تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۲ تير ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۳۸
کد مطلب : ۴۴۹۸۵۷
فرماندار لنده خبر داد

انقلاب در نهضت آسفالت راه‌های روستایی لنده / زیر سازی و آسفالت بیش از ۱۱۰هزار متر از راه‌های روستایی

۰
کبنا ؛طی تفاهم نامه‌ای بین بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و بنیاد مسکن بیش از ۱۱۰ هزار متر از روستاهای لنده زیر سازی و آسفالت می‌شود.
به گزارش کبنا نیوز؛ جلال دانش فرماندار شهرستان لنده گفت: دو اتفاق خوب در ماه‌های گذشته؛ ورود مهندس فتاح رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ایران و دکتر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن کشور  را در شهرستان لنده شاهد بودیم.
دانش افزود: در همین راستا و با توجه به این سفرها و پیگیری‌هایی که کردیم و تلاشهای بی وقفه دکتر احمد زاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد و نماینده مردم در مجلس تفاهم نامه‌ای بین این دو نهاد امضا شد.
فرماندار لنده ادامه داد: طی این تفاهم نامه قرار است که حدود ۱۱۰ هزار متر از از روستاهای لنده با اعتباری قریب به ۴۰ میلیارد تومان زیرسازی و آسفالت شود.
وی گفت: به همین منظور امروز مهندس صفایی نماینده مدیر کل بنیاد مسکن استان به لنده آمد و در نشستی در فرماندری با حضور علی نیکبخت دبیر بنیاد علوی شرکت و به تشریح این پروژه بزرگ روستایی پرداختیم.
فرماندار لنده افزود: در این تفاهم نامه قرار است روستاهای شیتاپ، دم تنگ لنده، بنه بلوط، مالشیخ، قیام، بیشه‌ای، چهارراه و دشت بن که حدود ۱۱۰ هزار متر می‌باشند با اعتبار نزدیک به چهل میلیارد تومان زیر سازی و آسفالت شوند که کاری بسیار بزرگ در حوزه نهضت آسفالت روستایی است.
جلال دانش در پایان گفت: از تلاشهای بسیار خوب استاندار کهگیلویه و بویراحمد در راه این کار بزرگ و همچنین نماینده مردم در مجلس، بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن و همچنین مهندس نیکبخت دبیر بنیاد علوی در لنده صمیمانه تقدیر و تشکر می‌شود.
در همین راستا به گفته نیکبخت دبیر بنیاد علوی حدود ۱۷ هزار متر از روستاهای مونه و بنه آبزا با مشارکت این دو نهاد زیر سازی و آسفالت گردید.
--------------------------------------
خبرنگار: صابر عظیمی
 
نام شما

آدرس ايميل شما

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
1