تاریخ انتشار
سه شنبه ۷ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۲
کد مطلب : ۴۴۹۶۶۳
به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره):

آغاز بکار قرارگاه جهادی پیشرفت منطقه‌ای حضرت ولیعصر (عج) در شهرستان بهمئی

۰
کبنا ؛به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) قرارگاه جهادی پیشرفت منطقه‌ای حضرت ولیعصر (عج) در شهرستان بهمئی شروع به فعالیت کرد.
به گزارش کبنا، همزمان با افتتاحیه طرح تابستانه شهید فهمیده، قرارگاه جهادی پیشرفت منطقه‌ای حضرت ولیعصر (عج) وابسته به بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در شهرستان بهمئی شروع به فعالیت کرد.
معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن گرامیداشت هفته قوه قضاییه گفت: مجموعه ستاد با توجه به رسالتی و مأموریت اجتماعی و محرومیت زدایی که دارد، دو شهرستان بهمئی و مارگون را با بررسی میدانی و کارشناسی های لازم در استان به عنوان مناطق هدف پیشرفت منطقه ای انتخاب شد.
صناعی‌نیا افزود: انتظار می رود که با همکاری گروههای جهادی، تشکل های مردمی از جمله هیات، مواکب و همکاری ویژه دستگاه‌های اجرایی شهرستان بتوان شاهد پیشرفت و خدمات رسانی خوبی در سطح شهرستان به ویژه مناطقی کمتر برخوردار باشیم.
سلمان تاج دینی مسئول قرارگاه جهادی پیشرفت منطقه ای حضرت ولیعصر (عج) گفت: الحمدالله امروز شاهد آغاز بکار قرارگاه در شهرستان هستیم که این قرارگاه در زمینه های فرهنگی، اشتغال، عمرانی، تعلیم و تربیت،کشاورزی، اجتماعی و ... به مدت ۳ سال در شهرستان بهمئی فعالیت می نماید که این زمان تا ۵ سال قابل تمدید می باشد.
وی افزود: این قرارگاه برنامه های خود را طی دو مرحله  انجام خواهد داد. در مرحله اول که شناسایی منطقه می‌باشد ازطریق کارگروه های مختلفی متشکل از مسئولین ادارات ،معتمدین محلی و نخبگان منطقه هستند مسائل و نقاط ضعف و قوت شهرستان برداشت و برای حل مسائل منطقه طرح ها و نظریات جمع آوری و به صورت سند پیشرفت در خواهد آمد.
ایشان گفت: مرحله شناسایی ممکن است از ۳ تا ۶ ماه به طول انجامد. با تدوین سند پیشرفت فاز عملیاتی قرارگاه شروع خواهد شد که در آن مرحله به عنوان مثال در زمینه اشتغال نسبت به پرداخت تسهیلات خرد و کلان به متقاضیان اقدام و در زمینه های فرهنگی و عمرانی نیز به حل مسائل نهایی شده در کارگروه ها پرداخته می شود.
گفتنی است آغاز به کار این قرارگاه با افتتاح طرح تابستانه شهید فهمیده با برنامه متنوع فرهنگی ویژه نوجوانان با حمایت و همکاری قرارگاه جهادی پیشرفت منطقه‌ای، هئیت فرهنگی مذهبی میثاق با شهداء، مسجد حضرت ابوالفضل(ع) و مسجد امام صادق (ع) در شهر لیکک با حضور مسئولین شهرستانی و خانواده‌های این نوجوانان همزمان شد. 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1