تاریخ انتشار
جمعه ۵ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۱۶
کد مطلب : ۴۴۶۱۸۳
کبنا گزارش می‌دهد

جشن دشتک دیل؛ پیام‌های سیاسی تاجگردون برای اصولگرایان / اتحاد نانوشته بویراحمد و باوی / زینل‌زاده و جعفری و تاجگردون آمدند اما سید ناصر نه!

۴
کبنا ؛جشن فرهنگی و هنری دشتک دیل (شونم دیل) با حضور شخصیت‌های سیاسی و اقشار مختلف مردم در حالی برگزار شد که بیش از آنکه شادی و پاسداشت آئین‌های نوروزی را به همراه داشته باشد، پیام سیاسی به جامعه مخابره کرد. تاجگردون با همراهی زینل زاده شهردار و رحیمی فرماندار دوره طلایی نمایندگی خود به دشتک دیل رفته و جعفری به خوبی از وی استقبال کرد. تاجگردون در این جلسه ژست خاص خود را داشت. به نظر می‌آمد که او می‌دانست دقیقاً در دشتک دیل به دنبال چه هست؟ و اینگونه که از برآیند جشن مشخص بود او به تمام اهدافی که در این جشن داشت رسیده است. غیبت سید ناصر حسینی‌پور و رها کردن فضای سیاسی و اجتماعی شهرستان‌های گچساران و باشت تا حد زیادی صدای همه هواداران او را در آورده است. هر چند که سیدناصر هم با همراهی رحمانی رئیس دفتر تهران و دهیار دیل به گلزار شهدا رفت تا این موضوع را رسانه ای کند، اما این حضور نتوانست پاسخ حضور تاجگردون در جشن دیل را بدهد.

       جشن دشتک دیل با حضور تاجگردون، زینل‌زاده و علیمراد جعفری


به گزارش کبنا، عصر امروز (جمعه 5 فروردین ماه 1401) جشن فرهنگی و هنری (شونم دیل) به مناسبت عید نوروز در دشتک دیل شهرستان گچساران برگزار شد.
در این جشن، غلام‌رضا تاجگردون نماینده سابق شهرستان‌های گچساران و باشت، علیمراد جعفری نماینده اسبق شهرستان‌های باشت و گچساران، اردلان زینل زاده شهردار سابق دوگنبدان، عبدالرحیم رحیمی فرماندار اسبق گچساران، ایوب مقیمی رئیس اداره آموزش و پرورش گچساران، اردشیر یاری معاون سابق آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، روانبخش دیهیم فرماندار فعلی گچساران و سایر مدیران سابق و جدید حضور داشتند.
همچنین این جشن با استقبال مردم روبرو شد.
نکته جالبی که در این جشن وجود داشت، حضور همزمان علیمراد جعفری، غلامرضا تاجگردون و اردلان زینل زاده سه رقیب انتخاباتی بود. برخی از تحلیل گران می‌گویند: یقیناً این حضور پیام و معنای خاص خودش را دارد. در فضای مجازی این حضور را اتحاد باوی و بویراحمد به حساب آوردند و نوشته‌اند که عصر امروز مهمترین رویداد سیاسی چندسال اخیر در دشتَک دیل اتفاق افتاد.
اما حضور همزمان غلامرضا تاجگردون، اردلان زینل‌زاده، اردشیر یاری و عبدالرحیم رحیمی در دشتَک دیل و نشستن در کنار علیمراد جعفری اتحاد نانوشته‌ای را رقم زد. اینها در حالی است که طی دو سال گذشته تنش‌ها میان زینل زاده و تاجگردون بالا بود. در فضای مجازی در مورد این سخن گفته می شود که سیاسیون در میدان های قدرت رقیب می شوند و اما در واقع دوست و رفیق هستند.
نکته مهم دیگری که بود، حضور فرماندار فعلی شهرستان گچساران در این مراسم در واقع زیر سایه حضور تاجگردون، حضوری خنثی و بی اثر داشت.
تاجگردون در این جلسه ژست خاص خود را داشت. لبخند و حالات او هم سیاسی بود. به نظر می‌آمد که او می‌دانست دقیقاً در دشتک دیل به دنبال چه هست؟ و اینگونه که از برآیند جشن مشخص بود او به تمام اهدافی که در این جشن داشت رسیده است. غیبت سید ناصر حسینی‌پور و رها کردن فضای سیاسی و اجتماعی شهرستان‌های گچساران و باشت تا حد زیادی صدای همه هواداران او را در آورده است.
پیامدهای این جشن هر چه که باشد به سود آینده سیاسی سید ناصر حسینی‌پور نیست. سید ناصر هیچ فروغی ندارد و رفته رفته این شیوه او را در زمین سیاست گیر می‌اندازد. نگرانی از سید ناصر در بین هوادارانش در حال افزایش است. او در این روزها به دیدار سیدقادر لاهوتی از اصلاح طلبان کهگیلویه رفت، که هیچ معنای خاصی نداشته و مشخص نیست دلیل این رفتار سیدناصر چه چیزی است! غلامرضا تاجگردون در گچساران هنوز بازی خودش را دارد و گویا کسی یارای مقابله با او را ندارد و ناگفته پیداست حضور سیدناصر در میان اصولگرایان نیز رو به افول است.
حسینی از طریق جمعی از اصولگرایان به گچساران آمد و در این میانه، شرایط به گونه ای رقم خورده که حتی یارانش او را تنها گذاشته اند. جشن شونم دیل بخاطر حضور تاجگردون در حال لغو بود، اما در نهایت جشن برگزار شد، و به نظر می آید این جشن پایان بازی سیاسی سیدناصر حسینی و اتحادی برای معرفی یکی از افراد این جمع بود.
کم کم مهره های انتخاباتی منطقه معرفی می شوند و به نظر می آید تاجگردون در صورت پاگذاشتن در میدان سیاست، نتواند از فیلترهای شورای نگهبان عبور کند، و فردی که در این جمع از یک وزنه سیاسی و پشتوانه برخوردار شد علیمراد جعفری بوده، که می تواند رقیبی برای دوره بعدی انتخابات گچساران و باشت باشد.


 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
با سلام .اقایان جعفری و زینل زاده در ظاهر اصولگرا بوده و با کوچکترین توافقی تغییر مسیر داده و اصولگرایان واقعی میدانند که تنها گزینه انها سید ناصر بود ه .آقای تاجگردون هم با این کار اشتباه بزرگی رو مرتکب شد چون تمام نیروهای اصولگرا به تنها گزینه اصولگرا گرایش پیدا کرده و خود به خود آرای اصولگرایان به اتحاد واقعی میرسه
Iran, Islamic Republic of
بنظر میرسه برنده آنتخابات آینده زینلزاده باشه
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
بهترین و قدر ترین گزینه برای مجلس بعدی که همه سیاست مدارها و کل مردم گچساران آن را قبول دارند حاج صفایی امام جمعه گچساران باشه.
مظاهر پور
Iran, Islamic Republic of
بنظر من چهرهای جوانتری مثل پاکدل شرکت نفت .زینل زاده شهردار قدیم .ویسی جهاد کشاورزی و ملک زاده بیان کاندید بشن چون عوام اینها را قبول دارن
Iran, Islamic Republic of
تاجکردون تایید میشود چون اگر بخواهند ردش کنند ازقبل اطلاعش میدهند که ثبت نام وفعالیت نکند
دیل
Romania
مگه سری قبل بهشون اطلاع دادن؟
عدالت
Iran, Islamic Republic of
عزیز من سید ناصر اهل تبلیغات نیست .فقط رضای خدا را در نظر دارد.شما نگران آینده سیاسی ایشان نباشید .مردم خوب می فهمند.رسانه دیگر آنچنان تاثیرات سالهای اولیه ظهورش را ندارند .مردم همه در میدان هستند
شیخ جلیل
United States
اتحادی وجود ندارد این آقای .... باوی نیست در سخنرانی دانشگاه آزاد گچساران گفت من بویراحمدی ام کمتر از اسم ایلات استفاده کنید باوی از این دست افراد زخم های زیادی خورده افرادی که از اسم و نسب باوی هر وقت که منفعتی داشته باشه استفاده میکنن رحمت خدا بر ملک منصورخان
اصولگرابویراحمد گچساران
Iran, Islamic Republic of
هیچ اصولگرای به زیتل زاده دیگر رای نخواهد داد چون ایشان ابروی اصولگرایان رادر جشن دشتک دیل رو رفتن به دهدشت با تاجگردون وحتی راننده تاجگردون وهمراهانش بود دیروز بعد از جشن شونم دیل صحبت اکثر مردم بود که تا دیروز زینل زاده خود را اصولگرا میدانست حالا هنوز که کاره ای نشده اصلاطلب شده خدا حافظ زینل زاده چشمت رای مارا نمیدهیم وشما تاریخ مصرفتان تمام شده
Iran, Islamic Republic of
شک نکن برنده انتخابات زینلزاده هست مردی پاکدست وباغیرت
United States
در خطوط اول خبر، فروردین 1401 درسته نه 1400
لطفا هنگام درج خبر، عجله نکنید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
باسلام حق گفتن برای شما سخت است امام علی فرموده حق را بگو اگر گردنت بزنند تاجگردون نخبه استان کهگیلویه و بویراحمد و توابع آن در قلب مردم استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان توابع آن جای دارد با اسلحه هم نمی تواند آن را از قلب مردم حذف کند واقعیت سخت است
حسینی
Iran, Islamic Republic of
سلام عزیزان دکتر تاجگردون اگه امد تو صحنه حتما قبول خواهد شد تجربیاتی که ایشان در کشور دارندکسی دیگه نداره واقعا بودجه اورد واقعا کار کرد
Iran, Islamic Republic of
این همه ترس از تاجگردون برا چیه؟
Iran, Islamic Republic of
انتخابات میان دوره‌ای هم هرسه هماهنگ شدین ونتونستین پیروز بشین چون خدا با سید ناصر هست
هرکه را خدا بخواد دیگران نمیتونن مانع رسیدن او باشن
حالا هم زحمت نکشید که بازهم شکست می‌خورید
تاجگردون که گفتن با روحانی به جهنم میروم ولی با رئیسی به بهشت نمیروم حالا مجبوره خودشه سرگرم جشن‌ها کنه تا منزوی نشه
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون با روحانی هرجایی که رفته بره جایی دردولت رئیسی نداره
بقیه هم خواب ببینن، تنها درصورتی ممکنه قبول بشن که سید ناصر نخواد شرکت کنه
Iran, Islamic Republic of
سید ناصر نیازی به تبلیغات نداره مگه دور قبل تبلیغات داشت چهره ملی وبین المللی هستن
خودش پیروز انتخابات هست
بابا حیدر
Iran, Islamic Republic of
جناب اصولگرای بویراحمد گچساران . شما از طرف خودت نطر بده کسی به نطر جنابعالی نیاز نداره . در ضمن زینل زاده هیچ وقت افراطی نبوده به همین علت محبوب است . جهت اطلاع چند وقتیه هر وقت تاجگردون به گچساران میاد زنگ میزنه به زینل زاده و با هم مشورت میکنند .
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
فایل های مرتبط
1