تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۴۶
کد مطلب : ۴۳۴۳۵۹
در راستای تقویت مشارکت و انتخاب اصلح در انتخابات برگزار شد

نشست هم‌اندیشی دبیر استانی مجمع نخبگان دانشگاهی، حوزوی کهگیلویه و بویراحمد

۱
کبنا ؛نشست هم‌اندیشی دبیر استانی مجمع نخبگان دانشگاهی، حوزوی استان کهگیلویه و بویراحمد با مسئولان کمیته‌های استانی مجمع برگزار شد.
به گزارش کبنا، در این نشست، غلامی دبیر مجمع نخبگان دانشگاهی و حوزوی استان کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به روند تاریخی شکل گیری انقلاب اسلامی، بر اهمیت و جایگاه مشارکت مردم تاکید و ضمن تشریح ساختار مجمع نخبگان به نقش تشکل‌های سیاسی در تقویت مشارکت عمومی اشاره کردند.
دبیر استانی مجمع نخبگان، هدف از این تشکل سیاسی را در راستای تقویت مشارکت عمومی، تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب و معرفی نخبگان به تصمیم سازان جهت استفاده از ظرفیت نیروی انسانی متخصص و متعهد در اداره امور کشور معرفی کرد.
 غلامی ضمن درخواست اهتمام اعضا در تقویت مشارکت عمومی به لزوم انتخاب اصلح در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر یاسوج اشاره و تاکید کردند آیت‌الله رئیسی کاندیدای مورد حمایت مجمع نخبگان است و تمام تلاش این تشکل سیاسی بر حمایت از ایشان قرار گرفته است. دبیر مجمع نخبگان با تاکید بر اهمیت و جایگاه شورای شهر،  از ارسال اسامی 10 نفر از نیروهای انقلابی که درخواست حضور در لیست این تشکل سیاسی را داشتند به دبیرخانه کشوری مجمع خبر دادند. دکتر غلامی گفتند، با بررسی رزومه و سوابق افراد داوطلب، هفت نفر به عنوان لیست انتخاباتی مجمع نخبگان دانشگاهی و حوزوی استان برای شورای شهر یاسوج معرفی خواهند شد.
در این نشست حجه الاسلام موسوی نسب، مسئول کمیته حوزویان مجمع، ضمن اشاره به جایگاه مشارکت مردم در ایجاد و تداوم انقلاب اسلامی، مهم‌ترین چالش کنونی انقلاب را در پروسه نفوذ دانست و خواستار تقویت مشارکت و اهتمام نهادهای جامعه در تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب شد.
در ادامه اعضای حاضر در جلسه به ارائه نظر و ایده در خصوص راهکارهای تقویت مشارکت و انتخاب اصلح پرداختند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1