تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۵
کد مطلب : ۴۴۱۰۸۲
کبنا گزارش می‌دهد

نشست شورای وحدت اصولگرایان با استاندار کهگیلویه و بویراحمد؛ موسوی اطهر: مدیران به نماز بی‌توجهی نکنند / خرامین: برای سهم دهی نه سهم خواهی آمده‌ایم / باقرزاده: در سیستم اداری ناقص و معیوب موجود نگاه به زن ابزاری است

۱
کبنا ؛
دیدار شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد با استاندار این استان برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، شامگاه (سه شنبه 18 آبان ماه 1400) نشست شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد با سید علی احمدزاده استاندار این استان در ساختمان دولت استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد. علی اکبری‌تبار دبیر شورای وحدت اصولگرایان استان، مدیریت جلسه را برعهده داشت.
حجت الاسلام و المسلمین سید فرج الله موسوی اطهر نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده گفت: همه از وضعیت گذشته گلایه مند هستند، و الان با حضور آیت الله رئیسی و انتصاب آقای احمدزاده به عنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد امیدواریم بتوانیم به خواسته‌ها و شعارهای که داده شده است، برسیم.
حجت الاسلام موسوی بیان کرد: یکی از دغدغه‌های افراد دینی و مذهبی بحث نماز و شرکت مدیران در صفوف نماز است. در گذشته به این فریضه دینی اهمیتی داده نمی‌شد. امیر المومنین به عنوان الگوی زندگی ما در حکم استاندار به این فرضیه دینی توجه و در مورد نماز سفارش می‌کرد.
وی گفت: آقای استاندار حضور حضرتعالی در مسائل دینی و نماز جماعت می‌تواند الگوی برای سایر مدیران ما باشند. خدای نکرده نباید مدیران زمان آقای رئیسی همانند مدیران گذشته باشند، نباید به نماز بی توجهی کنند. نماز جماعت تعطیل شده به ویژه در این دوران کرونا و امیدواریم که آقای استاندار مدیران را به انجام فرضیه‌های الهی سفارش کند.
علی خرامین عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد و رئیس ستاد وحدت اصولگرایان آیت الله رئیسی در این نشست با بیان اینکه این جمع در 4 سال گذشته زمانی که کسی کمتر جرأت می‌کردند، از آیت الله رئیسی و دولت وی حمایت می‌کردند، افزود: این جمع در سال‌های اخیر خیلی مورد بی مهری واقع شدند، اما ماندند، صادقانه و وفادار ماندند. لذا به فرموده حضرت امیر المومنین (ع) به مالک اشتر، از میان دوستان خود کسانی را انتخاب کنید که در دوران سختی کنار شما بودند.
وی با بیان اینکه با تلاش این دوستان، آقای رئیسی در دوره گذشته بالاترین رأی را در استان کهگیلویه و بویراحمد کسب کرد، افزود: برای سهم دهی نه سهم خواهی آمده‌ایم. این جمع جهت هزینه دادن برای جمهوری اسلامی خدمت شما رسیده‌اند. برای خدمت گذاری و باری برداشتن خدمت حضرتعالی رسیده‌اند.
خرامین اظهار کرد: آقای استاندار، به استانی پا گذاشته‌اید که به عنوان محققی که 25 سال کار می‌کنم، 4 درد اساسی دارد. فقر، بیکاری، آسیب‌های اجتماعی و سیاست‌زدگی 4 درد استان کهگیلویه و بویراحمد است.
خرامین تأکید کرد: با کمال تأسف استان کهگیلویه و بویراحمد در بحث خودکشی و طلاق وضعیت بحرانی دارد. وجود رسانه‌های متعدد که چند برابر استان اصفهان است نشان از سیاست‌زدگی کهگیلویه وبویراحمد است.
حجت الاسلام خاضع از اعضای شورای وحدت اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با اشاره به تغییر مدیران در استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: در تغییر مدیران کسانی را جایگزین کنید که باید بهتر از گذشتگان باشند و یا همانند آنها. دولت انقلابی، باید مدیرانش انقلابی، دست پاک و چشم پاک باشند.
وی از استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواست که کار فرهنگی در این استان جدی گرفته شود و باید مساجد برای انجام کارهای فرهنگی تقویت شوند.
وی افزود: همچنین باید خانواده و مساجد مورد توجه قرار بگیرند و همه کارهایتان باید از مساجد شروع شوند.
خانم باقرپور فرهنگی و عضو شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بانوان در فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی بیشترین حضور و اثرگذاری را دارند ولی کمترین توجه به آن‌ها می‌شود.
باقرپور گفت: شعاردادن ها، بی توجهی به جایگاه واقعی بانوان، مرتفع نکردن مشکلات آنها منشأ خیلی از آسیب‌های اجتماعی کنونی شده است. سؤال من این است که با منصوب کردن یک بانو به عنوان مدیرکل امور بانوان استانداری مشکل ما حل خواهد شد؟ قطعاً خیر.
وی بیان کرد: 43 سال از این وضع می‌گذرد و روز به روز مشکلات بیشتر می‌شود. چون تعلل می‌کنیم تا مشکلات ایجاد شوند و بعد با طرح‌های مسکنی می‌خواهیم درمان کنیم. آنچه مشکلات را بیشتر می‌کند ضعف در اجرای طرح‌ها و اجرای سلیقه‌ای طرح‌ها است.
وی افزود: طرح ملی اشتغال بانوان روستایی، طرح ملی توانمندسازی اقتصادی زنان استان، طرح ملی توانمندسازی زنان بی سرپرست و بدسرپرست. به جای اینکه اساس و بنیان کار را اصلاح کنیم. صرفاً جهت گزارش دهی و اینکه طرحی به نام افراد تمام شود کار انجام می‌گیرد.
باقرپور اظهار کرد: در جامعه ما منکرها معروف و معروف‌ها منکر شده‌اند. راهکارهای اجرایی حجاب و عفاف وی گفت: در سال 84 در شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوب شده ولی در ادارات ما خاک می‌خورد. در سیستم اداری ناقص و معیوب موجود نگاه به زن  ابزاری است. آسیب‌ها را همه می دانید و نیازهای بانوان را بهتر می‌شناسید. انجام این مصداق‌ها کمترین کاری است که باید برای این قشر از جامعه انجام گیرد.
وی بیان کرد: یک پارک بانوان در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد اجرا شد و هزار عیب و ایراد داشت ولی بسیار به آن در رسانه‌ها پرداختند. شأن زنان ما بالاتر از این‌ها است.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1