تاریخ انتشار
يکشنبه ۵ تير ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۵۷
کد مطلب : ۴۴۹۵۹۵
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

اهداف شیطانی پشت جریان تولید و توزیع مواد مخدر قرار دارد / تجلیل از جانباز و خانواده شهید مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد

۰
کبنا ؛
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اهداف شیطانی پشت جریان تولید و توزیع مواد مخدر است و کشور ما در خط مقدم مبارزه با این پدیده شوم شهدای زیادی تقدیم کرده است.
به گزارش کبنا، سید علی احمدزاده در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گفت: کشور ما در گلوگاه و مسیر ترانزیت و خط مقدم مبارزه با مواد مخدر است و در این راه شهدای زیادی تقدیم کرده است.
وی اظهار کرد: کشور افغانستان بی‌دلیل به پایگاه و منبع تولید مواد مخدر تبدیل نشده است و اهداف و دستان شیطانی پشت این امر قرار گرفته تا انحراف در جامعه بشری ایجاد کند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: انحرافی که در استفاده از تریاک شده به بلای جان انسان‌ها تبدیل شده است و مانعی برای جلوگیری از ترقی و رشد دانش بشری و انحراف در جایگاه عزت، کرامت و انسانیت است.
احمدزاده بیان کرد: علی‌رغم اینکه مصرف مواد مخدر در کشورهایی که خود را متمدن می‌دانند بیشتر است و با اینکه، جمهوری اسلامی در خط مقدم مبارزه با این مواد قرار دارد و حدود چهار هزار شهید در این راه تقدیم کرده است اما با این حال ما را در جایی ناقض حقوق بشر می‌دانند و یا محکوم می‌کنند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: ما را تحت فشار قرار می دهند به خاطر اینکه با مافیای مواد مخدر مبارزه می‌کنیم و یا اعدامی در بحث مواد مخدر داریم و این نگاه ضد حقوق بشری شیطانی و دوگانگی استکبار نسبت به ما است.
احمدزاده با تقدیر و تشکر از نیروی انتظامی، بسیج، سپاه دستگاه‌های امنیتی و تشکل‌های مردمی و همه کسانی که در راه مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد فعالیت می کنند تاکید کرد: همه باید در بحث مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد دغدغه داشته باشیم و نسبت به این مسئله به طور همه جانبه و با حساسیت بیشتر و توجه جدی‌تر و دائمی پرداخت شود.
در پایان این جلسه از مادر شهید روح الله در خشک شهید مبارزه با مواد مخدر و کش راد بسطام پور جانباز و مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1