تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۹ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۶
کد مطلب : ۴۵۰۵۶۲
کبنا گزارش می دهد؛

قائمی: همچنان به ندای وحدت پایبندیم / اندرخور: قانون ارباب رعیتی در این دولت وجود ندارد

۱
کبنا ؛مراسم تکریم و معارفه فرمانداران سابق و جدید شهرستان مارگون در مصلی این شهر برگزار شد.
به گزارش کبنا، این آیین امروز چهارشنبه (29 تیرماه 1401) با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، رئیس دفتر نماینده مردم بویراحمد و دنا، امام جمعه شهرستان مارگون و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این آیین اظهار کرد: شهرستان مارگون الگوی امنیت این استان و نشان از تعامل مردم و مسئولین است و بالاترین وظیفه و ماموریت فرماندار این شهرستان اعتماد سازی است و باید به گونه ای مدیریت شود که مردم شریف و نجیب به شما اعتماد کامل داشته باشند.
سید جواد هاشمی افزود: دکتر قائمی از فرمانداران پر کار بوده و با وجود تازه تأسیس بودن این شهرستان، توانست همانند مسئول یک شهرستان‌ باسابقه چند سال انجام وظیفه کند.
وی بیان کرد: آقای اندر خور باید بتوانند همچون دو سال گذشته عمل کنند و با مجموعه مدیریتی این شهرستان فراتر از انتظار تعامل داشته باشند.
هاشمی گفت: این تغییر و تحول دلیل بر ناتوانی فرماندار اسبق نیست. این طبیعی است که امانت دست به دست می‌شود که این تکریم و معارفه هم بر این موضوع صحه می گذارد.
همچنین امام جمعه شهرستان مارگون از فعالیت‌ها و پای کار بودن فرماندار اسبق تمجید کرد.
سپس علیرضا بهنام ، رئیس دادگستری شهرستان مارگون در وصف قائمی گفت: دکتر قائمی در فعالیتهای عمرانی از جمله اصلاح و بهبود جاده های این شهرستان و همچنین در مدیریت انتخابات سنگ تمام گذاشت.
محمدباقر قائمی فرماندار سابق شهرستان مارگون گفت: یکی از ویژگی‌ها و انتظارات از فرماندار، برگزاری انتخابات سالم است که به عنوان اولین فرماندار این شهرستان، سالمترین انتخابات را در سال ۱۴۰۰ برگزار کردم و چون دولت تغییر کرد و انتظارات مردم در تغییر مدیران بالا گرفت، حساسیت‌ها و وظایف را بیشتر کرد .
قائمی اظهار کرد: از یک سو خلأ چندین اداره از جمله ادارات صمت، هلال احمر، میراث فرهنگی، و ... در شهرستان مارگون وجود دارد.
قائمی گفت:
قائمی گفت: ما همچنان به ندای وحدتمان پایبندیم، ندای وحدت جریانی سیاسی بود که توسط جوانان و نخبگان تحصیل کرده و به حاشیه رانده ایجاد شد که به دنبال عبور از جریان های فرصت طلبانه و منفعت طلبانه به ظاهر سیاسی چپ و راست بود.
وی افزود: جریان ندای وحدت به میزانی از بلوغ و توسعه در معادلات سیاسی رسیده که در سطح ملی نیز اگر حزبی و یا جریانی بخواهد در این استان توفیقی بدست بیاورد نمی تواند این جریان را نادیده بگیرد.
قائمی در انتهای سخنان خود گفت: با تمام قدرت فرماندار جدید این شهرستان را همراهی می‌کنم و آرزوی توفیق روزافزون برای ایشان دارم.
متأسفانه افرادی که در مارگون دغدغه تغییر فرماندار را داشتند، تزویرکاران به ظاهر متدینی بودند که به نام دین، فقط دین خدا را بدنام کردند و انسانیت را به بند کشیدند.
مختار اندرخور فرماندار جدید شهرستان مارگون در ابتدا از حسن اعتماد استاندار استان تشکر کرده و گفت: سه مولفه برای توسعه یک شهرستان، اول کارشناسی، دوم برنامه ریزی دقیق، سوم همکاری مردم و مسئولین است. بنده چون بومی این منطقه هستم، از آسیب‌ها و محرومیت‌های این شهرستان بطور کامل اطلاع دارم.
اندرخور گفت: این شهرستان جاذبه های گردشگری خوبی دارد و گیاهان دارویی دارد که با صنعتی کردن این گیاهان می‌توان سرمایه گذاری خوبی در این حوزه داشت.
وی گفت: در مورد امنیت این شهرستان، به ریش سفیدان و متنفذین و نیروهای قضایی و امنیتی نیاز خواهیم داشت.
اندرخور گفت : حائلی بین مردم و مسئولین وجود ندارد. قانون ارباب رعیتی و بی پاسخگویی، در این دولت وجود ندارد.
اندرخور در انتها با بیان اینکه وقت نماز ظهر نزدیک است، به سخنان خود پایان داد و همچنین از خدمات قائمی و مجموعه فرمانداری شهرستان مارگون تشکر کرد.
طی این آیین، مختار اندرخور به عنوان فرماندار جدید شهرستان مارگون معرفی و از زحمات محمدباقر قائمی به عنوان فرماندار سابق و اولین فرماندار شهرستان مارگون قدردانی شد.




 
نام شما

آدرس ايميل شما

عدالت
Iran, Islamic Republic of
خدا پرده ها را یه لحظه برداره تا ذات خیلی از مسئولینی که ادعای انقلابی و مسلمونی میکنن برداشته بشه
خودتون را گول میزنید فقط پارتی و سیاست بازیه انتصابات
حتما نماز را اول وقت بخونید حق الناس نابخشودنی تر است . همه ما فرزند این انقلابیم این چه مرزبندی هست که کشور را دارید باهاش نابود میکنید
سیاسی
Iran, Islamic Republic of
همه از نظر ایشان ابزار و وسیله هستند برای هدف.
کو گوش شنوا
تیتراژ
Iran, Islamic Republic of
مارگون شهرستان می شود😅
ندای وحدت
Iran, Islamic Republic of
درود برانسانهای بزرگ دکتر قائمی عزیز
عزیز
Iran, Islamic Republic of
دکتر قائمی مردی مقتدر و علمی و باسواد
مدیری با اقتدار و توانمند خسته نباشید
مارگون
Iran, Islamic Republic of
واقعا باید تاسف خورد به حال جناب قائمی که هنوز داره از جریان ندای وحدت تعریف و تمجید میکنه
Iran, Islamic Republic of
مجبوره بخاطر برادرش که تهرونی گیر افتاده
Iran, Islamic Republic of
بلایی که بر سر آموزش و پرورش عشایر آورد را بر سر فرمانداری و به تبع آن ادارات شهرستان مارگون خواهد آورد.چون هیچ تخصصی ندارد
شورم
Iran, Islamic Republic of
دلم به حال مارگون میسوزه که مختار میخواد بسازش که هیچ برنامه ای نداره ،کارشاخی ازاو ندیدم بگن درامورعشایر انجام داده باشد
سرونی
Iran, Islamic Republic of
دلم‌ سیت ایسوزه😀😀😀
بویر
Iran, Islamic Republic of
در تاریخ تعاریف در حدود .اندازه ها.امپراتوریها.کشور ها با سیل اتش سوزی جنگ ها دچار تغییر میشوند اما اقای دکتررررر قائمی از کی تا حاال حدود و مرز ومعنی کلمه نخبه و نخبه تغییر کرده؟اصلا میدانی نخبه یعنی چه؟
مارگون
Iran, Islamic Republic of
ما که میدونیم روشنفکر اندرخور اورد مارگون که کلکشو بکنه ولی خودشو با اینکاربیچاره کرد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
بعضی ها از ریش به قولی پروفسوری به ته ریش روی آوردنه و..
Iran, Islamic Republic of
صالح رابگذارندبخشدار چنارستان
بنستان
Iran, Islamic Republic of
ندای وحدت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
باقر قایمی فقط درحد یک کارمند بود
Iran, Islamic Republic of
صالح رفته مارگون برای چی؟
مهدی
Iran, Islamic Republic of
آقای اندرخور از جنس مردمه و در صعب العبور ترین ومحروم ترین منطقه استان یعنی زیلایی خدمت کرده چه در حوزه تربیت و چه درحوزه هایی دیگر..به جای تخریب حمایت کنیم از بومی گرایی و دادن کار به دست بچه های منطقه..
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1