کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

آئین بدرقه دو ورزشکار کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات توکیو ( + تصاویر )

26 مرداد 1400 ساعت 11:15

آئین بدرقه دو ورزشکار کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقان پاراالمپیک توکیو با حضور حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مهدی روشنفکر و حجت الاسلام سید محمد موحد، مظلومی رئیس فدرلسیون نابینایان و کم بینایان، بهروز جهانبخش مدیر کل ورزش وحوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، شجاعی معاون توسعه ورزش و عباسی رئیس هیات نابینایان وکم بینایان استان کهگیلویه و بویراحمد در هتل شهر تهران برگزار شذ.


آئین بدرقه دو ورزشکار کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقان پاراالمپیک توکیو با حضور حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مهدی روشنفکر و حجت الاسلام سید محمد موحد، مظلومی رئیس فدرلسیون نابینایان و کم بینایان، بهروز جهانبخش مدیر کل ورزش وحوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، شجاعی معاون توسعه ورزش و عباسی رئیس هیات نابینایان وکم بینایان استان کهگیلویه و بویراحمد در هتل شهر تهران برگزار شذ.
به گزارش کبنا، در این آئین بهروز جهانبخش مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه حمایت از ورزشکاران و قهرمان پروری از برنامه‌های اداره‌کل ورزش و جوانان استان می‌باشد، اظهار داشت: استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه ورزش استعدادهای فراوانی دارد و امیدوارم با برنامه‌ریزی‌های که صورت خواهد گرفت در این دولت زیرساخت‌های ورزشی استان کهگیلویه و بویراحمد را برای تقویت و گسترش ورزش قهرمانی و اعزام ورزشکاران به مسابقات جهانی فراهم کنیم.

ورزش قهرمانی در کهگیلویه و بویراحمد نیازمند حمایت دولت و بخش خصوصی است

در ادامه مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با تسلیت ایام شهادت امام حسین (ع)، بیان کرد: خیلی خوشحالم که در جمع عزیزان ورزشکاران هم استانی حضور دارم.
نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: امیدوارم آقایان پاکباز و پیروج در مسابقات توکیو خوش رنگ‌ترین مدال را کسب کنند و با دست پر به میهن برگردند.
نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، لنده، چرام و بهمئی در مجلس شورای اسلامی، گفت: منتظر درخشش ۲ ملی پوش ورزش معلولین کهگیلویه و بویراحمد در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۱ توکیو هستیم.
حجت الاسلام سید محمد موحد نیز در این آئین با تسلیت ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) گفت: امیدوارم همه ما پیروان مکتب عاشورا باشیم.
نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: علی رغم اینکه در مرکز نشست‌های کمیسیون با وزرای پیشنهادی کابینه ادامه دارد دیدار شما عزیزان آنقدر ارزشمند بود که در این جمع حضور پیدا کردیم.
وی تصریح کرد: ضمن تبریک به همه عزیزان که موفق به کسب سهمیه پارالمپیک شدند به ویژه آقایان پاکباز و پیروج امیدوارم با توکل بر خدا در مسابقات پیش رو نیز موفق باشند و دست به افتخارآفرینی بزنند.
حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار با تسلیت ایام شهادت امام حسین (ع)، عنوان کرد: ورزش استان مفتخر است که در یک رویداد بین المللی حضور دارد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: المپیک و پارالمپیک ویترین ورزش جهان هستند و هر چهار سال یکبار نخبگان ورزشی جهان در آن حضور پیدا می‌کنند.
وی عنوان کرد: اگر بدشانسی‌ها نبود سر کارخانم جهانفکریان هم در المپیک شرکت می‌کرد ولی متاسفانه شرایط با ایشان یار نبود و دستشان را به تیغ جراحان سپرده بودند.
نماینده عالی دولت در استان، تصریح کرد: کهگیلویه و بویراحمد از ظرفیت‌های بسیار مناسبی در تمامی رشته‌های ورزشی برخوردار است و روحیه شجاعت و غیرت مندی این ظرفیت را چند بار کرده است.
کلانتری، گفت: امیدوارم تمامی کاروان پارالمپیک جمهوری اسلامی ایران با دست پر به کشور باز گردد و در کنار آن هم آروزی موفقیت برای ورزشکاران استان در پارالمپیک توکیو دارم.
محمدرضا مظلومی رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان نیز در این دیدار با قدردانی از حضور نمایندگان استان و استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: امیدوارم در استان کهگیلویه و بویراحمد به این عزیزان توجه ویژه شود.
وی در ارزیابی از وضعیت ورزشکاران اعزامی به توکیو گفت: در این دوره ورزشکاران از نظر آمادگی بدنی و روحی شرایط بسیار خوبی دارند و امیدوارم به خوبی در این مسابقات حاضر شوند.
لازم به ذکر است سامان پاکباز در پرتاب وزنه و علی پیروج در پرتاب نیزه ورزشکاران هم استانی هستند که در پارالمپیک توکیو حضور دارند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در این آئین هدایایی را به این دو ورزشکار تقدیم کرد و گفت: بعد از برگشت از مسابقات و کسب مدال، مبلغ قابل قبولی به آنها اهداء خواهد شد. همچنین استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جبار کیانی رئیس اتاق بازرگانی یاسوج هدایایی را به این ورزشکاران تقدیم کردند.


کد مطلب: 437927

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/437927/2/آئین-بدرقه-دو-ورزشکار-کهگیلویه-بویراحمدی-مسابقات-توکیو-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1