تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۸
کد مطلب : ۴۳۴۰۲۵
نخستین روز ثبت نام داوطلبان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

ویدئو/ثبت نام زن موتورسوار و مرد یاسوجی در وزارت کشور / پاسخ سعید محمد به احتمال کناره گیری به نفع «رئیسی» / دبیرکل حزب مردمی اصلاحات: سه میلیون یارانه می دهم

۵
۰
کبنا ؛ثبت نام داوطلبان نامزدی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از صبح امروز در وزارت کشور آغاز شد. در وزارت کشور امکان ثبت نام همزمان ۴۰ نفر از نامزدها در انتخابات فراهم است.
به گزارش کبنا نیوز انتخابات ریاست جمهوری یکی از مظاهر مردم سالاری است که هر ساله پذیرای چهره ها و اقشار متفاوتی از مردم است. به دلیل توجه رسانه ها و انتشار حداکثری اخبار، برخی از مردم به قصد شنیده شدن صدا و گفته هایشان برای ثبت نام در وزارت کشور حضور پیدا می کنند.
-
ویدئوی روز اول ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم
نخستین نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم صبح امروز با حضور در تالار بزرگ وزارت کشور ثبت نام خود را انجام دادند. نامزدهای انتخابات تا روز شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ (به مدت ۵ روز) می‌توانند داوطلبی خود در این انتخابات را در وزارت کشور ثبت کنند.
-
حضور زن موتورسوار برای ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری
زنان نیز برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرده اند، یکی از این زنان با تیپی متفاوت و کلاه کاسکت موتورسواری برای ثبت نام حاضر شد. این زن می گوید: «عاشق وطنم هستم».
-
ثبت نام اولین زن در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری
در این بین، علوانی نیز یکی از نامزدهای انتخابات، اهل یاسوج است که در برای ثبت نام در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در وزارت کشور حضور پیدا کرده است.
از چهره های شناخته شده سیاسی نیز «محمدحسن نامی» وزیر ارتباطات دولت احمدی نژاد بود که در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم ثبت نام کرد.
نامی می گوید: متعلق به ارتش هستم و سال ها در این سازمان فعالیت کردم و پس از آن هم در وزارت ارتباطات و مرکز مطالعات بین المللی نیروهای مسلح بودم.
ثبت نام دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی
«وهاب عزیزی» دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی صبح امروز به محل ستاد انتخابات کشور رفت و برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.
پاسخ «سعید محمد» به کناره گیری به نفع «رئیسی»
سعید محمد فرمانده سابق قرارگاه خاتم الانبیاء با حضور در وزارت کشور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نام نویسی کرد.
سعید محمد در جمع خبرنگاران گفت: مردم از کم عملی، بی عملی و سوء تدبیرها نگران هستند و این در حالی است که خداوند متعال استعدادهای سرشار به کشور ما عطا کرده و ما با اتکا به توان داخلی می‌توانیم به مشکلات کشور را به حداقل برسانیم.
وی افزود:‌ جوانگرایی نه فقط در افراد بلکه در ساز و کارها، ساختارها و تمامی عرصه‌های نظام نیاز به اصلاحات دارد؛ رمز موفقیت ما تکیه بر مردم است؛ برای موفقیت نیاز به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات هستیم. بعد هم نیاز داریم که مردم در صحنه باشند.
وی اظهار کرد: در روابط خارجی نیز شعار ما اول همسایگان است که 15 کشور در این شعار شرکت دارند. به دنبال تولید و دیپلماسی اقتصادی، بازرگانی، ورزشی و عملی در تمام حوزه ها هستیم و فقط نگاه به 5+1 خطای استراتژیک است.
وی در مورد اینکه در صورت اعلام کاندیداتوری حجت الاسلام رییسی آیا به نفع ایشان کناره گیری می کند یا خیر، گفت: تا این لحظه حجت الاسلام رییسی اعلام موضع نکرده و حجت الاسلام رییسی پیشانی مبارزه با فساد و عدالت هستند و عملکرد وی زبانزد مردم است. اجازه دهید بعد از تایید ثبت نام ها و صلاحیت ها نظر خود را اعلام کنم.
وی در مورد گرایش خود به احزاب و گروه های سیاسی گفت: هدف من این است که کشور را با تفکر انقلابی و جهادی مبتنی بر علم و دانش هدایت کنیم. بنده به صورت مستقل در انتخابات شرکت می کنم و از ناحیه هیچ جناح و گروهی مورد حمایت قرار نگرفته و نمی خواهم قرار بگیرم. بیشترین آسیب را به کشور فضای دوقطبی اصلاح طلبی و اصولگرایی وارد کرده است و از تمام ظرفیت ها برای اداره کشور استفاده می کنم و به هیچ جریانی هم قول نداده ام که دولت را تبدیل به شرکت سهامی کنم.
وی در مورد برجام نیز گفت: برجام توافقی است که دولت و مجلس متعهد به آن هستند و به لحاظ اخلاقی هرگونه تعهد دولت جمهوری اسلامی تعهد دولت های آینده نیز قرار دارد. مشکل برجام نیز این است که طرف مقابل از برجام خارج شده و اگر طرف مقابل به تعهدات اش عمل کند، برجام ادامه می یابد. نباید سفره مردم گرفتار برجام شود. بنده نسبت به دور زدن و خنثی سازی تحریم ها بسیار آشنا هستم.
وی در مورد اینکه آیا از رهبری برای حضور در انتخابات اجازه گرفته است، گفت: شأن رهبری بالاتر از این موضوع است، گرچه برخی از افراد مشورت می گیرند که ایشان در این موضوع ورود نمی کنند. بنده همین که دیدم بیانیه گام دوم انقلاب با محوریت جوانان مطرح شده است بر خود واجب دیدم وارد این عرصه شوم.

فردی با ظاهری کفن پوش، قرآن و عصا به دست و ماسکی از پرچم ایران به صورت، برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری وارد وزارت کشور شد.
پیرترین داوطلب ریاست جمهوری برای انتخابات ثبت نام کرد

ثبت نام سفیر پیشین ایران در نامبیا
سید وحید کریمی، سفیر پیشین ایران در نامبیا، با حضور در وزارت کشور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات: به هر فرد ماهانه 3 میلیون یارانه می دهم
زارع فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری در نشست خبری خود گفت: ۵۰ درصد کابینه من را زنان و جوانان خواهند بود.
حسین دهقان وزیر سابق دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح: با درک واقعی از نارضایتی‌ها و خشم مردم آمده ام

حسین دهقان داوطلب انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری پس از ثبت‌نام در این دوره، طی سخنانی اظهار داشت: با درک واقعی از نارضایتی‌ها و خشم مردم و هم‌چنین با داشتن برنامه برای حل مشکلات جامعه آمده‌ام.
وی در این نشست خبری نیز از کتاب خود که شامل برنامه‌هایش برای دولت سیزدهم است، رونمایی کرد.
این داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه برای حل مشکلات جامعه پا به عرصه انتخابات گذاشتم، تصریح کرد: دولت من دولتِ شهروندان قدرتمند ایرانی است و همه با هم برابر هستند دولت من، دولتی سازنده است که صرفاً بر اساس شایستگی افراد تشکیل می‌شود و به‌دنبال ایجاد آسایش واقعی برای مردم است.
وی در پاسخ به اینکه آیا به نفع کسی کناره‌گیری خواهید کرد؟، اظهار داشت: من منتظر کسانی نمی‌مانم و در گرو آمدن کسی هم نیستم.
وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا به نفع کاندیداهای نظامی کنار خواهید رفت؟ خاطر نشان کرد: هرکس تکلیف خود می‌داند و من هم تکلیف خود را می‌دانم.
داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری در ادامه خطاب به خبرنگاران گفت: شما دیگران را تبلیغ می‌کنید؛ یک نفر را پیروز حساب کرده‌اید و می‌خواهید دیگران به نفع او کنار بروند.
وی هم‌چنین اظهار داشت: عرصه انتخابات کشور جای سلبریتی‌های سیاسی نیست؛ پاسخگویی به مردم، پذیرش مسئولیت و کارایی مسئولین نظام حق همه مردم ایران است، باید با مردم رو راست بود.
این داوطلب ریاست‌جمهوری با بیان اینکه همه مشکلات کشور ناشی از عدم شفافیت است، خاطر نشان کرد: دوره شفاف‌سازی از طریق حراست‌ها و حفاظت‌ها پایان یافته است.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
بعضی فکر میکنن با ایستادن کنار ادمای یزرگ اونها هم بزرگ می شوند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
فقط یاسوجی ها حرف راست می زنند بقیه.......
Iran, Islamic Republic of
اون که کفن پوشیده پژمانفر نماینده مشهد است بلاخره که باکفن که بی کفن یک مشهدی میشه معناش این است
Iran, Islamic Republic of
اون که کفن پوشیده پژمانفر نماینده مشهد است بلاخره که باکفن که بی کفن یک مشهدی میشه معناش این است
Iran, Islamic Republic of
رئیس جمهور بعدی در پشت پرده انتخاب شده و حتی تیتر مشارکت بالای 60 درصد هم آماده هست...اینا الکی خودشونو مسخره میکنن
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1