تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۴۷
کد مطلب : ۴۳۴۲۴۰
به همت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره):

۷۰۰ بسته بهداشتی به بیمارستان دهدشت اهدا شد

۰
کبنا ؛به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد، ۷۰۰ بسته بهداشتی به پرسنل بیمارستان امام خمینی (ره) درگیر با کرونا اهدا شد.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت؛ رزمایش احسان و سلامت، به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) با اهداء ۷۰۰ بسته بهداشتی جهت پرسنل درگیر کرونا بیمارستان دهدشت انجام شد.
دکتر محمد طاهر طیب زادگان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه در نشست با مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) و هیئت همراه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام راحل استان کهگیلویه و بویراحمد اقدامات بسیار ارزنده‌ای را در سطح استان از زمان شروع کرونا تا به حال انجام داده و امروز با حضور در بیمارستان امام خمینی (ره) و اهداء ۷۰۰ بسته بهداشتی به پرسنل درگیر کرونا کاری ستودنی و ماندگار را انجام داده که صمیمانه از این اقدام ارزشمند تقدیر و تشکر می‌نمایم.
وی در ادامه گزارشی از عملکرد شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه، خاصه اقدامات حوزه‌های درمانی در مواجهه و مقابله و درمان بیماران کرونایی ارائه نمود و تصریح کرد: شرایط کادر درمانی در مواجهه با موج‌های کرونا خصوصاً موج چهارم که بسیار حاد و سنگین بود غیرقابل توصیف می‌باشد که در این موج سنگین کادر پزشکی و درمانی بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت بیشتر از توان و ظرفیت خود خدمات درمانی ارائه دادند که این موج ۲ تا ۳ برابر موج‌های قبلی بود و خوشبختانه این پرسنل کارنامه درخشانی از خود به یادگار گذاشتند که جای تقدیر و تشکر دارد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه اذعان کرد: از اینکه ستاد اجرایی فرمان امام راحل استان، قدر و منزلت کادر پزشکی و درمانی بیمارستان دهدشت را مدنظر داشته و با حضور در این مرکز درمانی و اهداء بسته‌های بهداشتی موجب خوشحالی و تقویت روحیه و توان مضاعف این پرسنل خدوم و زحمتکش شدند صمیمانه سپاسگزارم.
دکتر شایان نادری مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام راحل در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه این نشست گفت: عرض خدا قوت و خسته نباشید داریم خدمت همه زحمتکشان و مدافعین سلامت شهرستان کهگیلویه خصوصاً کادر پزشکی و درمانی بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت و خوشحالیم امروز با حضور در این مرکز درمانی، ۷۰۰ بسته بهداشتی شامل ۵ عدد ماسک و یک عدد مواد ضدعفونی کننده ۲۵۰ سی سی دست را تقدیم این پرسنل پرتوان و زحمتکش کردیم.
وی در ادامه تصریح کرد: در گام قبلی در شهر یاسوج ۱۰۰۰ بسته بهداشتی تقدیم مدافعین سلامت در بیمارستان شهید جلیل شد و تاکنون در رزمایش احسان و سلامت که توزیع اقلام بهداشتی بود ۲۰ هزار بسته بهداشتی توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در سطح استان توزیع شد.
وی در پایان از  مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه، مدیریت مجموعه بیمارستان دهدشت و کادر پزشکی و درمانی بیمارستان که خدمات مطلوب و ارزنده‌ای را در مقابله با بیماری کرونا انجام دادند تقدیر و تشکر کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

جلیلی: امیدوارم  لفاظی‌ها بر پاسخگویی به نیازهای مردم غلبه نکند

جلیلی: امیدوارم لفاظی‌ها بر پاسخگویی به نیازهای مردم غلبه نکند

یک کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: بهترین کسی که می‌تواند فضای انتخابات را مدیریت ...
۳۰۴ نفر تاکنون در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کردند

۳۰۴ نفر تاکنون در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کردند

دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: در مجموع چهار روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری ...
بازگشت به‌انتخابات تک‌قطبی

بازگشت به‌انتخابات تک‌قطبی

تأثیر و وزن اکبر هاشمی‌رفسنجانی هم که نه کاملا درون اصلاح‌طلبی و نه اصولگرایی می‌گنجید،...
1