تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۰۷
کد مطلب : ۴۳۷۸۱۲
مدیر عامل تعاونی فراگیر موگرمون و توسعه گر اقتصاد شهری و روستایی

برگزاری کارگاه آموزش تخصصی اطفای حریق با حضور استاد بهمن ایزدی برای اولین بار در شهرستان لنده+تصاویر

۰
کبنا ؛
به گزارش کبنا از لنده؛  علی نیک بخت گفت: کارگاه آموزش تخصصی اطفای حریق یکی از برنامه های پروژه برپای قرق محلی و کاشت درخت بلوط و گیاهان دارویی کوه سیاه می باشد که توسط تعاونی فراگیر اتحاد مردمی موگرمون و با حمایت مالی دفتر کمک های کوچک تسهیلات محیط‌زیست جهانی سازمان ملل متحد در تهران (SGP) و همکاری اداره منابع طبیعی لنده و مشارکت بنیاد علوی برای اولین بار در شهرستان لنده برگزار گردید.
این کارگاه یک روزه با هدف توانمند سازی و توان افزایی، تجهیز و سازماندهی گروه های مردمی NGO ها فعال و آموزش تئوری و عملی اطفائ حریق در مراتع با شرکت ۳۰ نفر و با همکاری اساتید برجسته کشوری و فعالان عرصه محیط زیستی جهانی جناب مهندس بهمن ایزدی و همکارانشان برگزار گردید. همچنین در این کارگاه ضمن تجزیه و تحلیل عوامل و چالش های آتش سوزی در جنگل های زاگرس، تحویل امانی ۴دستکاه دمنده خریداری شده با حمایت بنیاد علوی و رایزنی اداره منابع طبیعی شهرستان لنده و تعاونی موگرمون، به چهار نفر از شرکت کنندگان فعال در آتش سوزی های سال قبل و اهدای ۲۵ جفت کفش کوهنوردی به شرکت کنندگان جهت دسترسی به امکانات اولیه و تسریع در خاموش کردن آتش سوزی ها و حوادث احتمالی انجام گرفت.
در این کارگاه آموزشی مهندس محمدی رئیس اداره منابع طبیعی لنده ضمن تشکر از حمایت های محیط‌زیست جهان و تعاونی فراگیر موگرمون، حضور و همکاری فعال جوامع محلی با اداره منابع طبیعی را نشان از فرهیختگی و دغدغه مند بودن مردم شهرستان لنده دانستند و ابراز امیدواری کردند که در آینده نزدیک شاهد پیشرفت و توسعه همه جانبه در این شهرستان باشیم.
در ادامه با حضور مهندس ایزدی و همکارنشان و مهندس محمدی، از طرح های کشت درخت بلوط و گیاهان دارویی کوه سیاه و قرق الگن بازدید بعمل آمد.
نام شما

آدرس ايميل شما

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1