تاریخ انتشار
جمعه ۸ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۳۶
کد مطلب : ۴۳۷۳۱۲
در جمع مردم مارگون و زیلایی مطرح شد

روشنفکر: با طرح صیانت از فضای مجازی مخالفم / محرومیت ۴۲ ساله را نمی‌توان یک شبه جبران کرد، مطالبه گر باشید ولی فرصت خدمت بدهید / روشنفکر: ناراحتم، از روی ضعف نمی‌گویم، دنبال تسویه حساب نباشید، کارنامه‌تان برای مردم مشخص است

۵
کبنا ؛نشست هم‌اندیشی اقشار مختلف شهرستان مارگون شامل روستاهای این شهرستان و بخش زیلایی با نماینده مردم مرکز استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
به گزارش کبنا، مهدی روشنفکر در این نشست که با دستور کار انتخاب نمایندگان مناطق جهت ارتباط و پیگیری مسائل و مشکلات صورت گرفت، گفت: یک سال و اندی از حضور در بین مردم محروم شدیم، اگرچه دلسوزانه و به سبب رعایت سلامتی و احوال مردم بود، بنابه سفارشات بهداشتی جهت امنیت جانی مردم از هرگونه تجمعی خودداری کردیم.
وی افزود: بسیاری از عزیزانی که در این جمع حضور دارند می‌دانند که حیات ما در حضور بین مردم است اما از این لحاظ که نخواستیم به تبع گردهمایی‌ها کسی درگیر این بیماری خطرناک شود از حضور در هرگونه تجمعاتی خودداری کردیم اما هیچ وقت در حاشیه امن و بیکار ننشستیم و همواره پای کار بودیم.
روشنفکر اذعان داشت: اگر محدودیت‌های قانونی و بهداشتی اجازه نداد اما معنایش این نبود که رفتیم جایی نشستیم و مردم را فراموش کردیم، خداوند بزرگ را شاهد می‌گیریم که در این مدت توانستیم بعد از ۴۲ سال از عمر پربرکت انقلاب و نظام بودجه ریزی و احذ اعتبارات نسبت به سال گذشته بیش از ۲۰۰ درصد رشد داشته و به کمک مسئولان تلاشگر استان از جمله استاندار و سایر مسئولان بودجه کلانی اخذ کنیم.
نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بنا بر اصلاح محلی خودمان "سربار بودجه از بن بار آن بیشتر بود"، از جمله آن یکصد میلیارد تومان بودجه گازرسانی به زیلایی بود که اصلاً در بودجه گنجانده نشده و اضافه بر بودجه استانی اخذ شد، همچنین در مورد سد چهاره که کمتر از یکصد روز پروانه و جواز آن را اخذ کردیم و بیش از ۵۰ میلیارد برای آن لحاظ شد.
وی با اشاره به سد تنگ سرخ افزود: در رابطه با سد تنگ سرخ که از سال ۷۴ کار مطالعاتی آن شروع شد، هنوز مجوزش نهایی نشده، گرچه در سال گذشته قبل از ورود بنده به مجلس کمتر از ۲۰ درصد رشد داشت و در طول ۱۱ سال تنها ۲۴ میلیارد به آن اختصاص یافت ولی در همین یکسال و اندی حاصل تلاش‌های مداوم اخذ ۲۳۰ میلیارد تومان منظور شد که در نتیجه ۴۰ درصد رشد کرد.

بیشتر بخوانید:

هدایتخواه: اجازه نمی‌دهیم در هیچ سطحی از مدیران ناصالح، غیرانقلابی، ناکارآمد و فاسد استفاده شود / جوانان این را مطالبه‌گری کنند / با هیچ کس اختلاف و دعوا نداریم جزء بر سر معیارها و ارزش‌ها / خیال برخی راحت در استان کهگیلویه و بویراحمد هیچ پست و مقامی نمی‌گیرم / در تمام دوره‌ها با زور و اجبار وارد صحنه انتخابات مجلس شدم


پدرخواندگی در هر حوزه‌ای رویه‌ای منسوخ است / جوانان پای کار باشند تا همیشه پدرسالارهای سیاسی تصمیم نگیرند / بخش اعظمی از جوانان در کهگیلویه و بویراحمد زمینه ظهور و بروز ندارند / در توزیع پروژه‌ها در مناطق سلیقه‌ای عمل نشده است

روشنفکر در همین باره اضافه کرد: اگر چه حرف و حدیث‌ها درباره این سد بسیار است ولی باید بپذیریم خدمتی است که نظام برای مردم استان هزینه کرده و طی رایزنی‌ها با نماینده شیراز برای برداشت و تخصیص آب در حوزه‌های کشاورزی، صنعت و آب شرب اتمام حجت کردیم.
وی تصریح کرد: قبل از ما نیز مشخص کرده بودند برخی از این موارد را ولی جهت هماهنگی‌های بیشتر مذاکراتی داشتیم.
روشنفکر با اشاره به اعتبارات شهرستان مارگون ادامه داد: در این مدت ۴ برابر اعتبارات سال گذشته برای شهرستان مارگون بودجه مصوب شد درحالیکه سال گذشته کمتر از ۷ میلیارد مصوب شده بود و این منهای اعتبارات محرومیت زدایی است که بیش از ۴۹۵ میلیارد برای اولین بار در نظام بودجه نویسی طی عمر نظام جمهوری اسلامی در همین کمیسیون تلفیق مصوب کردیم و سایر موارد طی هفته‌های آینده در حوزه‌های آب و راه که از اولویت‌های کاری هستند، به استحضار مردم خواهد رسید.
روشنفکر خاطرنشان کرد: مردم ما اگرچه ۴۰ و اندی سال سختی و مرارت کشیدند، محرومیت‌های زیادی دیده و تحمل کردند اما باید شاکر نظام جمهوری اسلامی و اغلب نمایندگان دلسوز و خادمی باشند که کار پاک کردند و خدماتی را ارائه دادند ولی باید یادآور شوم که استعدادها، استحقاق و ظرفیت‌های این استان به ویژه مارگون بیشتر از این موارد بود.
وی اضافه کرد: کم مهری‌های زیادی صورت گرفت، زیرساخت‌ها آماده نیست، همان زیرساخت‌هایی که باید ۴۲ سال پیش اندیشیده می‌شد و تنش‌های آبی امروز حاصل همان بی مهری‌هاست، لذا نمی‌توان انتظار داشت راه صدساله را یک شبه رفت و کمبودهای ۴۲ ساله را سریع جبران کرد، با اینحال حقتان است مطالبه‌گری کنید اما به ما نیز فرصت بدهید.
نماینده مردم مرکز استان در مجلس افزود: شهرستان مارگون کلکسیونی از همه ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و پتانسیل‌ها را دارد که در کنار محرومیت‌های زیاد، زمینه توسعه نیز مهیا می‌باشد، لذا این شهرستان باید به مهد خدمت‌رسانی و تحول تبدیل شود.
وی با ابراز ناراحتی از برخی سنگ اندازی‌ها گفت: ناراحتم و ضمن تشکر از خدمتگزارانی که آمدند و تلاش کردند، اما آنهایی که با شعارهای زیبا اما توخالی آمدند و جایگاههایی را اشغال کردند و مردم را خسته کردند و خودشان هم هنوز خسته نشده‌اند، دست بردار نیستند و از آنها ناراحتم، از جانب خودم و به نمایندگی از مردم به آنها می گویم که دست بردارید تا از ریل توسعه خارج نشویم.
وی خطاب به برخی تمامیت خواهان عنوان کرد: دنبال تسویه حساب نباشید زیرا کارنامه شما برای مردم مشخص است، بیایید دست به دست هم دهیم و برای استانی آباد تلاش کنیم، اگر چه این خواسته از سر ضعف بنده نیست بلکه به علت تمامیت خواهی خواص، دردسر ساز است که به دنبال گذاشتن چوب لای چرخ توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد هستند.
روشنفکر تاکید کرد: با خود عهد بسته‌ام در این مجلس انقلابی باشم اما نه انقلابی جعلی، بدلی و پفکی، دنبال این هستم که در رفتار، کردار، گفتار و حتی در عمل انقلابی باشم و حتی بعد از دوران خدمت نیز بنابه فرمایش مقام معظم رهبری بر اساس شاخص‌های ایشان به عنوان فرد انقلابی خدمت کنم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن ابراز گلایه از برخی رسانه‌ها گفت: برخی رسانه‌ها متاسفانه در بحث پیش نویس طرح صیانت از فضای مجازی ادعا کردند روشنفکر یکی از امضاکنندگان طرح بوده، اما طی مکاتبه با هیئت رئیسه این ادعای کذب مشخص شد، طی روزهای اخیر مجدد توسط برخی رسانه‌ها این بحث باز شد درحالیکه واقعیت ندارد، خطاب به این بزرگواران عرض می‌کنم چرا برخی اوقات فضا را مسموم می‌کنید و با سم پاشی اذهان عمومی را به سمتی می‌برید که بدبینی ایجاد شود؟
وی خاطرنشان کرد: این بحث سوخته و تکراری را بارها تکرار کردید درحالیکه اولویت بنده و خیلی از نمایندگان نگاه به معیشت و اشتغال مردم است و به چنین مواردی بها نمی‌دهم، نگاهم به سفره مردمی است که با برخی تنگ نظری‌ها هر روز کوچک‌تر و کمرنگ‌تر می‌شود و تأکید می‌کنم با هر طرح و لایحه‌ای که سفره مردم را کوچک‌تر و کمرنگ‌تر کند، مخالف هستم.
نام شما

آدرس ايميل شما

رضا
Romania
تاروشنفکرهاهستن نهضت ادامه دازد...
مرتضوی
Iran, Islamic Republic of
کدام نهضت برادر من؟ سواد آموزی!! اون رو باید توی ااموزش و پرورش دنبالش بگردی. اینجا گیر نیاد
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
جمع کنید با این نهضت نهضت کردن و ندا ندا کردن.
مردم بدبجت شدن این هنوز ندای وحدت ندای وحدت می کنه.
بس دیگه
Iran, Islamic Republic of
من از صیانت دفاع نمی کنم،بهتر نیست واتساب چواب گوی مردم باشد واصل صیانت یعنی این مبحث
آها
Iran, Islamic Republic of
تمام حرفلش تکرارحرفهای جلسات دنا وپاتاوه ولوداب هست
معلومه نوشتندبهش دادند و حفظ کرده و
هیچی ازخودش نداره
جوانان مطالبه گر
Iran, Islamic Republic of
والا من در عجبم از حرفهای صدمن یه غاز
بی شک ضعیف ترین نماینده تاریخ ادوار مجلس استان اقای روشنفکر هستند
جناب روشنفکر تو فکر میکنی . برای خودت ترک تازی میکنی

بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
فک کنم آقای روشنفکر شعارشان این بود که نماینده بشوند و مستقیم خودشان با مردم در ارتباط باشند نه اینکه برای دیدنشان و ارتباط با ایشون مردم به همچین واسطه هایی متوسل بشوند ! پس نکته ای ک اینجا حائز اهمیت هست این است ک ایشان شعار اصلی خود و ارتباط با قشر ضعیف و مستضعف جامعه را فراموش کردند و همون افراد صاحب منصب و صاحب نفوذ قبلی را باز برای خود انتخاب کردند و به مسیر اشتباهی با این کارشان قدم گذاشتند ! یاد شیر ناصرالدین شاه افتادم که گفتند علی حضرت نگهبان هر روز دارد یک ران از سهمیه گوشت شیر را می‌خورد و شاه قاجار همینجور برای هر کدام نگهبان گذاشت و گذاشت تا اینکه در نهایت همه گوشت نگهبانان خوردند و چیزی که گیر شیر اومد گرسنگی و درنهایت مرگ بود ! آقااااای نماینده رک مستقیم و با صراحت تمام بهت میگیم این افرادی که شما دارین میچینید برای ارتباط با خووود ما ذره ای نه این افراد و نه این روش را قبول نداریم ! در نهایت باز عرض میکنم آنچه که شرط عقل بود ما گفتیم خواه ...... السلام علیکم و رحمت الله
ممنون از سایت کبنا .
Iran, Islamic Republic of
اولا درخصوص اعتبار امسال خود شما هم میدانید کسری امسال400هزار میلیارد تومانه واین یک تله بود که توسط دولت برای دولت بعد گذاشه شده لذا تخصیص مهمه که خبری ازین پولها نیست پس بدانید مردم اگاه هستن د وما ازهمین حالا دنبال بهونه میگردید که نمیزارن کار کنیم سوما هم خودت میدانی هم اون دونماینده دیگه که هدایتعخواه اگه بخواد از قدرت ونفوذش استفاده کنه شما هی چکاره هستن
داشاب
Iran, Islamic Republic of
واقعا همان گونه که در تبلیغات اعلام کردی نماینده انقلابی و فراجناحی و دلسوز محرومان ومستضعفان بوده ای وتا زمانی که این گونه عمل کنی امثال هدایت خواه هرگز نمی توانند خللی در اراده وفکر مردم ایجادنمایند
Iran, Islamic Republic of
دوست گرامی متاسفانه آقای روشنفکر مدتهاست برای خود دشمن فرضی درست کرده اند و مدت زیادی از وقت خود را صرف مبارزه با این دشمن فرضی کرده اند.
افرادی که مد نظر ایشان هستند مدت هاست که به کارخود مشغولند و به ایشان نظری ندارند.
امیدوارم آقای روشنفکر به دنبال پوشاندن ضعف های خود پشت دیوار این دشمن های خیالی نباشند.
خداوند به همه خدخدمتگذارن خصوصا ایشان توفیق خدمت خالصانه بدهند.
Iran, Islamic Republic of
از کدام فراجناهی صحبت می نمایی در صورتی که رانت ها شروع شده وبی داد می کند
کهلی
Iran, Islamic Republic of
چی شده،فروغی دید احمدی کیش نشسته رفت پهلوش نشست،،خخخخخ
مارگون
Iran, Islamic Republic of
همه میدونن .که همیشه ارزوشه در کنار دکتر فروغی بشینه
کربلایی کریم
Iran, Islamic Republic of
اسم دکتر فروغی رو کنار هر کسی نیار/ با روشنفکر نبود هیچوقت برای خودنمایی بدون دعوت میاد تو جلسات خخخخخخخ
واقعیت
Iran, Islamic Republic of
این دو نفر باهم برادرند شاید اختلافی داشته باشند اما در نهایت برادرند شما نمیخواد دعوا کنید
Iran, Islamic Republic of
سد تنگ سرخ یه فاجعه با بار خواهد اورد، نماینده های لرستان که مخالف سد دز بودن الان پشیمان شدن وای به حال نماینده های ما که افتخار هم میکنن به سدی که اولین نتیجه اش نابودی طبیعت استان و بویراحمد هست. باید به تاریخ پاسخ بدهید. خواهید دید که این اب رو به کجاها انتقال خواهند داد.
Iran, Islamic Republic of
سلام جناب دکتر دوست قدیمی انسان خیلی خوبی هستی ولی توان نماینده همه مردم را نداری نماینده قشر خاصی هستی مشاوران بهت آدرس غلط میدن عملکرد یکسال واندی جنابعالی و بخصوص مدیران ونورچشمیهای ضعیف
باعث نگرانی و یاس وناامیدی مردم شده تورا خدا کمتر شعار بدین وبیشتر به فکر خدمت به همه باشین نه فقط یه عده خاص.
با احترام دوستدار جنابعالی
Iran, Islamic Republic of
بهتره به جای اینکه پیگیر سد تنگ سرخ باشی که سودی به حال ما ندره پیگیری موضوع راه آهن و بقیه چیزا دیگه باشی. موضوع سد تنگ سرخ رو بسپار به زاکانی جون و بقیه نماینده هایی که قراره شهرهاشون از این طرح ذینفع بشن
علی
Romania
کبنا تو بودی که میگفتی دکتر روشنفکر موافق این طرح هست ،الان چرا تو تیترت سانسور میکنی مطلب رو
Iran, Islamic Republic of
خودتان این ۴۲ سالی ک در هر جایی می نشینید چکار کردید
چرا خدمات نظام را نادیده می گیرید

شما ک مسئولیت های مختلفی داشتید چرا کم کاری کردید
مردم را ب سمت طایفه گری عمیق سوق می دهید
وقتی در لوداب و مارگون بحث طایفه گری می کنید یقینا روزی یقه خودتان را خواهد گرفت
همه امدند و رفتند اما انقلاب همیشه خواهد ماند
حسن
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت مخاطبین عزیز مردم ازنمایندگان عمل میخواهند نه شعا رکه ۸سال دولت روحانی باشعاروانداختن ضعف وعدم کارایی خود به گردن دیگران ،پدرمردم رادرآوردند انقلابیگری شماهم درزورزدنتان دردخالت درانتصابات درادارات برای خودتان اظهرمن شمس است پیشنهادمیکنم با مردم صادق باشید دم خروس خیلی زودبیرون خواهد زد شعارراتمام کنید ‌ازمحضرخداومردم پوزش بطلبید وبیش ازخودتان را خسرالدنیا والاخره نکنید توان ووزن شما اندازه مسئولیتی که ادعای توانمندیش راداشتید نیست کوتاه بیایید که خدارانمیشود ونمیتوان گول زد خداوند عاقبت همه ماراختم به خیر کند مولادعلی میفرمایند حب دنیاراس کل خطیئه هوشیارباشیم
Iran, Islamic Republic of
کی گفته اینا را بگی باباجون!!!
ما گفته بودیم جنابعالی اینکاره نیستی اما فکر نمیکردیم خیلی زود دنبال بهانه بگردی !
قایمی اصل
Iran, Islamic Republic of
فکر کنم این شعر: عزیزم کجایی دقیقا کجایی برای اقای روشنفکر خوانده شده!!
بابا قدرت نداری نماینده نمیشدی؟ هر روز یه بهانه. هر روز یه جنگ و دعوا! اقای هدایت خواه نماینده نیست ولی ببین چه جوری برای این استان وضع تعیین می کنه! برادر من شاهکارت چی بوده فقط چندتا مدیر عوض کردی که یکی از یکی بدتر بوده! با این اوضاع بعید میدونم این 2 سال دیگه دوام بیاری
قائمی
Iran, Islamic Republic of
اگه بنده واقعی هستم پس جان ناقابلم را در راه سردار ندای وحدت تقدیم میکنم...محض اطلاع کبنا
Iran, Islamic Republic of
اخی دلم برات سوخت. نکن برادر من زن و بچه داری فردا اونها یتیم میشن.
ندای وحدتت این دوساله ر؟؟؟؟؟؟؟ده
جمع کن
پاسخ به عنوان جعلی
Romania
تویی که با عنوان جعلی کامنت می ذاری معلومه خیلی داری میسوزی؟ برو همونجا را آب بریز تا خنک شی!!!😂😂😂😂
روشنفکر با هیاهوهای تو و اربابان پوشالیت که مردودین و مترودین مردم هستید از صحنه به در نمیشه.
اخه شماها همچیتون جعلی ، و ریاست حتی کامنت گذاشتنتون 👺👺👺
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
توی این دنیا فقط یه قایمی اصل اصل وجود داره اون هم تویی؟اونهایی که توی سپیدار هستند و اونهایی که میمند هستند .
Iran, Islamic Republic of
به مدیرهای که انتخاب کردی نگاه کن بعد همه چیز دستت میاد که چرا اوضاع اینقدر خراب شده جناب نماینده! نمایندگی قدرت سیاسی و کلامی می خواهد شما ندارید و هر چه زور بزنید هم بدست نمی آوردید.
ارامش پور
Iran, Islamic Republic of
نماینده محترم شما یا این کامنت های که مردم میزارن رو نمیخوانید یا اینکه می بینید و برای شما ارزش ندارند. یه مدیر کل شما کذاشتید امور عشایر و چند روز پیش یه صحبت کرده و اینجا نوشته شده حالا برو کامنت های زیرش رو بخوان// مردم از تک تک مدیرهایی که گذاشتی ناراضی هستند.
خسته نباشی برادر خدا قوت قهرمان
Iran, Islamic Republic of
جناب/ شما و 20 نفر بودید که با رانت و نفوذ و پارتی بازی اومدید در اداره امور عشایر سر کار و بدستور اداره کل بازرسی و مراجع قضایی از کار اخراج شده اند و اون کامنت هایی که اشاره کردید کار جنابعالی و اقوامت بود که همگی در فاصله 4 دقیقه از هم نوشته شده بودند. به هر حال عدالت باید اجرا شود و دیگه اون دوران گذشت که به بعضی از مناطق بویراحمد ظلم می کردید و انها را نادیده می گرفتید
Iran, Islamic Republic of
این کامنت جناب.هست. من در اداره بودم و هنگام تایپ ایشان را دیدم. از وقتی امده امور عشایر کاری غیر از این نداره. فقط توی سایت های مختلف اخبار می خوانه و کامنت میزاره
Iran, Islamic Republic of
سلام خدمت خدمتگزاران مردم،واقعا ناراضیند، دولت ندای وحدت دوام ندارد ،مدیران نالایق ،قولهای تکراری،وعده های پوشالی.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
اگر نه ای دو جمله بی چه داشتی بگی اصلا از عملکرد بگو اعداد و ارقامی که مردم خروجی نبینند..
Iran, Islamic Republic of
همین آلان شکست دردوربعدی نمایان شده وازحرف هاش معلومه که قادر به حل مشکلات مخصوصا اشتغال که خواست اکثریت مردم است نیست
Iran, Islamic Republic of
در شهرستان بویراحمد که ما زندگی می کنیم ..که متاسفانه به خاطر شعار زیبایشان چند دوره ای هم از آنها حمایت کردم چیزی جز رفع و حذف نمایشی استان و شهرستان از مناطق محروم و قیچی کردن اعتبارات مربوطه چیزی ندیدیم پیشرفتی هم نبوده یه روال معمول که حتی با نداشتن نماینده در مجلس هم طی می شد، نه کار فوق العاده ای برای اشتغال ، نه طرح و برنامه مشخصی برای توسعه و پیشرفت و ....... و نه حتی عمل به شعارهای خودشان در انتخاب مدیران توانمند و پاکدست
این حنا دیگر رنگی برای مردم ندارد روشنفکر اگر کار برجسته ای نکرده بعلت ورشکستگی دولت و تحریم کشور و .... بوده ولی ادعا و شعار هم نمی دهد مردمی و خاکی ، بگذارید روی درد دلمان بنشینیم لطفا
Iran, Islamic Republic of
عزیزان روشنفکر هفتاد هزار رای داره و دور بعد با رشد جمعیت زیاد بویراحمد سفلی این عدد به یکصد هزار نفر میرسه پس خودتونه خسته نکنید
Iran, Islamic Republic of
رشد جمعیت ۳۰ درصدی...
Iran, Islamic Republic of
ها
Iran, Islamic Republic of
بوی وحشت بشدت میاد//خدایابه خیربگذره؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
فعلا اتحاد بویراحمد ودشمن فرضی که تو را بزرگ کرده ،وای بر این زمانه ودنیای بی وفا
حوزه سر رود بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای روشنفکر
زمانی که به عنوان کاندیدا وارد عرصه انتخابات شدید شعارها و سخنرانی های شما حول محور و یکپارچگی و دفاع از حقوق عامه مردم حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا و مارگون بود.
از زمانی که در طول این دو سال وارد مجلس شده اید نشان دادید که دیدگاه و منش و رفتار شما کاملاً طایفه گرایانه است
شما هیچ باور و اعتقادی به استفاده از نیروها و متخصصان و افراد توانمند سایر نقاط خارج از طایفه و افراد فامیل خود ندارید
انتصابات شما ۱۰۰% طایفه‌ای و قومیتی است
این عملکرد شما تاثیرات بسیار مخرب و وحشتناکی در حوزه انتخابیه دنا و بویراحمد و مارگون خواهد گذاشت
کینه توزی و اختلاف و بدبینی ایجاد خواهد شد که همه آن ره آورد شما در ساماندهی این حوزه و همچنین شعارهای غیرواقعی شما بود
چرا نمی پذیرید که بر خلاف نمایندگان پیشین خود شما هیچ باوری به تفکر و جریان فکری و افراد متعهد و توانمند ندارید چرا نمی پذیرید که عمده فعالیت شما بر مدار طایفه با قومیت است و هرجا که قومیت برای شما مطرح باشد حاضرید دیگران را فدا و قربانی کنید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
تازه در میان طایفه افرادی که احتمال میده از خودش جلو بزنن سرکوب می کنه
جوان انقلابی
Iran, Islamic Republic of
آقای روشنفکر
مدار عملکرد شما فقط طایفه بوده است
در شرایطی که فقر و گرسنگی و بیکاری و ناامنی بر حوزه انتخابیه شما سایه افکنده است شما چرا دست آدم های سیری همچون زاکانی و پژمان‌فر و ذوالنوری و خضریان گذاشتید و به طرحی رای دادید که باعث بدنام شدن مجلس و زیر سوال رفتن مجلس و زیر سوال رفتن نمایندگان شده که این طرح را امضا کرده‌اند آقای روشنفکر ما می دانیم که شما واقعاً توان نمایندگی این حوزه هم مهم را ندارید اما جاهایی هم امیدوار بودیم که بتوانید بتوانید کاری بکنید متاسفانه
عملکرد تان بسیار ضعیف و ره آورد نمایندگی شما فقط ناامیدی و بدبختی است
سید
Iran, Islamic Republic of
نماینده بویراحمد و متاسفانه بی کارآمدترین نماینده
سینا
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای روشنفکر خواهشا محیط زیست استان را دریابید
محیط زیست استان رو به نابودی و زوال هست
لطفا تغییر
United Arab Emirates
باسلام
به خدا قسم ظلمه که بخواد خودشوباهدایتخواه مقایسه کنه حتی طرفدارانش خودشون به این حرفا راضی نیستن.
Iran, Islamic Republic of
همه شما را شناختند؛وزن آدم ها به عملکردشان است نه به حرف؛اختصاص بودجه هم روی کاغذ ملاک نیست؛از انتصابات شما در یک سال و نیم گذشته همه چیز دست مردم اومده؛انتصابات دقیقه نودی و بلکه وقت اضافه ای شما و آقای استاندار آخرین تیر در ترکش تان بود؛حالا با آمدن نماینده ئ انقلابی گچساران و باشت و ائتلاف نیروهای انقلاب در یاسوج،کهگیلویه ی بزرگ و گچساران و باشت،دیگر امیدی برای شما و استانداری که امیدش ابقا بود،نمانده و از همه مهمتر با آمدن دولت انقلابی دکتر آیت الله رئیسی دیگر فضایی برای دامن زنندگان به مسائل قومیتی و نژادی وجود ندارد؛معلوم است که دستی را که می گویید دراز می کنم از روی استیصال است.
Iran, Islamic Republic of
یه نفر آدم منصف به آموزش و پرورش بویراحمد و آموزش و پرورش عشایر برود و ببیند . در یاسوج چه کرده اند؛نقش دیگر طوایف بویراحمد در این انتصابات کجاست؟نهادهای نظارتی اگر ورود نکنند هرگز نخواهند توانست این شکاف را پر نمایند،بعد این آقای نماینده می خواد دست یاری دراز کند؛مطمئنا"جوانان انقلابی در دولت جدید دست قوم سالاران را از این گونه انتصابات فامیلی کوتاه خواهند کرد.
امیر
Iran, Islamic Republic of
توی اموزش و پرورش بویراحمد لقمانی و دلشاد که هر دو از نهضت سواد اموزی واترد اموزش و پرورش شده اند تا صد سال پاک نخواهد نشد احتیاج به فعالیت انتخاباتی نیست به اندازه کافی این دو برای روشنفکر ریزش ارا دارند . واقعا جای تاسف است با این عقیده و مدیریت . حیف اقای روشنفکر با ایسن مدیران
Iran, Islamic Republic of
کارنامه ی شما در این یک سال و نیم گویای همه چیز است!
بازاری
Iran, Islamic Republic of
فعلا که هدایت ها افتادن جلو همه ماها ناامید از انتخاب شما
ناشناس
Romania
آقای نماینده این بودجه ۲۰۰درصدی کجابود که الان پنج ماه از ۱۴۰۰میگذرد ولی نیروهای قراردادی حقوق نگرفته اند برادر به فکر نان باش که خربزه آب است دوسال بهونه کر ونا دوسال دیگه هم بگو زورم نرسید انشاالاه چهار سال بعد جبران میکنم این را بدان همین چهار سال هم از سرت زیاده فقط حاج منتظریان
Iran, Islamic Republic of
بنازمت ،آدم عاقل،مرد فقط منتظری،نمایندای که دوساله که نماینده مردم وپشیبان مصوبات دولت میباشد ،از استقرار بخش تعیین شده در محلی دولت مصوب کرد ،جلو گیری میکند ،چه انتظاری. دارد که مردم دوبار ه قبولش داشته باشند .
Iran, Islamic Republic of
دور بعد نمایندگی متوجه خواهی شد که این جایگاه از قبل مربوط به کس دیگری بود ولی حیف.....
جدا شده از جریان ندای وحدت
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای روشنفکر بیان فرمودید بودجه مارگون چهار برابر بیشتراز هفت میلیارد گذشته شده است، لطفا فقط صد میلیون تومان از این مبلغ رو بفرمایید که کجا هزینه شده است؟
انتخاب شما درس عبرتی خواهد شد برای تمام دوران ها که هیچ کس فکر انتخابات طایفه ای به ذهنش خطور نکند.
سفلی
Iran, Islamic Republic of
تمام انتصاباتتو فعلا بزار برای طایفه ی خودت ان شا الله برمیگردی به همون ۳۰هزار رای طایفه ای
Iran, Islamic Republic of
جناب روشنفکر عزیز در بحث طرح نا پخته و خودتحریمی اصطلاحا!!!صیانت از کاربران در فضای مجازی صرف همراه نکردن شما با طراحان و موافقان طرح کافی نیست برای نشان دادن حسن نیت و تایید صداقت در گفتار خودتان طی نطقی در مجلس شورای اسلامی مخالفت خود را با این طرح اعلام فرمایید تا همه پتوجه شوند که شما وکیل واقعی مردم هستید.
دنا
Iran, Islamic Republic of
بله تو گفتی مردم هم باور کردن مردم دیگه به این حرفها گوش نمیدن تا دیروز میگفتید تو مجلس اصولگرایان جمعمون جمعه حالا که در خطرید مبادا مردم بهتون رای ندن در دور بعدی دو پهلو حرف می زنید.مردمو ساده گیر اوردید
ایل نوئی
Iran, Islamic Republic of
/ علاوه بر طایفه گرایی داره داخل مناطق نزاع ودرگیری هم درس ایکنه...
.شما که شعارتون ندای وحدت بوده ولی چیزی ما می‌بینیم و تو داری انجام میدی تفرقه و نزاع هستش.

آقای روشنفکر زیلایی ک در زمان حاج زارع بخش شد و جایگاه بخش هم متناسب باشرایط و گسترش آن در آینده و اینکه همه ادارات و ارگان ها در روستای موشمی سفلی مستقر شده اند و بخشداری زیلایی هم قرار بود در ساختمان دهیاری موشمی سفلی مستقر شود ولی شما جلوی این کار گرفتین والان بخش داری زیلایی در فرمانداری مارگون مشغول به کار هست که ظلم به مردم فهیم و شهید پرور زیلایی هستش و تنها دلیل شما برای این کار این است که مردم موشمی سفلی به شما رای ندادن....
آقای روشنفکر مردم از شما هیچ کار و توقعی ندارن فقط خواهشن بگذارید مردم در امنیت و آرامش زندگی کنند...

بویر محروم
Iran, Islamic Republic of
جون خوت بویر احمدو از هم نپاش وحدت وحدت اینها پیش کش
سید
Iran, Islamic Republic of
کارنامه خودت قبل از انتخابات چیه چه دست آوردی برا مردم حوزه انتخابیت داشتی
Romania
هدایت خواه مهره سوخته ای بیش نیست
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1