کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در ستاد کرونا شهرستان بویراحمد مطرح شد

وضعیت بحرانی و قرمز بویراحمد / فرماندار: اگر مردم بیمارستان شهید جلیل را ببینند، متوجه نهایت فاجعه کرونا می‌شوند

4 شهريور 1400 ساعت 10:44

 فرماندار بویراحمد گفت: باشگاه‌های ورزشی بیشترین آسیب را وارد می‌کنند و پست درب‌های بسته بدون توجه به دستورالعمل‌های کرونا فعالیت می‌کنند.


 فرماندار بویراحمد گفت: باشگاه‌های ورزشی بیشترین آسیب را وارد می‌کنند و پست درب‌های بسته بدون توجه به دستورالعمل‌های کرونا فعالیت می‌کنند.
به گزارش کبنا، صبح امروز (پنجشنبه 4 شهریورماه 1400) جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا شهرستان بویراحمد به ریاست مجید احمدی فرماندار این شهرستان بویراحمد و مدیران عضو این ستاد برگزار شد.
مجید احمدی فرماندار شهرستان بویراحمد در این نشست با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و همه شهیدان، اظهار داشت: مدیران باید در این هفته خدمات نظام اسلامی را به نحو احسن به مردم گزارش دهند و از ظرفیت رسانه‌ها استفاده کنند.
احمدی در ادامه با بیان اینکه وضعیت شهرستان به لحاظ بیماری کرونا قرمز است، اظهار داشت: نظارت‌ها خوب است و بازاریان رعایت لازم را دارند، هنوز تعدادی هستند که بیماری کرونا را جدی نمی‌گیرند که امیدواریم آنها هم این شرایط خطرناک و مرگ و میرها را متوجه باشند. مردم باید به هشدارهای جدی بهداشت و پزشکان توجه کنند.
وی گفت: مردم اگر شرایط وضعیت بیمارستان شهید جلیل یاسوج را ببینند، متوجه خواهند شد که چه خبر است و خودشان دیگر دست به کار می‌شوند و دیگران را امر به معروف و نهی از منکر می‌کنند.
فرماندار بویراحمد با بیان اینکه سلامت مردم برای ما اولویت است، اظهار داشت: لذا هر کسی که بخواهد با سهل انگاری و ندانم کاری سلامت مردم را به خطر بیندازد، برخورد قانونی صورت می‌گیرد.
وی افزود: شرایط جدید شیوع کرونا به صغیر و کبیر رحم نمی‌کند و هر کس را می‌تواند درگیر کند. مسئولان و دستگاه‌ها همکاری لازم را با هم داشته باشند. مردم نیز باید همراهی کنند. اگر همکاری و مشارکت همه مسئولان و مردم نباشد، نمی‌تواند جلوی این ویروس را گرفت.
احمدی از عملکرد باشگاه‌های ورزشی و باغ‌های تفریحی رضایت نداشت و گفت: باشگاه‌های ورزشی و باغ‌های تفریحی علی رغم تذکرات متعدد، دستورالعمل‌های ستاد کرونا را رعایت نمی‌کنند و پشت درب‌های بسته فعالیت می‌کنند.
وی افزود: نانوایی‌ها ماسک استفاده نمی‌کنند و گزارش‌های متعددی در این حوزه داریم و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در صفوف نانوایی‌ها و بین کارگران نانوایی‌ها باعث خطرات زیادی را به دنبال خواهد داشت.
فرماندار شهرستان بویراحمد بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های ستاد کرونا تاکید کرد و گفت: ویروس کرونا خطرناک‌تر از هر زمان دیگر در حال شیوع و جان گرفتن هموطنان مان است، مردم از تجمع و حضور در مکان‌های تفریحی، قبرستان‌ها و...پرهیز کنند. رعایت فاصله گذاری اجتماعی و زدن ماسک الزامی است.
احمدی در بخش دیگری از صحبت‌هایش روز پزشک را تبریک گفت و اضافه کرد: آقای یزدان پناه مدیر شبکه بهداشت بویراحمد از مدیران توانمند و پزشکان با اخلاق استان هستند که این روز را به وی و همه پزشکان تبریک می گوئیم.


کد مطلب: 438267

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/438267/2/وضعیت-بحرانی-قرمز-بویراحمد-فرماندار-اگر-مردم-بیمارستان-شهید-جلیل-ببینند-متوجه-نهایت-فاجعه-کرونا-می-شوند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1