تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۵۵
کد مطلب : ۴۳۵۵۵۱
کبنانیوز گزارش می دهد

اظهارات جنجالی عسکری در تلخاب شیرین؛ امانت ۴۰هزار نفری «تاجگردون» به من می‌رسد/ کاری می‌کنم که عذرخواهی کنید / پیروزی ما از «باشت» رقم می‌خورد

۳
کبنا ؛گزارش: حبیب الله قلندری اصل

همایش بزرگ اقوام در حمایت از «هومان عسکری» کاندیدای میاندوره‌ای حوزه انتخابیه گچساران و باشت در روستای تلخاب شیرین برگزار شد
.

نامزد انتخابات میاندوره ای مجلس گفت: به آن کسانی که تاجگردون را ترور شخصیت کردند می گویم که این دوره محکم مسیرشان را ادامه خواهیم داد و کاری خواهیم کرد که عذر خواهی کنید.
به گزارش فانوس زاگرس، هومان عسکری، نامزد انتخابات میاندوره ای مجلس در حوزه انتخابیه گچساران و باشت در جمع حامیانش در روستای تلخاب شیرین گچساران گفت: در اتاق فکر به بنده گفتند که حماسی حرف بزنم و عزیزان را تحریک کنم که پای صندوق رأی بیایید و عزیزان لر زبان هم از شما حمایت کنند.
جای قهرمان المپیک انتخابات جنوب خالی است
وی افزود: یک جمله می گویم که جای قهرمان المپیک انتخابات منطقه جنوب، خالی است و من دور قبل اگر کارنامه‌ای دارم و موفق هم نشدم در المپیکی که این قهرمان بزرگ وجود داشت و شکست خوردم، اما ته دلم این شکست را احساس موفقیت می دانم.
عسکری ادامه داد: من خیلی راحت حرف‌هایم را می‌زنم و همه حرف‌هایم را گذاشته‌ام که به موقع و در روز آخر، منتظرم که برخی بی حیایی‌های سیاسی و بداخلاقی‌هایی نشان دهند که آن موقع صحبت کنم. اما فعلاً صبورانه برای رسیدن به موفقیت و در مسیر تحول قدم خواهیم برداشت.
من از دنیای دیگری بودم!
نامزد انتخابات میاندوره ای مجلس تصریح کرد: من از دنیای دیگری بودم، حقوقدان بودم و با کلمات قانون، دادگاه، عدالت، دادسرا و …ذهنم آشنا بود. در جامعه دانشگاهی سیر می‌کردم و دانشجویانم را به توصیه و اخلاق حرفه‌ای و صراط مستقیم دعوت می‌کردم و چندین ساعت می‌نشستم تا پرونده‌ای را مطالعه کنم و لایحه دفاعیه‌ای را بنویسم و از حقوق عده‌ای از هموطنانم نیزدفاع کنم و در دنیای خودم غرق شده بود.
چه کسانی به دنبال معاملات شخصی بودند؟
وی درادامه گفت: بنابراین با وادی سیاست آشنایی نداشتم و آدم‌های سیاسی را دیده بودم اما وارد سیاست نشده بود، عده‌ای به ظاهر مصلحت خواه چندین بار مراجعه کردند که شما توانمند هستید و می‌توانید به شهر خدمت کنید، در مجلس قانونگذاری کنید و من در سودای این بودم که قانون را وضع کنم و نظارت برقانون داشته باشم، اما فارغ از اینکه عده‌ای به دنبال معاملات شخصی و پشت پرده بدور از چشم همه بودند.
ماجرای بطری مشروب و تأیید صلاحیت درگچساران
عسکری افزود: من نمی‌دانستم که برخی‌ها وسط راه دستم را رها خواهند کرد، وعده‌های متعددی می‌دادند و می‌گفتند پیمانکاران همه دسته دسته می‌آیند پس حواست باشد پول زیاد که برای تبلیغات دادند خرج نکن!. شما دو بطری مشروب در دست بگیرین وسط خیابان شهر گچساران برهنه بایستید، تأیید صلاحیت می‌شوید!.
نامزد انتخابات میاندوره ای مجلس ادامه داد: ما وارد این عرصه شدیم آنهم با خیر خواهی، دیدیم نه پیمانکاری آمد و رد صلاحیت هم شدیم. وقتی رد صلاحیت شدیم، دیدیم هیچ خبری از برخی‌ها هم نیست یکی رفته جای دیگری ثبت نام کرده و دیگری هم در شهر دیگر، به فکر اینکه آقای عسکری تبلیغات و چهره‌ای برای خودش ساخته است و رد صلاحیت می‌شود و در سودای این هم بودن که تاجگردون هم رد صلاحیت می‌شود و بعد وارد عرصه انتخابات می‌شوند.
آقای تاجگردون بنده را صدا زدند
عسکری تصریح کرد: در چند روزی که رد صلاحیت شده بودم نتوانستم فعالیت مثمر ثمری داشته باشم. انتخابات گذشت و بعداز انتخابات دیدم هیچ خبری از آنها هم نیست، اما یک هفته بعد از انتخابات آقای تاجگردون بنده را صدا زدند درحالی که در تهران یکبار دفتر ایشان هم نرفته بودم.
وی افزود: وقتی که رفتم همدیگر را زیارت کردیم، به من گفت تا هفته پیش رقیب بودیم اما از روزی که انتخابات تمام شد من شما را رفیق می دانم و دوست دارم از توانمندی شما استفاده کنم، اما دوستانی که دست من را در این عرصه رها کرده بودند شروع به تخریب بنده کردند که آزموده را آزموندن خطاست.
آن‌هایی که تاجگردون را ترور شخصیت کردند؟
نامزد انتخابات میاندوره ای مجلس بیان کرد: من هشت سال نزد تاجگردون به مجلس نرفته بودم. به آن کسانی که تاجگردون را ترور شخصیت کردند می گویم که این دوره محکم مسیرشان را ادامه خواهیم داد و کاری خواهیم کرد که عذر خواهی کنید.
توسعه بداخلاقی در گچساران
وی در ادامه افزود: دنیای من با دنیای سیات جداست، واقعاً از سیاستی که در عمل ببینم اطلاعاتی نداشتم، فکر نمی‌کردم تا این اندازه این بداخلاقی‌ها در شهر ما توسعه پیدا کرده باشد که امیدوارم این دوره در مسیر تحول و با وحدت در سایه آرامش و قانون پروژه‌های نیمه تمام از آبرسانی امامزاده جعفر تا آبرسانی دشت باشت و حوزه مواصلاتی به گناوه و تونل دیل و …با قدرت به اتمام برسند.
عسکری بیان کرد: برخی از روسای ادارات و مدیران پشت پرده می‌آیند و روابطی برقرار می‌کنند، فکر می‌کنند چند سال دیگر رئیس می‌مانند. از من وکیل و حقودان سؤال کنید که بهتر از هر کسی این تفکر را می‌شناسم و اطلاع دقیق دارم و شما را برای این چند روز تبلیغات و موج انداختن می‌خواهند که از روی پل که رد شدند شما را مثل پرتقالی که آبش را گرفته باشند به کناری هم می‌اندازند.
برادران ترک زبان شایسته سالاری را انتخاب کردند
نامزد انتخابات میاندوره ای مجلس بیان کرد: مطمئن باشید به حرف‌های من هم خواهید رسید، شما در کنار تفکر ادامه مسیر توسعه در مدیریتتان به آرامش خواهید رسید، اما به غیر از آن مثل همان پرتقال توی آب خواهند انداخت، یکی از دوستان با یکی از برادران لرزبانم حرف می‌زد و می‌گفت بنده به ترک رأی نمی‌دهم و نمی‌گذارم ترک بالای سرم باشد. اما سؤال ما این است آیا در محضر خداوند هم جرات می‌کنید این حرف را بزنید، چنین تفکر خطرناکی مثل طناب پوسیده قوم گرایی است و چنین تفکری مطمئن باشید یوم العاشورا در کنار شمر و دیگران قرار می‌گیرد و بایدان دنیا پاسخ بدهید.
وی بیان کرد: برادران ترک زبان من شایسته سالاری را انتخاب کردند و به برادران خونی شما نگفتند که به لر رأی نمی‌دهیم ومحکم ایستادند و شایسته سالاری را انتخاب کردند و امروز نوبت شماست که شایسته سالاری را فارغ از قوم گرایی انتخاب کنید.
امانت ۴۰ هزار نفری در دستان عسکری!
عسکری تصریح کرد: همه مردم ایران نظاره گر انتخابات گچساران هستند و با رأی دادنتان نشان خواهید داد آن ۴۰ هزار نفری که رأی داند و درست انتخاب کردند و نیز شورای نگهبان درست تأیید صلاحیت کرد و شماها اشتباه کردید، پس اجازه ندهید تفکر تمامیت خواهی که در این شهرستان شکل گرفته و چندین دهه از مدیریت دوربوده با لطایف الحیل و به بکار بردن اسم‌های قشنگ به چشمانتان نگاه کنند اما در ذهنشان دنبال کینه ورزی و تطمیع شما و گزارش نویسی باشند و چندین سال دیگر نیز باعث حذف نخبگان شهرستان و عدم حضور در این حوزه انتخاباتی شوندو شما را به حیلتی کنار بکشند.
  وی افزود: اجازه ندهید کسانی که روش نامتعارف و نامتعادل اخلاقی و عرفی را در پیش گرفتند، اجازه ندهید این اتحاد را با طناب پوسیده قوگرایی مضمحل کنند و با حضورتان در ۲۸ خرداد نشان دهید که مسیر تحول محکم و با انگیزه ادامه خواهد داشت.
پیروزی ما از باشت رقم خواهد خورد
عسکری در پایان هم گفت: این چند سال هم امانت آن ۴۰ هزارنفری است که دست من خواهد رسید و این امانت را به شما برخواهم گرداند، مردم باشت دیروز دلسوزانه برای مبارزه با قوگرایی طلایه دار شدند و مطمئن باشید پیروزی ما از باشت رقم خواهد خورد.
این در حالی است که حجت الاسلام مرودشتی چهره سیاسی گچساران در سخنرانی کوتاهی نیز بیان کرد که آقای تاجگردون بجز “هومان عسکری” از کاندیدای دیگری هم حمایت نکرده است و پیامشان هم موجود است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
..لااقل این قد با حقارت حرف نزن ..از این به بعد برا خودشون مسخره مون می کنن
Iran, Islamic Republic of
از این بهتر نمیشه
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون فقط نوکر می خواد
یاسر
Iran, Islamic Republic of
ان شااله به تاریخ خواهی رفت مثل طرف
Iran, Islamic Republic of
آف بر این دنیا
همشهری
Iran, Islamic Republic of
جناب عسکری دفتر وکالتشون توکدوم شهر بوده جهت اطلاع خودم عرض کردم
علیمراد
Iran, Islamic Republic of
همدیگر را زیارت کردیم!!! اول برو حرف زدن یاد بگیر
همشهری
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون از همه در رانده شده و از هر کس حمایت کند اعتبارنامه اش تایید نمی شود از بیمه سرمد هم اخراج شد اصلا بین مردم گچساران محبوبیتی ندارد.
Iran, Islamic Republic of
دکتر هومن از خودت هم بگو چه داری
کسی که بخواد با .....مردم .....بشه به درد ما نمیخوره
عدالت
Iran, Islamic Republic of
سلام آقای هومان عسکری سخنرانی شما را مطالعه کردم بهتر است به همان نگاه مثلا عاری از قومیت وتعصب خودتان پایبند باشید و به جای تعصب بی جا وغیرت کشی مترها ومعیارهایتان برای شایسته سالاری راعنوان می‌کردید متاسفم
لر
Iran, Islamic Republic of
همینمون کمه ...
باشت
Iran, Islamic Republic of
کسی که غرق باتلاق بود توراهم باخودش کشید توباتلاق واین از زرنگی ما لرهاست
باوی
Iran, Islamic Republic of
من خودم شاهد بودم که جمعیت و ارا سید در باشت از جمعیت تاج در باشت بیشتر بود برو فکر نان باش که خربزه ابه
همشهری
Iran, Islamic Republic of
مردم شریف گچساران و باشت به شخصی که برنامه ای ندارد رای ندهید به شخصی که دنبال اختلاف بین گروههای سیاسی هست رای ندهید اینها امدند گچساران و باشت از اینی که هستن بدتر کنند
حقگو
Iran, Islamic Republic of
خودت را خسته نکن و پولهایت را هم خرج نکن نفر سوم و یا چهارم هستی .
Iran, Islamic Republic of
شتر درخواب بیند پنبه دانه /گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه
ایلیا
Iran, Islamic Republic of
ولا تو خواب ببینی نماینده بشی
Iran, Islamic Republic of
کسی که از همه جا طرد شده اینده تو عم مشخصه ضبر کن تا جمعه جواب حرفاتو میشنوی
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
هومان بشین سر جات به درد نماینده مجلس نمیخوری
حر
Iran, Islamic Republic of
...وقتی که رفتم همدیگر را زیارت کردیم....
تورا خدا ادبیات رو ببین !!!
محمد
Iran, Islamic Republic of
مشخصه که استقبال از هومان عسکری ضعیفه
احمد قلی
Iran, Islamic Republic of
باباجون تو هم که همش می خوای ادب کنی، ..
اکبری شادگان
Iran, Islamic Republic of
پیروزی سید ناصر حسینی از باوی رقم می خورد
میرسی
Iran, Islamic Republic of
طایفه بزرگ نارگ موسی حمایت از سید ناصر حسینی بحرینی
Iran, Islamic Republic of
رقابت فقط و فقط بین سید ناصر حسینی بحرینی و حاج ریحان محمد پوره حاج ریحان از باوی ها خیلی رای میاره رقابت بین این دو نفره
میرزا
Iran, Islamic Republic of
درود بر سید ناصر حسینی بحرینی انشالله با رای قبول خواهید شد
در جواب حسین
Iran, Islamic Republic of
حمایت تاجگردون از آقای عسکری قطعا آقای هومان عسکری به جلس خواهد رفت امید و حتما به مجلس خواهد رفت
گچسارانی/لر
Iran, Islamic Republic of
هومن جون برو تو خونت بشین آب دوغ خیارتو بخور
ما پشتیبان سید ناصریم
گچساران
Iran, Islamic Republic of
پیروزی با سید ناصر هستش
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1