تاریخ انتشار
شنبه ۸ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۳۳
کد مطلب : ۴۴۰۶۹۱
رئیس اورژانس 115 استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

تزریق بیش از ۷۰۰۰ دز واکسن کرونا در اتوبوس آمبولانس اورژانس ۱۱۵ 

۰
کبنا ؛رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تا‌کنون 7100  دز واکسن کرونا در اتوبوس آمبولانس اورژانس تزریق شده است.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، روابط عمومی اورژانس ۱۱۵، (۸ آبان ماه ۱۴۰۰) جهانبخش وحدت نژاد با اشاره به استقرار اتوبوس آمبولانس اورژانس ۱۱۵ استان در میدان هفت تیر شهر یاسوج اظهار داشت: اتوبوس آمبولانس اورژانس ۱۱۵ از دوازدهم مهرماه برای مشارکت در طرح ملی واکسیناسیون کرونا شروع به فعالیت کرد و در میدان مرکزی شهر مستقر شد.
وی با بیان اینکه در این اتوبوس آمبولانس ظرفیت تزریق روزانه 300 تا 400  دز واکسن وجود دارد عنوان کرد: تا امروز 7100 دز از واکسنهای مختلف شامل برکت ، سینوفارم و آسترازنکا  در این اتوبوس آمبولانس تزریق شده‌ و هر شیفت ۳ نفر از همکاران عملیاتی و ستادی اورژانس ۱۱۵ خارج از شیفت موظف کاری خود در این اتوبوس آمبولانس به مردم ارائه خدمت می‌کنند.
رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی ضمن قدردانی از همکاران معاونت بهداشتی دانشگاه تصریح کرد:
 با تامین الزامات حریم خصوصی و ایجاد فضایی مناسب و با حضور واکسیناتور خانم در قسمت عقب اتوبوس، امکان تزریق واکسن برای خواهران نیز ایجاد شده‌است و مجموعه‌ای  سیار اما کامل برای تزریق واکسن فراهم آورده‌ایم.
دسترسی آسان، مهم‌ترین ویژگی اتوبوس آمبولانس تزریق واکسن کرونا
جهانبخش وحدت نژاد خاطرنشان کرد: از آنجا که محل استقرار این اتوبوس در مرکز شهر و میدان  هفت تیر است، کسبه و افرادی که برای خرید روزانه یا به هر دلیل دیگری از این محل گذر می‌کنند به راحتی می‌توانند برای تزریق واکسن اقدام کنند و نیازی به صرف زمان طولانی  برای واکسیناسیون ندارند در نتیجه استقبال مردم از این مکان تزریق واکسن بسیار پررنگ است.
همچنین  افراد در بدو ورود در این محل، ثبت‌نام و پذیرش می‌شوند و بعد از تزریق واکسن دقایقی هم تحت مانیتورینگ وپایش قرار می گیرند.
گفتنی است این مرکز سیار تزریق واکسن کما فی السابق به فعالیت خود ادامه میدهد.
نام شما

آدرس ايميل شما

اورژانسی
Iran, Islamic Republic of
درود و صد درود
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1