامی ما تا امروز ما در ابعاد مختلف در حال دفاع مقدس هستیم، اما وضعیتی که امروز داریم نسبت به گذشته فرسنگ ها فاصله دارد.
سردار خرمدل بیان کرد: امروز ارکان جمهوری اسلامی در اوج قدرت و عزت است، نیروی انتظامی قدرت ما، ارتش قهرمان ما، وزارت اطلاعات و سپاه و بسیج ما، وضعیتشان شبیه اول انقلاب اسلامی نیست. به همین دلیل در برهه های مختلف، دشمن در صدد ضربه زدن به ارکان انقلاب اسلامی است. در دهه 70 خواستند به وزارت اطلاعات ما ضربه بزنند ولی این وزارت با هوشیاری تمام از مرز و بوم ایران اسلامی پاسداری می کند.
فرمانده سپاه فتح استان افزود: ارتش ما و به بهانه های مختلف سپاه را تحریم می کنند، امروز نیز شاهد هستیم که نیروی انتظامی مقتدر ما که تأمین امنیت داخل را برعهده دارد مورد هجمه قرار دادند، این نشان می دهد که این مجموعه های ما قدرتمند هستند و دشمنان از این مجموعه ها می ترسند. امروز در وضعیتی قرار داریم که دشمنان ما در خارج یا داخل کشور از جمهوری اسلامی حساب می برند.
وی گفت: سپاه و ارزش و وزارت اطلاعات ما، از نظر تجهیزات و نیروی انسانی مجموعه های 20 سال پیش نیستند، ما در اوج قدرت و اقتدار در منطقه هستیم.
فرمانده سپاه فتح استان تصریح کرد: دشمن برنامه ریزی می کند که به ما ضربه بزند، اما زهی خیال باطل. اعتقاد و باور ما این است که دستگاه استکبار در حال فروپاشی تدریجی است، به موازات اینکه سقوط می کنند قطعا خطرناک تر خواهند بود، و این هوشیاری ما را می طلبد.
وی گفت: هر بهانه ای که بدست بیاورند می خواهند جمهوری اسلامی را ناامن کنند، ولی مردم ما هوشیار و آگاه هستند، مردمی که بیش از 3 میلیون در پیاده روی اربعین شرکت می کنند. مردم مومن ما در جریان حکومت مهدی صاحب الزمان طی طریق می کنند.
کسانی که فریب خورده و زخم خورده هستند، برای ناامن کردن مردم ما و جمهوری اسلامی برنامه ریزی می کنند.
سردار خرمدل اظهار کرد: ما به عنوان سربازان آقا امام زمان و مردم عزیز، با جان و همه وجود خود از این انقلاب حراست می کنیم.
امروز تیپ 48 فتح استان و همه مجموعه های امنیتی، مقتدرانه سالها بعد از جنگ مرزداری و جان فشانی می کنند.
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد: ایران از گردنه‌های سخت عبور کرده است
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: کشور از گردنه‌های سخت عبور کرده است و امروز روز مجد و عظمت ملت ایران است که ملت‌های آزاده با کمک این ظرفیت بزرگ عالم گیر به اهداف خودشان دست می‌یابند.
آیت الله سید نصیر حسینی در ادامه اظهار داشت: آمریکا به واسطه قدرت‌ایمان این نظام بر زمین کوبیده شد و می‌خواهند با فتنه گری‌هایشان امنیت کشور را هدف قرار دهند.
وی افزود: هم اینک باید جوانان هوشیار باشند که در میدان استعمار و استکبار، رژیم صهیونیستی و آمریکا بازی نکنند.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: پلیس که حافظ امنیت است را برخی‌ها مورد هتک حرمت و ضرب و شتم قرار داده، در حالی که امنیت ما مرهون ایثارگری‌های پلیس و نیرو‌های امنیتی است.
آیت الله حسینی عنوان کرد: دشمن هشت سال جنگ را بر ایران تحمیل کرد در حالی که کشور ما انقلابی نوپا داشت و با مشکلات عدیده‌ای روبرو بود.
وی ادامه داد: هدف دشمن تجزیه ایران و سقوط نظام جمهوری اسلامی ایران بود و صدام ابزار استعمار و استکبار بود.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: هم اینک انقلاب اسلامی در تمامی جهان نفوذ کرده و در حوزه‌های مختلف در حال پیشرفت و ثمر دهی است.
آیت الله حسینی بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران، تکیه گاه همه ملت‌های مظلوم است.
وی تصریح کرد: علی رغم فشار‌های اقتصادی کمر شکن حکومت اسلامی در اوج اقتدار اسلامی حرکت می‌کند و ابزار‌های جنگی کشور همچون پهباد‌های پیشرفته تولید می‌شود.
نماینده ولی فقیه استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج با اشاره به اتفاقات اخیر در سطح کشور، گفت: خانواده‌ها باید فرزندان خود را متوجه کنند تا از این بازی‌ها بیرون بیایند، از ملت متمدن ما بعید است و انتظار نیست که رفتارهای عصر حجر داشته باشند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس گفت: از بسیجیان، نیروهای انتظامی، نیروهای جهادی، نیروهای مسلح، روحانیت سپاسگذارم.
سید علی احمدزاده گفت: امام خمینی (ره) همراه با تفکر و جریانی جدید بر مبنای توحید و خداپرستی و استقلال کشورها ایجاد کرد، هر دو قدرت شرق و غرب دست در دست هم دادند تا این تفکر جدید را از بین ببرند، جریانات کمونیسم و انحرافی و غیرانقلابی به دنبال سرنگونی انقلاب بودند.
احمدزاده اظهار کرد: تمام تانک ها و تجهیزات از طرف شوروی و کشورهای غربی برای مقابله با کشور ایران بود، رژیم بعثی عراق با فکر اینکه عرض یک هفته می تواند به تهران برسد و تهران را فتح کند وارد جنگ با ایران شد، اما چندین ماه پشت دروازده‌های خرمشهر و آبادان گرفتار شد و هیچ گاه نتوانست به اهواز مرکز خوزستان برسد.
استاندار گفت: دلاورمردان و سرافرازان سپاه، تیپ 48 فتح، بسیج، ارتش، و دولت با تفکر انقلابی پای کار است. امروز جبهه مقاومت مقتدرترین نیروی تصمیم گیرنده در دنیا است، شرق و غرب در مقابل جبهه مقاومت ناتوان است، و کسی که سرنوشت دنیا را دارد رقم می زند و ملت ها را به سمت استقلال و آزادی می برد جریان جبهه مقاومت به رهبری مقام معظم رهبری است.
احمدزاده اظهار کرد: از نیروهای نظامی و انتظامی که در این رژه شرکت دارند، از خانواده معظم شهدا، اعضای محترم شورای تأمین سپاسگذارم.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1