کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گزارش تصویری

افتتاحیه طرح مدرسه تابستان، جبران و تثبیت یادگیری رایگان در گچساران+تصاویر

13 تير 1401 ساعت 21:26

اجرای عدالت آموزشی، کیفیت بخشی به آموزش دانش آموزان، حمایت از دانش آموزان لازم التوجه( دیر آموز، فاقد دسترسی به آموزش حضوری یا مجازی، بدسرپرست و بی سرپرست) کاهش افت تحصیلی و جلوگیری از تکرار پایه و ترک تحصیلی به ویژه در پایه های اول و دوم ابتدایی از اهداف این طرح می باشد


با حضورمحمد شهبازی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش گچساران،علی دستان کارشناس مسئول آموزش ابتدای طرح مدرسه تابستان، جبران و تثبیت یادگیری افتتاح شد.
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش گچساران در گفتگو با کبنانیوز در خصوص اهداف طرح مدرسه تابستان، جبران و تثبیت یادگیری اظهار داشت: اجرای عدالت آموزشی، کیفیت بخشی به آموزش دانش آموزان، حمایت از دانش آموزان لازم التوجه( دیر آموز، فاقد دسترسی به آموزش حضوری یا مجازی، بدسرپرست و بی سرپرست) کاهش افت تحصیلی و جلوگیری از تکرار پایه و ترک تحصیلی به ویژه در پایه های اول و دوم ابتدایی از اهداف این طرح می باشد.
محمد شهبازی افزود: دانش آموزان دوره اول که در ارزشیابی پیشرفت تحصیلی نمیسال دوم 1401-1400 در درس فارسی، ریاضی دانش آموزان دوره دوم ابتدایی که در دروس فارسی، ریاضی و علوم دارای سطوح عملکرد تحصیلی« قابل قبول»و نیاز به تلاش بیشتر، می توانند ازاین طرح استفاده کنند.
شهبازی عنوان کرد: کلاس های درس از روز دوشنبه1401/4/13 تا پایان مرداد ماه در روزهای دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 8 صبح تا 12 ظهر با حضور آموزگاران مجرب و نمونه دوره ابتدایی شهرستان گچساران بصورت کاملا رایگان برگزار می شود.
وی تصریح کرد: این کلاس ها برای دانش آموزان دختر در مدرسه شاهد امام علی(ع) و برای دانش آموزان پسردر مدرسه شهید تندگویان دایر می باشد.
شهبازی خاطر نشان کرد: درصورت استقبال والدین ازاین طرح ویژه و کم نظیر، آموزش و پرورش شهرستان گچساران توانایی و ظرفیت دایر کردن کلاس های بیشتری برای دانش آموزان را دارد.
وی در پایان از تلاش ها و پیگیرهای انوشیروان قیطاسی مدیریت آموزش و پرورش گچساران، و از زحمات علی علیزاده مدیرآموزشگاه شهید تندگویان،شیرین گل عسکری مدیرآموزشگاه شاهد امام علی(ع) وعوامل اجرایی و آموزگاران تقدیر و تشکر کرد.
 


کد مطلب: 449895

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/449895/2/افتتاحیه-طرح-مدرسه-تابستان-جبران-تثبیت-یادگیری-رایگان-گچساران-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1