تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۱۴
کد مطلب : ۴۴۲۱۵۴
در آیین تکریم و معارفه فرماندار گچساران

دادستان گچساران: اتابک تنهاترین فرمانداربود/آقای استاندار،گچساران باید دارای شهردار شود+تصاویر

۳
کبنا ؛حجت الاسلام محمد صدرا ادیبان در آئین تکریم و معارفه فرماندار گچساران اظهار کرد: چنین قدرانی شایسته  وحق کسی است که شبانه روز برای خدمت به مردم تلاش کرده است و از مردم برای چنین قدر شناسی تقدیر و تشکر می کنم.
ادیبان بیان کرد: این پست ها و جایگاه ها اگر برای خودمان باشد نه برای خدمت به مردم هیچ ارزشی نداشته و قطعا به اعتقاد ما نیز لطمه وارد می کند.
دادستان عمومی و انقلاب گچساران تصریح کرد: اشخاصی که در راه خدمت به مردم و ر فع گرفتاری آنها تلاش می کنند طبق احادیث در روز آخرت ایمن هستند.
حجت الاسلام ادیبان عنوان کرد: حدود یک سال در کنار آقای اتابک به عنوان فرماندار گچساران حضور داشتیم و در این مدت با وجود اینکه او می دانست مدت کوتاهی در این شهرستان حضور خواهد داشت  با این عقیده که جمهوری اسلامی و مردم نیاز دارند دراین نظام و در این سنگر خدمت کردند.
وی با اشاره به اینکه شاید از نظر تفکری با هم تفاوت های داشتیم،افزود: اما در این مدت ذره ای ندیدم که اتابک نسبت به جایگاه خود وابستگی داشته باشد و تا آخرین لحظات برای خدمت به مردم تلاش کرده است.
دادستان عمومی و انقلاب گچساران خاطر نشان کرد: وقتی مشکلات روستاها را به عنوان مدعی العموم مردم با او در میان می گذاشتم با اشراف اطلاعات دقیق و ارتباط خوبش با مردم منطقه برای رفع آنها گام بر می داشت و اگر کاری نمی توانست انجام دهد درب اتاقش به روی مردم باز و جوابگوی تلفن مردم بود و گره از کار مردم باز می کرد،که جا دارد از وی تقدیر و تشکر کرد.
 ادیبان بیان کرد: اتابک تنهاترین فرمانداری بود که وقتی در گچساران حضور پیدا کرد هیچ گروه سیاسی همراه وی نبود و موفقیتش فقط در حضور اعضای شورای تامین و اداری در کنار او بود، ماهمانطوری که در کنار آقای اتابک بودیم در کنار فرماندار جدید نیز خواهیم بود.
دادستان عمومی و انقلاب گچساران ادامه داد: در این مدت تصمیمات مهمی گرفته شد که گچساران پس از 16 سال یکی از امن ترین شهرستانها شناخته شده وکمترین جرم در آن رخ داده است.
 ادیبان اضافه کرد: آقای استاندار این دولت، یک دولت دستگاه قضا است و انتظار داریم پس از ماه ها گچساران دارای شهردار شود زیرا این شهرستان نباید حتی 1 ماه بدون شهردار باشد اما این شهرستان 5 ماه بدون شهردار است و مردم برای حل مشکلات خود به ما رجوع می کنند.
وی گفت: من شخصا لیستی از معابری که بدون روشنایی و لامپ هستند را تهیه کرده و امروزبه دفتر استانداری ارسال کردم، تا کنون اراده ای مبنی بر برطرف کردن انها نبوده اگر شهردار در گچساران وجود داشت دیگرشاهد چنین مشکلاتی نبودیم.
دادستان عمومی و انقلاب گچساران با اشاره به حضور مردم در این آئین اظهار کرد: جا دارد از حضور صمیمانه مردم تشکر کرد اما این جلسه مجوزی برای تجمع نخواهد بود و همچنان ممنوعیت ها را خواهیم داشت.
 
 ادیبان بیان کرد: اعضای شورای تامین خیلی از جلسات خود را تعطیل کرده و در هفته گذشته 3 قهوه خانه و تالار را جهت جلوگیری از شیوع کرونا پلمپ کردند.

گفتنی است: علیرضا اتابک یکی از نمونه ترین، توانمندترین و مردمی ترین فرمانداران گچساران بود که مردم گچساران از عملکرد و اخلاق وی بسیار رضایتمند و خرسند بودند و همچنین خیلی از صاحب نظران اعتقاد داشتند اتابک دیر به شهرستان گچساران آمده و اگر فرمانداری وی در زمان تاجگردون بود این شهرستان باتوجه به توانمندهای اتابک، پیشرفت چشمگیری داشت و همچنین از استاندار و مجمع نمایندگان استان انتظار میرود از توانمندی ها و تجربیات ارزشمند اتابک در استان و خارج از استان استفاده شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1