تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب : ۴۳۷۹۲۷
کبنا گزارش می‌دهد

آئین بدرقه دو ورزشکار کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات توکیو / جهانبخش: زیرساخت‌های ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد گسترش می‌یابد / روشنفکر: ورزش قهرمانی در کهگیلویه و بویراحمد نیازمند حمایت دولت و بخش خصوصی است

۰
کبنا ؛آئین بدرقه دو ورزشکار کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقان پاراالمپیک توکیو با حضور حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مهدی روشنفکر و حجت الاسلام سید محمد موحد، مظلومی رئیس فدرلسیون نابینایان و کم بینایان، بهروز جهانبخش مدیر کل ورزش وحوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، شجاعی معاون توسعه ورزش و عباسی رئیس هیات نابینایان وکم بینایان استان کهگیلویه و بویراحمد در هتل شهر تهران برگزار شذ.
به گزارش کبنا، در این آئین بهروز جهانبخش مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه حمایت از ورزشکاران و قهرمان پروری از برنامه‌های اداره‌کل ورزش و جوانان استان می‌باشد، اظهار داشت: استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه ورزش استعدادهای فراوانی دارد و امیدوارم با برنامه‌ریزی‌های که صورت خواهد گرفت در این دولت زیرساخت‌های ورزشی استان کهگیلویه و بویراحمد را برای تقویت و گسترش ورزش قهرمانی و اعزام ورزشکاران به مسابقات جهانی فراهم کنیم.

ورزش قهرمانی در کهگیلویه و بویراحمد نیازمند حمایت دولت و بخش خصوصی است

در ادامه مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با تسلیت ایام شهادت امام حسین (ع)، بیان کرد: خیلی خوشحالم که در جمع عزیزان ورزشکاران هم استانی حضور دارم.
نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: امیدوارم آقایان پاکباز و پیروج در مسابقات توکیو خوش رنگ‌ترین مدال را کسب کنند و با دست پر به میهن برگردند.
نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، لنده، چرام و بهمئی در مجلس شورای اسلامی، گفت: منتظر درخشش ۲ ملی پوش ورزش معلولین کهگیلویه و بویراحمد در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۱ توکیو هستیم.
حجت الاسلام سید محمد موحد نیز در این آئین با تسلیت ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) گفت: امیدوارم همه ما پیروان مکتب عاشورا باشیم.
نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: علی رغم اینکه در مرکز نشست‌های کمیسیون با وزرای پیشنهادی کابینه ادامه دارد دیدار شما عزیزان آنقدر ارزشمند بود که در این جمع حضور پیدا کردیم.
وی تصریح کرد: ضمن تبریک به همه عزیزان که موفق به کسب سهمیه پارالمپیک شدند به ویژه آقایان پاکباز و پیروج امیدوارم با توکل بر خدا در مسابقات پیش رو نیز موفق باشند و دست به افتخارآفرینی بزنند.
حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار با تسلیت ایام شهادت امام حسین (ع)، عنوان کرد: ورزش استان مفتخر است که در یک رویداد بین المللی حضور دارد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: المپیک و پارالمپیک ویترین ورزش جهان هستند و هر چهار سال یکبار نخبگان ورزشی جهان در آن حضور پیدا می‌کنند.
وی عنوان کرد: اگر بدشانسی‌ها نبود سر کارخانم جهانفکریان هم در المپیک شرکت می‌کرد ولی متاسفانه شرایط با ایشان یار نبود و دستشان را به تیغ جراحان سپرده بودند.
نماینده عالی دولت در استان، تصریح کرد: کهگیلویه و بویراحمد از ظرفیت‌های بسیار مناسبی در تمامی رشته‌های ورزشی برخوردار است و روحیه شجاعت و غیرت مندی این ظرفیت را چند بار کرده است.
کلانتری، گفت: امیدوارم تمامی کاروان پارالمپیک جمهوری اسلامی ایران با دست پر به کشور باز گردد و در کنار آن هم آروزی موفقیت برای ورزشکاران استان در پارالمپیک توکیو دارم.
محمدرضا مظلومی رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان نیز در این دیدار با قدردانی از حضور نمایندگان استان و استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: امیدوارم در استان کهگیلویه و بویراحمد به این عزیزان توجه ویژه شود.
وی در ارزیابی از وضعیت ورزشکاران اعزامی به توکیو گفت: در این دوره ورزشکاران از نظر آمادگی بدنی و روحی شرایط بسیار خوبی دارند و امیدوارم به خوبی در این مسابقات حاضر شوند.
لازم به ذکر است سامان پاکباز در پرتاب وزنه و علی پیروج در پرتاب نیزه ورزشکاران هم استانی هستند که در پارالمپیک توکیو حضور دارند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در این آئین هدایایی را به این دو ورزشکار تقدیم کرد و گفت: بعد از برگشت از مسابقات و کسب مدال، مبلغ قابل قبولی به آنها اهداء خواهد شد. همچنین استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جبار کیانی رئیس اتاق بازرگانی یاسوج هدایایی را به این ورزشکاران تقدیم کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما

امین
Iran, Islamic Republic of
با آرزوی موفقیت برای همه ورزشکاران وطن در این مسابقات بین المللی
Iran, Islamic Republic of
سالی که خوشش است ازبهارش پیداست باورودآقای جهانبخش افتخارات ورزشی امیدبخش است خداقوت دکترجهانبخش روسفیدمان کردید
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1