تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۱۹
کد مطلب : ۴۴۶۹۴۸
با حضور نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی؛

آغاز عملیات اجرایی ده هزار متر آسفالت و سیل بند در یکی از روستاهای شهرستان دنا

۰
کبنا ؛مهدی روشنفکر نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در ادامه سفر به مناطق حوزه انتخابیه خود گفت: مرور گذشته مردمان  و تحصیل‌کردگان و نسل امروزی این دیار نشان از بزرگی و مردانگی این مردم دارد.
به گزارش کبنا نیوز، روشنفکر امروز پنج شنبه (25 فروردین ماه 1401) در جمع مردم روستای دارشاهی از توابع شهرستان دنا خاطرنشان کرد: خود را خادم همه مردم می‌دانم و در تلاش برای خدمت‌رسانی همانطور که در شعارهای انتخاباتی گفتم سیلارستان لوداب با چنارستان و دارشاهی با چال‌شاهین تفاوتی ندارد.
وی با اشاره به اینکه در چند ماهه اخیر برای سومین بار در جمع مردم دارشاهی حضور دارم، افزود: در ماه‌های گذشته پروژه تقویت شبکه برق روستا با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان به مرحله اجرا درآمده است.
روشنفکر بیان کرد: توسعه شبکه آبرسانی دارشاهی با اعتبار ۱۳ میلیارد تومان نیز کلنگ زنی و در مرحله اجرا می‌باشد.
وی  افزود: از دیگر خدمات ارائه شده به روستای دارشاهی لایه روبی، احداث جداول و تقویت شبکه اینترنت به 4g می‌باشد.
نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در ادامه پروژه  اجرای طرح هادی روستایی و ۲۳ هزار متر آسفالت معابر با اعتبار چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان را کلنگ زنی نمود.
در ادامه روشنفکر در جمع مردم روستای شمرون حضور یافت.
روشنفکر به خدمات ارائه شده به این روستا اشاره کرد و گفت: ۱۳ میلیارد تومان جهت تکمیل ایستگاه پمپاژ آب کشاورزی روستاهای سمرون، احمدغریب، چم‌عربی و گندی‌زار لحاظ شده و این پروژه با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی همراه است.
وی افزود: صد میلیون تومان جهت تعمیر ایستگاه پمپاژ کشاورزی قدیمی روستا لحاظ شد و تقویت شبکه برق روستای سمرون نیز از دیگر خدمات است.
روشنفکر بیان کرد:  در این بازدید اجرای آسفالت به متراژ ده هزار متر و اجرای سیل بند به متراژ ۴۰۰ متر با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان کلنگ زنی شد.
روشنفکر و هیأت همراه در ادامه در جمع صمیمی مردم روستای دشت‌رز حضور یافتند و پروژه آسفالت و بهسازی ده هزار متر معابر این روستا با اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان کلنگ زنی شد.
روشنفکر به ظرفیت‌های کشاورزی و گردشگری در روستاهای شهرستان دنا اشاره کرد و گفت: جهت رونق گردشگری و ایجاد فضای کسب و کار خانگی پیگیر تسهیلات و اعتبارات هستیم و در آینده به امید خدا شاهد رونق در این حوزه خواهیم بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
جناب دکترروشنفکراینکه مثلاکسی قرابت با رییس دفترشماداشته باشه وازنیروهای اصلاح طلب وهنوزدردنا سمت داره اصلاشایسته ندای وحدت وطیف اصولگرایان نیست...
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1