تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۲۶
کد مطلب : ۴۴۹۸۹۵
گزارش تصویری

افتتاحیه طرح مدرسه تابستان، جبران و تثبیت یادگیری رایگان در گچساران+تصاویر

۰
کبنا ؛با حضورمحمد شهبازی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش گچساران،علی دستان کارشناس مسئول آموزش ابتدای طرح مدرسه تابستان، جبران و تثبیت یادگیری افتتاح شد.
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش گچساران در گفتگو با کبنا نیوز در خصوص اهداف طرح مدرسه تابستان، جبران و تثبیت یادگیری اظهار داشت: اجرای عدالت آموزشی، کیفیت بخشی به آموزش دانش آموزان، حمایت از دانش آموزان لازم التوجه( دیر آموز، فاقد دسترسی به آموزش حضوری یا مجازی، بدسرپرست و بی سرپرست) کاهش افت تحصیلی و جلوگیری از تکرار پایه و ترک تحصیلی به ویژه در پایه های اول و دوم ابتدایی از اهداف این طرح می باشد.
محمد شهبازی افزود: دانش آموزان دوره اول که در ارزشیابی پیشرفت تحصیلی نمیسال دوم 1401-1400 در درس فارسی، ریاضی دانش آموزان دوره دوم ابتدایی که در دروس فارسی، ریاضی و علوم دارای سطوح عملکرد تحصیلی« قابل قبول»و نیاز به تلاش بیشتر، می توانند ازاین طرح استفاده کنند.
شهبازی عنوان کرد: کلاس های درس از روز دوشنبه1401/4/13 تا پایان مرداد ماه در روزهای دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 8 صبح تا 12 ظهر با حضور آموزگاران مجرب و نمونه دوره ابتدایی شهرستان گچساران بصورت کاملا رایگان برگزار می شود.
وی تصریح کرد: این کلاس ها برای دانش آموزان دختر در مدرسه شاهد امام علی(ع) و برای دانش آموزان پسردر مدرسه شهید تندگویان دایر می باشد.
شهبازی خاطر نشان کرد: درصورت استقبال والدین ازاین طرح ویژه و کم نظیر، آموزش و پرورش شهرستان گچساران توانایی و ظرفیت دایر کردن کلاس های بیشتری برای دانش آموزان را دارد.
وی در پایان از تلاش ها و پیگیرهای انوشیروان قیطاسی مدیریت آموزش و پرورش گچساران، و از زحمات علی علیزاده مدیرآموزشگاه شهید تندگویان،شیرین گل عسکری مدیرآموزشگاه شاهد امام علی(ع) وعوامل اجرایی و آموزگاران تقدیر و تشکر کرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1