تاریخ انتشار
شنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۰۰
کد مطلب : ۴۳۸۸۸۹
رئیس هیئت فوتبال شهرستان لنده؛

هیئت فوتبال لنده مشکلات مالی زیادی دارد؛ با شیلنگ زمین را آبیاری می کنیم

۲
کبنا ؛
رئیس هیئت فوتبال شهرستان لنده از مشکلاتی گفت که هیئت فوتبال این شهرستان با آن روبرو است.
سید منصور هاشمی رئیس هیئت فوتبال شهرستان لنده در گفت و گو با خبرنگار کبنا نیوز گفت: شهرستان لنده با جمعیت 30 هزار نفری فقط یک زمین فوتبال نصفه و نیمه دارد که چمن بسیار بی کیفیت و نامناسبی دارد، این در حالی است که جوانان لنده ای بسیار با استعداد هستند، و باید بیش از این به آنها رسیدگی کرد.
هاشمی بیان کرد: تیم ها و باشگاه های با استعدادی داریم. بازیکن برای تیم مسجد سلیمان فرستادیم. همینطور هادی شریفی، محمدمهدی صفازاده و دیگر بازیکنان ما در رده نوجوانان و جوانان را به فجر سپاسی شیراز معرفی کردیم و دارند بازی می کنند.
هاشمی اظهار کرد: بانوان ما بسیار با استعداد هستند و می توانند در مسابقات حرف برای گفتن داشته باشند، اما نیاز به حمایت مالی دارند.
هاشمی با بیان اینکه بانوان ما باید سالن اختصاصی داشته باشند، گفت: بانوان نیز همچون مردان باید بتوانند از امکانات ورزشی استفاده کنند، لذا باید سالن ورزشی مخصوص بانوان احداث شود تا از استعداد بانوان در مسابقات بتوانیم استفاده کنیم و به ورزش هایی مثل فوتبال و فوتسال روی بیاورند.  
هاشمی به مشکلات ورزش فوتبال در شهرستان لنده اشاره کرد و افزود: زمانی که هیئت را تحویل گرفتیم یک ساختمان قدیمی و مخروب بود، سیستم رایانه نداریم.
وی گفت: با وجود آقای افشاریان خیلی شرایط بهتر شده است. آقای روح اله شریفی رئیس کمیته مسابقات هیأت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد و آقای افشاریان همکاری خیلی خوبی با ما داشتند و هر کاری از دستشان برمی آمد برای ما انجام می دادند، با این وجود هیئت فوتبال لنده مشکلات مالی زیادی دارد.



هاشمی اظهار کرد: از نظر ورزشی نیاز به سالن چند منظوره داریم، سالن ورزشی جایگاه مناسبی ندارد، رختکن بسیار قدیمی و نیاز به ساماندهی دارد.
وی در خصوص تنها زمین چمن شهرستان لنده گفت: این زمین چمن بسیار نامناسب و بی کیفیت است، روشنایی در زمین نداریم و نیاز هست سیستم روشنایی نصب شود، چمن زن نداریم و یک چمن زن به قیمت 8 میلیون تومان خریداری کرده ایم که کیفیت بدی دارد، حتی سیستم آبیاری چمن نیز با مشکل مواجه است، واشرها خراب هستند، یک واشر خریدم 160 هزارتومان، ولی فایده ای ندارد، با شیلنگ آبیاری می کنیم.
هاشمی به ایرادات باشگاه های شهرستان لنده اشاره کرد و افزود: تیم ها اکثرا بصورت اسمی باشگاه هستند و اکثرا پروانه فعالیت ندارند. این تیم ها را معرفی کرده ایم که هر چه سریعتر درخواست برای پروانه فعالیت بدهند.
وی به وضعیت ورزش بانوان اشاره کرد و گفت: با وجود آقای افشاریان، شرایط خیلی بهتر است، باشگاه فوتسال بانوان را به وزارت معرفی کردیم و خیلی سریع پیگیری شد برای اینکه بتوانند در مسابقات شرکت کنند. بانوان ما نیاز به حمایت مالی دارند.
هاشمی در خصوص برگزاری دوره های آموزشی و مسابقات فوتبال در لنده گفت: کلاس داوری درجه 3 برگزار کردیم. چند دوره جام حذفی لیگ فوتسال و فوتبال با همکاری بنیاد علوی برگزار کردیم، همچنین یک دوره داوری و مربی گری نیز در هفته های آینده برگزار خواهد شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1