کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیر عامل تعاونی فراگیر موگرمون و توسعه گر اقتصاد شهری و روستایی

برگزاری کارگاه آموزش تخصصی اطفای حریق با حضور استاد بهمن ایزدی برای اولین بار در شهرستان لنده+تصاویر

21 مرداد 1400 ساعت 22:07

مدیر عامل تعاونی فراگیر موگرمون و توسعه گر اقتصاد شهری و روستایی شهرستان لنده از برگزاری کارگاه آموزش تخصصی اطفای حریق با حضور استاد بهمن ایزدی برای اولین بار در شهرستان خبرداد.



به گزارش کبنا از لنده؛  علی نیک بخت گفت: کارگاه آموزش تخصصی اطفای حریق یکی از برنامه های پروژه برپای قرق محلی و کاشت درخت بلوط و گیاهان دارویی کوه سیاه می باشد که توسط تعاونی فراگیر اتحاد مردمی موگرمون و با حمایت مالی دفتر کمک های کوچک تسهیلات محیط‌زیست جهانی سازمان ملل متحد در تهران (SGP) و همکاری اداره منابع طبیعی لنده و مشارکت بنیاد علوی برای اولین بار در شهرستان لنده برگزار گردید.
این کارگاه یک روزه با هدف توانمند سازی و توان افزایی، تجهیز و سازماندهی گروه های مردمی NGO ها فعال و آموزش تئوری و عملی اطفائ حریق در مراتع با شرکت ۳۰ نفر و با همکاری اساتید برجسته کشوری و فعالان عرصه محیط زیستی جهانی جناب مهندس بهمن ایزدی و همکارانشان برگزار گردید. همچنین در این کارگاه ضمن تجزیه و تحلیل عوامل و چالش های آتش سوزی در جنگل های زاگرس، تحویل امانی ۴دستکاه دمنده خریداری شده با حمایت بنیاد علوی و رایزنی اداره منابع طبیعی شهرستان لنده و تعاونی موگرمون، به چهار نفر از شرکت کنندگان فعال در آتش سوزی های سال قبل و اهدای ۲۵ جفت کفش کوهنوردی به شرکت کنندگان جهت دسترسی به امکانات اولیه و تسریع در خاموش کردن آتش سوزی ها و حوادث احتمالی انجام گرفت.
در این کارگاه آموزشی مهندس محمدی رئیس اداره منابع طبیعی لنده ضمن تشکر از حمایت های محیط‌زیست جهان و تعاونی فراگیر موگرمون، حضور و همکاری فعال جوامع محلی با اداره منابع طبیعی را نشان از فرهیختگی و دغدغه مند بودن مردم شهرستان لنده دانستند و ابراز امیدواری کردند که در آینده نزدیک شاهد پیشرفت و توسعه همه جانبه در این شهرستان باشیم.
در ادامه با حضور مهندس ایزدی و همکارنشان و مهندس محمدی، از طرح های کشت درخت بلوط و گیاهان دارویی کوه سیاه و قرق الگن بازدید بعمل آمد.


کد مطلب: 437812

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/437812/2/برگزاری-کارگاه-آموزش-تخصصی-اطفای-حریق-حضور-استاد-بهمن-ایزدی-اولین-بار-شهرستان-لنده-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1