تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۳۲
کد مطلب : ۴۴۰۲۸۴
کبنا گزارش می‌دهد

گزارش اختصاصی کبنانیوز از سفر مسئولان کهگیلویه و بویراحمد به لوداب / رأی دادیم که امروز به دردمان بخورد ( + تصاویر و فیلم )

۰
کبنا ؛حجت‌الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، مجید احمدی فرماندار شهرستان بویراحمد و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی به مناطق روستایی بخش لوداب سفر کردند.
به گزارش کبنا، صبح روز ( دوشنبه 26 مهر ماه 1400) جمعی از مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان بویراحمد که در رأس آنها حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان حضور داشت به بخش لوداب سفر و ضمن بازدید از روستاهای این بخش در یادواره سرداران و 51 شهید بخش لوداب و چین حضور پیدا کردند.
    
فیلم) مشکلات روستاهای لوداب از زبان مردم
 
به گزارش کبنا، مردم این روستاها، در بازدید حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد مشکلاتی از جمله در حوزه آب، راه، مخابرات و اینترنت را مطرح می‌کردند.
همچنین مردم در روستاهای بخش لوداب از نداشتن مسجد و حسینیه و همچنین عدم رسیدگی به بقاع متبرکه این بخش اظهار نگرانی کردند.
 بیشتر مشکلات مردم در روستاهای بخش لوداب به موضوع آب بر می‌گشت که از کمبود یا نبود آب آشامیدنی در روستاهای خود به شدت گلایه‌مند بودند.
 در حالیکه جاده‌های دسترسی برخی از روستاها به راه اصلی ۱۰۰ و یا دویست و ۵۰۰ متر بیشتر نبود اما مردم از وضعیت بد جاده‌های دسترسی خود به جاده اصلی اعتراض داشتند.
 مردم روستاهای بخش لوداب از مخابرات می‌خواستند تا وضعیت اینترنت آنها و همچنین آنتن دهی تلفن همراه را مورد بازبینی قرار دهند چرا که فرزندان آن‌ها می‌بایست به صورت مجازی تحصیل کنند.
حسینی نماینده ولی فقیه و هیئت همراه وی همچنین با حضور در شهر گراب مرکز بخش در یادواره سرداران و ۵۱ شهید والامقام لوداب و چین شرکت کردند.
   
یادواره شهدای بخش لوداب

   
سخنرانی فرماندار بویراحمد در یادواره شهدا
    
نام شما

آدرس ايميل شما

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1