کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی؛

آغاز عملیات اجرایی ده هزار متر آسفالت و سیل بند در یکی از روستاهای شهرستان دنا

25 فروردين 1401 ساعت 16:19

مهدی روشنفکر نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در ادامه سفر به مناطق حوزه انتخابیه خود گفت: مرور گذشته مردمان و تحصیل‌کردگان و نسل امروزی این دیار نشان از بزرگی و مردانگی این مردم دارد.


مهدی روشنفکر نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در ادامه سفر به مناطق حوزه انتخابیه خود گفت: مرور گذشته مردمان  و تحصیل‌کردگان و نسل امروزی این دیار نشان از بزرگی و مردانگی این مردم دارد.
به گزارش کبنانیوز، روشنفکر امروز پنج شنبه (25 فروردین ماه 1401) در جمع مردم روستای دارشاهی از توابع شهرستان دنا خاطرنشان کرد: خود را خادم همه مردم می‌دانم و در تلاش برای خدمت‌رسانی همانطور که در شعارهای انتخاباتی گفتم سیلارستان لوداب با چنارستان و دارشاهی با چال‌شاهین تفاوتی ندارد.
وی با اشاره به اینکه در چند ماهه اخیر برای سومین بار در جمع مردم دارشاهی حضور دارم، افزود: در ماه‌های گذشته پروژه تقویت شبکه برق روستا با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان به مرحله اجرا درآمده است.
روشنفکر بیان کرد: توسعه شبکه آبرسانی دارشاهی با اعتبار ۱۳ میلیارد تومان نیز کلنگ زنی و در مرحله اجرا می‌باشد.
وی  افزود: از دیگر خدمات ارائه شده به روستای دارشاهی لایه روبی، احداث جداول و تقویت شبکه اینترنت به 4g می‌باشد.
نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در ادامه پروژه  اجرای طرح هادی روستایی و ۲۳ هزار متر آسفالت معابر با اعتبار چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان را کلنگ زنی نمود.
در ادامه روشنفکر در جمع مردم روستای شمرون حضور یافت.
روشنفکر به خدمات ارائه شده به این روستا اشاره کرد و گفت: ۱۳ میلیارد تومان جهت تکمیل ایستگاه پمپاژ آب کشاورزی روستاهای سمرون، احمدغریب، چم‌عربی و گندی‌زار لحاظ شده و این پروژه با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی همراه است.
وی افزود: صد میلیون تومان جهت تعمیر ایستگاه پمپاژ کشاورزی قدیمی روستا لحاظ شد و تقویت شبکه برق روستای سمرون نیز از دیگر خدمات است.
روشنفکر بیان کرد:  در این بازدید اجرای آسفالت به متراژ ده هزار متر و اجرای سیل بند به متراژ ۴۰۰ متر با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان کلنگ زنی شد.
روشنفکر و هیأت همراه در ادامه در جمع صمیمی مردم روستای دشت‌رز حضور یافتند و پروژه آسفالت و بهسازی ده هزار متر معابر این روستا با اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان کلنگ زنی شد.
روشنفکر به ظرفیت‌های کشاورزی و گردشگری در روستاهای شهرستان دنا اشاره کرد و گفت: جهت رونق گردشگری و ایجاد فضای کسب و کار خانگی پیگیر تسهیلات و اعتبارات هستیم و در آینده به امید خدا شاهد رونق در این حوزه خواهیم بود.


کد مطلب: 446948

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/446948/2/آغاز-عملیات-اجرایی-ده-هزار-متر-آسفالت-سیل-بند-یکی-روستاهای-شهرستان-دنا

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1