کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

آیین تودیع و معارفه فرمانداران اسبق و جدید شهرستان مارگون برگزار شد + تصاویر

29 تير 1401 ساعت 14:06

آیین تودیع و معارفه فرمانداران اسبق و جدید شهرستان مارگون در مصلی این شهر برگزار شد.


مراسم تکریم و معارفه فرمانداران سابق و جدید شهرستان مارگون در مصلی این شهر برگزار شد.
به گزارش کبنا، این آیین امروز چهارشنبه (29 تیرماه 1401) با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، رئیس دفتر نماینده مردم بویراحمد و دنا، امام جمعه شهرستان مارگون و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این آیین اظهار کرد: شهرستان مارگون الگوی امنیت این استان و نشان از تعامل مردم و مسئولین است و بالاترین وظیفه و ماموریت فرماندار این شهرستان اعتماد سازی است و باید به گونه ای مدیریت شود که مردم شریف و نجیب به شما اعتماد کامل داشته باشند.
سید جواد هاشمی افزود: دکتر قائمی از فرمانداران پر کار بوده و با وجود تازه تأسیس بودن این شهرستان، توانست همانند مسئول یک شهرستان‌ باسابقه چند سال انجام وظیفه کند.
وی بیان کرد: آقای اندر خور باید بتوانند همچون دو سال گذشته عمل کنند و با مجموعه مدیریتی این شهرستان فراتر از انتظار تعامل داشته باشند.
هاشمی گفت: این تغییر و تحول دلیل بر ناتوانی فرماندار اسبق نیست. این طبیعی است که امانت دست به دست می‌شود که این تکریم و معارفه هم بر این موضوع صحه می گذارد.
همچنین امام جمعه شهرستان مارگون از فعالیت‌ها و پای کار بودن فرماندار اسبق تمجید کرد.
سپس علیرضا بهنام ، رئیس دادگستری شهرستان مارگون در وصف قائمی گفت: دکتر قائمی در فعالیتهای عمرانی از جمله اصلاح و بهبود جاده های این شهرستان و همچنین در مدیریت انتخابات سنگ تمام گذاشت.
محمدباقر قائمی فرماندار سابق شهرستان مارگون گفت: یکی از ویژگی‌ها و انتظارات از فرماندار، برگزاری انتخابات سالم است که به عنوان اولین فرماندار این شهرستان، سالمترین انتخابات را در سال ۱۴۰۰ برگزار کردم و چون دولت تغییر کرد و انتظارات مردم در تغییر مدیران بالا گرفت، حساسیت‌ها و وظایف را بیشتر کرد .
قائمی اظهار کرد: از یک سو خلأ چندین اداره از جمله ادارات صمت، هلال احمر، میراث فرهنگی، و ... در شهرستان مارگون وجود دارد.
قائمی گفت:
قائمی گفت: ما همچنان به ندای وحدتمان پایبندیم، ندای وحدت جریانی سیاسی بود که توسط جوانان و نخبگان تحصیل کرده و به حاشیه رانده ایجاد شد که به دنبال عبور از جریان های فرصت طلبانه و منفعت طلبانه به ظاهر سیاسی چپ و راست بود.
وی افزود: جریان ندای وحدت به میزانی از بلوغ و توسعه در معادلات سیاسی رسیده که در سطح ملی نیز اگر حزبی و یا جریانی بخواهد در این استان توفیقی بدست بیاورد نمی تواند این جریان را نادیده بگیرد.
قائمی در انتهای سخنان خود گفت: با تمام قدرت فرماندار جدید این شهرستان را همراهی می‌کنم و آرزوی توفیق روزافزون برای ایشان دارم.
متأسفانه افرادی که در مارگون دغدغه تغییر فرماندار را داشتند، تزویرکاران به ظاهر متدینی بودند که به نام دین، فقط دین خدا را بدنام کردند و انسانیت را به بند کشیدند.
مختار اندرخور فرماندار جدید شهرستان مارگون در ابتدا از حسن اعتماد استاندار استان تشکر کرده و گفت: سه مولفه برای توسعه یک شهرستان، اول کارشناسی، دوم برنامه ریزی دقیق، سوم همکاری مردم و مسئولین است. بنده چون بومی این منطقه هستم، از آسیب‌ها و محرومیت‌های این شهرستان بطور کامل اطلاع دارم.
اندرخور گفت: این شهرستان جاذبه های گردشگری خوبی دارد و گیاهان دارویی دارد که با صنعتی کردن این گیاهان می‌توان سرمایه گذاری خوبی در این حوزه داشت.
وی گفت: در مورد امنیت این شهرستان، به ریش سفیدان و متنفذین و نیروهای قضایی و امنیتی نیاز خواهیم داشت.
اندرخور گفت : حائلی بین مردم و مسئولین وجود ندارد. قانون ارباب رعیتی و بی پاسخگویی، در این دولت وجود ندارد.
اندرخور در انتها با بیان اینکه وقت نماز ظهر نزدیک است، به سخنان خود پایان داد و همچنین از خدمات قائمی و مجموعه فرمانداری شهرستان مارگون تشکر کرد.
طی این آیین، مختار اندرخور به عنوان فرماندار جدید شهرستان مارگون معرفی و از زحمات محمدباقر قائمی به عنوان فرماندار سابق و اولین فرماندار شهرستان مارگون قدردانی شد.




 


کد مطلب: 450562

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/450562/2/آیین-تودیع-معارفه-فرمانداران-اسبق-جدید-شهرستان-مارگون-برگزار-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1