تاریخ انتشار
پنجشنبه ۴ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۴
کد مطلب : ۴۳۸۲۶۷
در ستاد کرونا شهرستان بویراحمد مطرح شد

وضعیت بحرانی و قرمز بویراحمد / فرماندار: اگر مردم بیمارستان شهید جلیل را ببینند، متوجه نهایت فاجعه کرونا می‌شوند

۰
کبنا ؛ فرماندار بویراحمد گفت: باشگاه‌های ورزشی بیشترین آسیب را وارد می‌کنند و پست درب‌های بسته بدون توجه به دستورالعمل‌های کرونا فعالیت می‌کنند.
به گزارش کبنا، صبح امروز (پنجشنبه 4 شهریورماه 1400) جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا شهرستان بویراحمد به ریاست مجید احمدی فرماندار این شهرستان بویراحمد و مدیران عضو این ستاد برگزار شد.
مجید احمدی فرماندار شهرستان بویراحمد در این نشست با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و همه شهیدان، اظهار داشت: مدیران باید در این هفته خدمات نظام اسلامی را به نحو احسن به مردم گزارش دهند و از ظرفیت رسانه‌ها استفاده کنند.
احمدی در ادامه با بیان اینکه وضعیت شهرستان به لحاظ بیماری کرونا قرمز است، اظهار داشت: نظارت‌ها خوب است و بازاریان رعایت لازم را دارند، هنوز تعدادی هستند که بیماری کرونا را جدی نمی‌گیرند که امیدواریم آنها هم این شرایط خطرناک و مرگ و میرها را متوجه باشند. مردم باید به هشدارهای جدی بهداشت و پزشکان توجه کنند.
وی گفت: مردم اگر شرایط وضعیت بیمارستان شهید جلیل یاسوج را ببینند، متوجه خواهند شد که چه خبر است و خودشان دیگر دست به کار می‌شوند و دیگران را امر به معروف و نهی از منکر می‌کنند.
فرماندار بویراحمد با بیان اینکه سلامت مردم برای ما اولویت است، اظهار داشت: لذا هر کسی که بخواهد با سهل انگاری و ندانم کاری سلامت مردم را به خطر بیندازد، برخورد قانونی صورت می‌گیرد.
وی افزود: شرایط جدید شیوع کرونا به صغیر و کبیر رحم نمی‌کند و هر کس را می‌تواند درگیر کند. مسئولان و دستگاه‌ها همکاری لازم را با هم داشته باشند. مردم نیز باید همراهی کنند. اگر همکاری و مشارکت همه مسئولان و مردم نباشد، نمی‌تواند جلوی این ویروس را گرفت.
احمدی از عملکرد باشگاه‌های ورزشی و باغ‌های تفریحی رضایت نداشت و گفت: باشگاه‌های ورزشی و باغ‌های تفریحی علی رغم تذکرات متعدد، دستورالعمل‌های ستاد کرونا را رعایت نمی‌کنند و پشت درب‌های بسته فعالیت می‌کنند.
وی افزود: نانوایی‌ها ماسک استفاده نمی‌کنند و گزارش‌های متعددی در این حوزه داریم و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در صفوف نانوایی‌ها و بین کارگران نانوایی‌ها باعث خطرات زیادی را به دنبال خواهد داشت.
فرماندار شهرستان بویراحمد بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های ستاد کرونا تاکید کرد و گفت: ویروس کرونا خطرناک‌تر از هر زمان دیگر در حال شیوع و جان گرفتن هموطنان مان است، مردم از تجمع و حضور در مکان‌های تفریحی، قبرستان‌ها و...پرهیز کنند. رعایت فاصله گذاری اجتماعی و زدن ماسک الزامی است.
احمدی در بخش دیگری از صحبت‌هایش روز پزشک را تبریک گفت و اضافه کرد: آقای یزدان پناه مدیر شبکه بهداشت بویراحمد از مدیران توانمند و پزشکان با اخلاق استان هستند که این روز را به وی و همه پزشکان تبریک می گوئیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1