تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۰۶
کد مطلب : ۴۴۴۱۱۳
با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار صورت گرفت:

آئین تکریم و معارفه فرماندار لنده (+ تصاویر)

۰
کبنا ؛
آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان لنده با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار مدیران و مسولان نظامی، انتظامی شهرستان لنده و اقشار مختلف مردم در مصلی بزرگ نماز جمعه این شهر برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از لنده؛ در این آئین حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل گفت:پیشرفت های عظیم انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف باعث شد تا جلوه ای بی نظیر از همدلی و هم افزایی در کشور شده است.
امام جمعه شهرستان لنده گفت:برای اجرایی کردن جهاد تبیین باید عماروار در صحنه بود و امید آفرینی را در جامعه تبین کرد.
وی افزود: خدمت به مردم در طول شبانه روز از سوی مسولان و مدیران می تواند منشا خیر و برکت برای شهرستان و امورات جاری یک مدیر باشد.
محمودی اصل گفت:اولین فرماندار دولت انقلابی در شهرستان لنده آن هم یک جوان با انگیزه نشان از جوان گرایی است که در طول نظام جمهوری اسلامی هرکجا به جوانان اعتماد کردیم شاهد پیشرفت و توانمندی های زیادی در کشور بودیم و باید آنان را باور کنیم و امیدواریم با همت بلندشان در راه توسعه و پیشرفت شهرستان شاهد افتخار آفرینی های مختلف باشیم.
وی افزود:مردم لنده مردمی خوب هستند و دنبال مسولانی خوب و توانمند هستند که در این شهرستان راه های نرفته و نشده زیادی است که باید با جدیت و تلاش شبانه روزی برای تحقق مطالبات مردم اجرایی شود.
امام جمعه شهرستان لنده گفت:فرصت سوزی آفت مهمی برای مدیران است که امیدواریم با توانمندی و تدابیر لازم به دنبال پیشرفت و عمران باشید و به مقوله فرهنگ و مباحث فرهنگی توجه ویژه ای باید شود.
وی اظهار کرد:ظرفیت های عظیمی در این شهرستان وجود دارد که سرمایه انسانی، و نیروهای فعال و بنیادعلوی می تواند منشا خیر و برکت برای شهرستان لنده باشد.
وی باید گلایه از شهرداری و شورای شهر گفت:اعتبار ٧میلیاردتومانی توسعه مبلمان شهری با بی تدبیری به حال خود رها شد و پل مونه و پل وحشت موگرمون با بی تدبیری برخی مدیران به باد رفت که انتظار داریم شما با اتکا به خداوند به دنبال کارهای عام المنفعه باشید.
امام جمعه شهرستان لنده گفت: با توکل بر خداوند و مشورت با اهل خیر و تیم خوب مدیران و پشت وپا زدن به مباحث و حواشی سیاسی در مسیر خدمت مضاعف قدم بردارید.
در ادامه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنده با تبریک دهه فجر گفت:تلاش و کوشش فرماندار زحمت کش در حوزه رفع مشکلات و گره گشایی از مشکلات مردم از خصوصیات بارز رزمجو بود.
اکبر پرندوار گفت: امیدواریم فرماندار جدید نیز وامدار جناح و فرد خاصی نباشد و در خدمت به مردم شبانه روز تلاش کنند.
وی خطاب به معاون سیاسی استاندار گفت: بحث انتخاب شهردار لنده یکی از چالش های مهمی است که واقعا یکسال است شهرلنده را با چالش های زیادی مواجه کرده است که عین مطالبات مردم و مدعی العوم است که باید هرچه سریعتر این مهم برطرف شود.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنده گفت:قمار انلاین یکی از چالش های مهمی است که بیش از ١٨٠برابر نرم کشور است که خیلی از جوانانی که در این فضا هستند افتتاح حساب دارند و این کارت ها را در اختیار سایر افراد در کشور و خارج از کشور می گذارند که این مهم باید روشنگری و پیشگیری شود.
وی گفت:بحث آگاهسازی خانواده ها در این خصوص یک مبحث مهم است که باید اجرایی شود.
پرندوار گفت: اجرای طرح امنیت عمومی در روزهای آینده در سطح شهرستان اجرایی خواهدشد و برخورد قاطعی با همه مخلان نظم صورت خواهد گرفت.
تورج رزمجو در ادامه این مراسم گفت: از مردمی که در یکسال گذشته در راه تعالی و پیشرفت این شهرستان ما را یاری کردند صمیمانه تشکر می کنیم.
وی گفت: تلاش های زیادی در خصوص فعال کردن پروژه های عمرانی در سطح شهرستان داشتیم که همت مدیران و تلاش و حمایت های مدیران کل و بنیادعلوی صورت. گرفته است.
فرماندار سابق شهرستان لنده گفت:من سرباز نظام هستم و هرکجا خدمتی باشید با جان دل افتخار خادمی و سربازی این مردم را خواهیم داشت.
وی گفت:برای تحقق پروژه پل تراب دست پیمانکار را بوسیدم و دنبال کردم تا این پل به همت پیمانکار و مدیران استانی به ثمر نشست.
رزمجو گفت: جاده تشان لنده یک کریدور مهم برای شهرستان لنده، بهمئی و خوزستان است که فاز دوم جاده لنده تشان با بیش از ۶۴میلیارد تومان در حال بازگشایی مناقصه است.
وی گفت:رفع معارضین جاده تراب لنده و بحث رفع مشکلات ١٠ساله آب شهرک فجر و سرآسیاب تنها با تلاش شبانه روزی اجرایی شده است.
فرماندار سابق شهرستان لنده گفت:طرح هادی روستاها، چمن مصنوعی و تلاش های که در پیگیری امورات مختلف صورت گرفت که برای تعالی و پیشرفت شهرستان بوده است و هیچ منتی نداریم و اگر کاری هم شده است با همین روحیه همدلی و مشارکت بوده است.
وی خطاب به فرماندار جدید گفت:مردم این شهر انسان های شریفی هستند که متاسفانه به واسطه کم کاری های صورت گرفته است به حق خود نرسیده است ولی کارهای خوبی هم شده است که باید قدردان نظام باشیم و انتظار داریم با روحیه جهادی و تلاش شبانه روزی در مسیر خدمت به مردم کوتاهی نکنیم.
سید مجتبی بنی هاشمی از جوانان انقلابی لنده گفت: کنار مردمی انقلابی هستید که به شهر اولین ها معروف است.
وی این مردم شهیدان خود را تقدیم انقلاب کردند شهدای شاخصی داشتند افزود؛ خدماتی در نظلام جمهوری اسلامی داده شد ولی عمق محرومیت بالاهست  اشاره میکنم دانشگاه پیام نور پیش امد علم به کما رفته است.
بنی هاشمی عنوان کرد: یکی از منتقدین فرماندار سابق بودم ولی ایشان انتقاد پذیر بود و این یک خصلت خوب است که هر مدیری ندارد.
وی اضاغفه کرد: شاهد بودم فرماندار سابق دست معتمدین را می بوسید تا جهت توسعه گام بردارد.
بنی هاشمی ابراز کرد: انتظار داریم فرماندار جدید را حمایت کنید و نگاه به شهرستان را عوض کنید اگر به روال سابق باشد خیانت است.
این جوان انقلابی افزود: فرماندار جدید از جوانان انقلابی است پس انتظار داریم ایشان را حمایت کنید تا جهت توسعه لنده گام بردارد.معاون سیاسی استاندار در این جلسه اظهار داشت:12بهمن ماه و اغاز دهه فجر مناسبت های در پیش است که گرامی میداریم این ایام را که بعد از سال ها با تبعبت از فرمان امام انقلاب را به پیروزی رساندند.
در ادامه معاون سیاسی امنیتی استاندار در ادامه گفت: اعتراف برخی از سران کشورهای جهان علت شکست های خود را اعتماد به امریکا دانستند که هرکجا به امریکا اعتماد کردیم ضربه خوردیم.
هاشمی افزود: خدمات ارزشمند انقلاب اسلامی بعد از انقلاب باعث شد که شاهد پیشرفت و توسعه و خدمات ارزشمندی باشیم که حقیقتا جای شکر دارد.
وی افزود:جمهوری اسلامی ایران مدیون و مرهون همراهی و همدلی مردمی است که در طی این چهار دهه پشت نظام خویش ایستادند.
وی گفت:تا قبل از انقلاب هیچ مرکز آموزشی در استان وجود نداشت ولی امروز بیش از ١۵مرکز آموزشی با هزاران مدرسه و خانه بهداشت در سطح استان مشغول خدمات رسانی به احاد مردم هستند.
وی گفت: مراسم تکریم و معارفه فرمانداران شهرستان لنده امروز به دلیل تغییرات کلی سطوح مدیریتی دولت ها در خدمت مضاعف تر به مردم برگزار می شود که امیدواریم بتوانیم با خدمات ارزشمند خویش منشأ خدمات ارزشمندی برای نظام و مردم باشیم.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: امیدواریم فرماندار جدید با اثرگذاری خود در استفاده از نیروی جوانی و استفاده از ظرفیت جوانان انقلابی و جهادی بتوانند در مسیر توسعه همه جانبه گام های اساسی بردارند.
وی گفت: دو ایل بزرگ طیبی و بهمئی همیشه از افتخارات استان کهگیلویه و بویراحمد هستند که این اتحاد و همدلی این دوایل در دفاع از ارزش های انقلاب و انتخابات همیشه در ردیف اولین ها بودند و امروز نیز باتوجه به قرابت ها و ارتباطات مهمی که هست در مسیر متعالی کردن ارزش ها و آرمان های انقلاب گام برداریم.
هاشمی گفت: فرماندار جوان شهرستان لنده منتصب به همه مردم است و به گروه و جریان خاصی تعلق ندارید و باید به فکر امانت داری مردم و خدا ترسی باشید.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار گفت:گشاده رویی و باز بودن درب اتاق مدیران بر روی مردم یک ضرورت مهم در جهت تلاش و خدمت بی منت به مردم است.
وی گفت:برخی پروژه های که چندین سال است که مشکلاتی دارند باید موانع و مشکلات سد راه آنان احصاء شود و برنامه ریزی جامعی نسبت به آن صورت گیرد و نسبت به رفع آنان کوتاهی نشود.
هاشمی گفت:همه ادارات و سازمان ها باید با استقلال یک شهرستان نسبت به استقرار و استقلال ادارات خود در سطح شهرستان تلاش کنند.
وی گفت:در راستای ارتقای امنیت فراگیر در شهرستان نیز براساس ارزیابی های صورت گرفته نیز این شهرستان در ردیف شهرستان های امن استان قرار دارد.
در ادامه جلال دانش فرماندار جدید شهرستان لنده گفت: در ابتدا سلام می کنیم به خانواده های معظم شهدا که هرچه داریم از این عزیزان است.
وی در ادامه گفت: یک نکته مهم و اساسی در هر مسله ای بحث معرفت و شناخت کافی نسبت به مسائل مختلف است که در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی شاهد شناخت و معرفت کافی برای جامعه است که هم حق الله و هم حق الناس است.
دانش گفت: انقلاب ما برگرفته از تفکر اسلامی است که در راستای متعالی کردن ارزش های دینی گام برداشت و در این مسیر تا به امروز در مسیر متعالی کردن دین و اندیشه های انقلاب به ثمر نشست.
فرماندارجدید شهرستان لنده گفت:یکی از عوامل کینه توزی دشمنان بحث خروجی انقلاب اسلامی و سطله ناپذیری انقلاب در توانستند و اتکا به استقلال و ما می توانیم بود.
وی گفت: انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی(ره) با الگو گیری از حماسه عاشورا توانست در کشور های مختلف منطقه تاثیرگذاری خویش را به منصه ظهور برساند.
دانش گفت:اگر معرفت و شناخت دقیقی نسبت به انقلاب داشته باشیم شاهد مسولیتی های خواهیم بود که در مسیر متعالی کردن اندیشه ها و ارزش های انقلاب باشد.
فرماندار جدید شهرستان لنده گفت: امید مستضعفان جهان امروز به خیمگاه انقلاب اسلامی است و اگر این خیمگاه آسیب ببیند هیچ دینی وجود نخواهد داشت.
وی گفت: امروز مسولیت بیش از ٣٠هزار نفر انسان بر دوش حقیر است و خدا می داند اگر کوتاهی شود فردای قیامت باید پاسخگو باشیم ولی امید آن را داریم که با همکاری و همراهی مدیران و مردم بتوانیم در مسیر تعالی و پیشرفت شهرستان با همراهی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و استاندارد و معاونین وی بتوانیم کارهای خوبی را اجرایی کنیم.
وی تاکیدکرد:بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان یک سند راهبردی در توسعه شهرستان اجرایی خواهم کرد و وابسته به هیچ جناح سیاسی نیستم و در راستای اجرای سیاست های دولت گام خواهیم برداشت.
وی گفت:عمق محرومیت در این شهرستان بالا است وشایسته نیست به واسطه قدمت تاریخی این شهرستان است که برای یک پل نباید ٨سال طول بکشد و انتظار داریم با تلاش شبانه روزی روند پروژه مهم لنده_تشان با یک رویکرد خوب اجرایی شود و بحث بیمارستان لنده باید از پیشرفت خوبی برخوردار می بود.
وی گفت: معنی ندارد اعلام کنند یک شهرستان، استقلال پیدا کند ولی ادارات آن مستقل نباشند و باید بخش خصوصی را برای سرمایه گذاری باید بسیج کرد تا ظرفیت های این شهرستان را اجرایی کنیم.
فرماندار شهرستان لنده گفت: بنیاد علوی می توانددر برون رفت شهرستان لنده از بن بست می تواند تاثیر گذار باشد.
وی گفت: با استفاده از ظرفیت جوانان این مرز و بوم در جهت متعالی کردن برنامه های فرهنگی کارها و گام های خوبی خواهیم برداشت.
در پایان این مراسم مدیرکل روابط عمومی استاندار با قرائت حکم انتصاب فرماندار شهرستان لنده از تلاش های فرماندار سابق این شهرستان قدردانی کرد.

خبرنگار/ صابر عظیمی
نام شما

آدرس ايميل شما

 کنایه رئیسی به خاتمی / دلار 4200 تعیین تکلیف شد

 کنایه رئیسی به خاتمی / دلار 4200 تعیین تکلیف شد

به گفته ابراهیم رئیسی بخشی از کالاها از سبد 4200 حذف و در مقابل کارت اعتباری توزیع می‌شود....
‌زنان پاشنه آشیل‌دولت‌های سابق

‌زنان پاشنه آشیل‌دولت‌های سابق

بعد از دولت آقای هاشمی انحراف از دولت آقای خاتمی و با ورود به کنوانسیون رفع تبعیض علیه ...
ابهام در لايحه رتبه‌بندي معلمان

ابهام در لايحه رتبه‌بندي معلمان

سخنگوي شوراي نگهبان افزود: «در ماده ۶ نيز از آنجا كه مشخص نبود، چنانچه پس از اعمال رتبه‌بندي،...
1